YritysDNA-itsepalvelu

Yritysasiakkaiden omassa itsepalvelussa hallinnoit palveluitasi juuri silloin, kuin sinulle parhaiten sopii – maksutta.

YritysDNA-itsepalvelussa hallinnoit yrityksesi palveluita silloin kun sinulle parhaiten sopii

DNA:n yritysasiakkaana voit hoitaa tilaukset, liittymä- ja laskutusasiat mutkattomasti itsepalvelussa.

YritysDNA on yritysasiakkaiden oma itsepalvelu, joka tarjoaa kokonaisnäkymän yrityksesi asiakkuuteen. YritysDNA:ssa hallinnoit kaikkia yrityksesi palvelYritysasiakkaiden omassa itsepalvelussa hallinnoit kaikkia yrityksesi palveluita ja käyttäjiä, teet tilauksia, seuraat laskuja ja raportteja sekä voit tarkistaa yritysliittymien PUK-koodit veloituksetta. Lisäksi voit olla yhteydessä asiakaspalveluun vaivattomasti chatin kautta tai tehdä palvelupyyntöjä.

Yrityksellesi luodaan YritysDNA-tunnukset automaattisesti tullessasi DNA:n yritysasiakkaaksi. Mikäli yritykselläsi ei ole tunnuksia ja olet yritysasiakkaamme, voit tilata ne verkossa.

Kenelle?

YritysDNA sopii kaikenkokoisten yritysten käyttöön, joilla on käytössään DNA:n yrityspalveluita. Mikäli asiakkuuteesi kuuluu useampia yrityksiä, voit hallinnoida niiden asiakkuutta samoilla tunnuksilla.

Hanki tunnukset   Kirjaudu


Yrittäjä, voit hallinnnoida yrityksesi käytössä olevia kuluttajapalveluita ja laskuja 24/7 Oma DNA -mobiilisovelluksessa tai verkkoitsepalvelussa.

 

YritysDNA:n hyödyt

Helppo hallinnointi ja tilaus

  • Palveluiden tilaaminen, muokkaus ja sulkeminen
  • Laitteiden tilaus, hallinta ja laiterekisteri
  • Uusien käyttäjien luominen ja monipuolinen käyttöoikeuksien hallinta
  • Vikailmoitusten ja palvelupyyntöjen hallinnointi

Kattava raportointi yhdessä paikassa

Palvelua kellosta riippumatta

  • Uusien palvelupyyntöjen avaus, seuranta ja käsittely - silloin kuin sinulle sopii
  • Asioiden nopea hoitaminen chatissa asiakaspalvelun kanssa

Suora pääsy muihin palveluihin

  • YritysDNA:n kautta pääset myös muihin DNA:n sähköisiin palveluihin yhdellä klikkauksella, ilman erillistä kirjautumista

Tärkeimmät toiminnallisuudet

  • Mahdollisuus tehdä muutoksia matkapuhelinliittymiin ja tarkistaa PUK-koodit
  • SIM-kortin vaihto ja liittymän väliaikainen sulku
  • Tilaushistorian selaaminen ja tilauksen tilan seuranta
  • Raporttien ja laskujen tarkastelu sekä lataaminen Excel-tiedostoon
  • Laskukopion lataaminen
  • Palvelupyynnön tai vikailmoituksen luominen ja käsittelyn seuranta
  • Chat-keskustelu asiakaspalvelun kanssa 
  • YritysDNA-käyttäjien luominen ja monipuolinenkäyttöoikeuksien hallinta
  • Siirtyminen DNA:n muihin sähköisiin palveluihin ilman erillistä kirjautumista
  • SLA-asiakkaille palvelutasojen toteutumien reaaliaikainen tarkastelu
  • Yrityksen ja DNA:n välisen dokumentaation jakaminen (palvelukuvaukset, palaverimuistiot jne.)    
  • Laitteiden tilaus, hallinta ja laiterekisteri

Näin otat YritysDNA-itsepalvelun yrityksesi käyttöön

Valtuutuslomakkeen täyttäminen

  • Yrityksen nimenkirjoitusoikeudellinen henkilö voi valtuuttaa nimetyt henkilöt asioimaan DNA:n sähköisissä kanavissa ja asiakaspalvelussa.
  • Aloita täyttämällä ja allekirjoittamalla valtuutuslomake sähköisesti. 
  • Halutessasi voit myös tulostaa lomakkeen ja lähettää sen allekirjoitettuna DNA Yritysasiakaspalveluun.

Käsittely DNA Yritysasiakaspalvelussa

  • Allekirjoituksen jälkeen Yritysasiakaspalvelumme ottaa lomakkeen käsittelyyn ja luo yrityksellesi yhden tai useamman pääkäyttäjätunnuksen (admin).
  • Lähetämme sinulle erillisen vahvistuksen, kun tunnus on luotu. 

Palvelun käytön aloittaminen

  • Tunnukset saatuasi pääset kirjautumaan YritysDNA:han osoitteessa yritysdna.dna.fi.
  • Pääkäyttäjällä on kaikki oikeudet ja hän voi luoda palveluun muut käyttäjät ja käyttäjäryhmät sekä määritellä heille soveltuvat käyttäjäoikeudet.