Tutustu YritysDNA- itsepalveluun

Yritysasiakkaiden omassa itsepalvelussa hallinnoit palveluitasi juuri silloin, kuin sinulle parhaiten sopii – maksutta.

Mikä YritysDNA?

YritysDNA on yritysasiakkaiden oma itsepalvelu, joka tarjoaa kokonaisnäkymän yrityksesi asiakkuuteen. YritysDNA:ssa hallinnoit kaikkia yrityksesi palveluita kätevästi verkossa ajasta ja paikasta riippumatta. Voit esimerkiksi tilata uusia palveluita, tarkastella laskuja ja raportteja sekä ottaa yhteyttä asiakaspalveluun vaivatta vaikkapa chatin kautta. 

Kenelle?

YritysDNA sopii kaikenkokoisille yrityksille ja sen käyttö on helppoa. Jos asiakkuuteesi kuuluu useampia yrityksiä, voit hallinnoida kunkin yrityksen palveluita samoilla tunnuksilla.

Hanki tunnukset   Kirjaudu


Yrittäjä, voit hallinnnoida yrityksesi käytössä olevia kuluttajapalveluita ja laskuja 24/7 Oma DNA -mobiilisovelluksessa tai verkkoitsepalvelussa.

 

YritysDNA:n hyödyt

Helppo hallinnointi ja tilaus

  • Palveluiden tilaaminen, muokkaus ja sulkeminen
  • Laitteiden tilaus, hallinta ja laiterekisteri
  • Uusien käyttäjien luominen ja monipuolinen käyttöoikeuksien hallinta
  • Vikailmoitusten ja palvelupyyntöjen hallinnointi

Kattava raportointi yhdessä paikassa

  • Monipuoliset laskutus- ja palvelukäyttöraportit
  • Laskut ja tilaushistoria yhdessä paikassa

Palvelua kellosta riippumatta

  • Uusien palvelupyyntöjen avaus, seuranta ja käsittely - silloin kuin sinulle sopii
  • Asioiden nopea hoitaminen chatissa asiakaspalvelun kanssa

Suora pääsy muihin palveluihin

  • YritysDNA:n kautta pääset myös muihin DNA:n sähköisiin palveluihin yhdellä klikkauksella, ilman erillistä kirjautumista

Tärkeimmät toiminnallisuudet

  • Mahdollisuus tehdä muutoksia matkapuhelinliittymiin ja tarkistaa PUK-koodit
  • SIM-kortin vaihto ja liittymän väliaikainen sulku
  • Tilaushistorian selaaminen ja tilauksen tilan seuranta
  • Raporttien ja laskujen tarkastelu sekä lataaminen Excel-tiedostoon
  • Laskukopion lataaminen
  • Palvelupyynnön tai vikailmoituksen luominen ja käsittelyn seuranta
  • Chat-keskustelu asiakaspalvelun kanssa 
  • YritysDNA-käyttäjien luominen ja monipuolinenkäyttöoikeuksien hallinta
  • Siirtyminen DNA:n muihin sähköisiin palveluihin ilman erillistä kirjautumista
  • SLA-asiakkaille palvelutasojen toteutumienreaaliaikainen tarkastelu
  • Yrityksen ja DNA:n välisen dokumentaation jakaminen (palvelukuvaukset, palaverimuistiot jne.)    
  • Laitteiden tilaus, hallinta ja laiterekisteri

Näin otat YritysDNA-itsepalvelun yrityksesi käyttöön

Valtuutuslomakkeen täyttäminen

  • Yrityksen nimenkirjoitusoikeudellinen henkilö voi valtuuttaa nimetyt henkilöt asioimaan DNA:n sähköisissä kanavissa ja asiakaspalvelussa.
  • Aloita täyttämällä ja allekirjoittamalla valtuutuslomake sähköisesti. 
  • Halutessasi voit myös tulostaa lomakkeen ja lähettää sen allekirjoitettuna DNA Yritysasiakaspalveluun.

Käsittely DNA Yritysasiakaspalvelussa

  • Allekirjoituksen jälkeen Yritysasiakaspalvelumme ottaa lomakkeen käsittelyyn ja luo yrityksellesi yhden tai useamman pääkäyttäjätunnuksen (admin).
  • Lähetämme sinulle erillisen vahvistuksen, kun tunnus on luotu. 

Palvelun käytön aloittaminen

  • Tunnukset saatuasi pääset kirjautumaan YritysDNA:han osoitteessa yritysdna.dna.fi.
  • Pääkäyttäjällä on kaikki oikeudet ja hän voi luoda palveluun muut käyttäjät ja käyttäjäryhmät sekä määritellä heille soveltuvat käyttäjäoikeudet.