Vianmääritys

Käytän mokkulaa SIM-kortilla, joka kysyy PIN-koodia.

Voit syöttää PIN-koodin mokkulan hallintasivun kautta. Katso ohjeesta PIN-koodin syöttäminen.

Mokkulan yhteys pätkii tai se on hidas.

Jos yhteys on hidas tai se pätkii, kannattaa siirtää mokkulaa lähemmäksi ikkunaa sekä ottaa käyttöön mokkulan mukana tulleet lisäantennit. Mikäli nämäkään toimenpiteet eivät auta, voit soittaa DNA Asiakaspalveluun ja kysyä, millä suunnalla löytyy lähin tukiasema ja siirtyä tälle ikkunalle.

Tietokone ilmoittaa ”Rajoitettu yhteys tietokoneesta”.

Mokkula ei ole yhteydessä internettiin. Tarkista yhteys, liitännät ja SIM-kortin PIN-koodi. Tarvittaessa käynnistä mokkula uudelleen.

Mokkula ilmoittaa, että se on yhteydessä internettiin, mutta yhteys ei toimi tietokoneella.

Varmista, että olet kytkenyt tietokoneen mokkulan muodostamaan WiFi-verkkoon. WiFi-verkon nimen (SSID) löydät mokkulan takana olevasta tarrasta.