DNA Mokkula 4G MF821D
Vianrajaus
Tietokone ei löydä mokkulaa
Irroita mokkula ja käynnistä tietokone uudestaan. Kiinnitä mokkula samaan porttiin kuin aiemmin. Jos mokkulaa ei vieläkään löydy, kokeile toista USB-porttia.
Irrota mokkula koneesta ja poista yhteysohjelmat koneelta (Windows lisää/poista -toiminto). Käynnistä kone uudelleen. Kytke mokkula ja asenna yhteysohjelma uudelleen.
En saa muodostettua nettiyhteyttä mokkulalla
Varmista, että olet peittoalueella. Jos käytät kiinteää laajakaistaa langattomalla reitittimellä, sulje langaton verkko, kun haluat käyttää mobillilaajakaistaa.
Yhteys vaihtelee 4G- ja 3G-verkkojen välillä
Mokkulan hallintasivustolla (http://192.168.0.1) voit lukita mokkulasi tiettyyn verkkoon (voit tehdä tämän vain, kun mokkula ei ole kytketty tietokoneeseen):
Valitse Asetukset ja sen jälkeen Mokkulan asetukset. Saat seuraavat vaihtoehdot: Vain 4G LTE ja Vain 3G. Kun olet valinnut jonkin näistä, napsauta Käytä-painiketta.
Jos laajakaistan nopeus ei vaikuta parhaalta mahdolliselta
Voit parantaa nettiyhteyttä sijoittamalla mokkula mahdollisimman lähelle ikkunaa (käytä tarvittaessa USB-jatkojohtoa) tai käyttämällä ulkoista TS9-antennia. Tutustu mokkuloiden lisäantenneihin täällä.
Katso sivuiltamme missä peittoalue on parhaimmillaan ja millaisia nopeuksia voit odottaa.