Vianselvitys

Mitä teen kun Mokkulani akku on turvonnut?
Jos mokkulasi akku on turvonnut edes hieman, lopeta sen käyttö välittömästi. Vie mokkula DNA Kauppaan. Turpoamisen huomaa suoraan akun pullistumisesta tai esimerkiksi takakannen liikkumisesta. Nykyisellä akkuteknologialla samanlainen turpoamisriski on jokaisella akkukäyttöisellä laitteella. Riski kasvaa, jos käyttö on todella intensiivistä, mokkula on paikassa missä sen lämpö nousee kriittisesti tai sille on tehty jotain ohjekirjassa mainitsemattomia muutoksia.
Käytän mokkulaa SIM-kortilla, joka pyytää PIN-koodia
Voit syöttää PIN-koodin mokkulan hallintasivun kautta (http://dna.mokkula), oletussalasanana 12345 ja syöttämällä PIN-koodin. DNA:n SIM-korteissa oletus-PIN-koodi on 1234.
Mokkulan yhteys pätkii tai on hidas
Mokkulat toimivat tehokkaimmin langattomassa 3G-verkossa. Jos yhteytesi on hidas tai se pätkii, kannattaa siirtää mokkula lähemmäksi ikkunaa. Mikäli tämä ei auta, tarkista kuuluvuus- ja peittokartta DNA:n sivuilta tai ota yhteyttä DNA:n Asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu neuvoo mistä suunnasta tukiasema lähettää ja mille ikkunalle kannattaa siirtyä. Oikein hankalissa tilanteissa suosittelemme lisäantennin hankintaa.
Tietokone ilmoittaa "Rajoitettu yhteys tietokoneesta"

Mokkula ei ole yhteydessä nettiin. Tarkista nettiyhteytesi ja käynnistä tarvittaessa mokkula uudestaan.

Jos käytössäsi on Windows 8, kytke mokkula USB-kaapelilla tietokoneeseen ja asenna USB-ohjain. Ohjaimen asennus käynnistyy yleensä automaattisesti. Tämän jälkeen voit käyttää mokkulaa USB-kaapelin avulla.

Lataa tämän jälkeen kaikki päivitykset Windowsiin. Mikäli ongelma ei vielä ratkea, lataa kaikki WiFi-laitteen päivitykset tietokoneen valmistajan sivuilta.

Mokkula ilmoittaa, että se on yhteydessä nettiin, mutta yhteys ei toimi tietokoneella
Varmista, että olet yhdistänyt tietokoneen DNA Mokkula 4G LTE Sierran muodostamaan WiFi-verkkoon. WiFi-verkon nimen näet mokkulan näytöltä.