DNA Mokkula 4G MF823
Viarajaus
Tietokone ei löydä mokkulaa
Irroita mokkula ja käynnistä tietokone uudestaan. Kiinnitä mokkula samaan porttiin kuin aiemmin. Jos mokkulaa ei vieläkään löydy, kokeile toista USB-porttia.
Irroita mokkula koneesta ja poista yhteysohjelmat koneelta (Windows lisää/poista -toiminto). Käynnistä kone uudelleen. Kytke mokkula uudestaan koneeseen ja asenna sen yhteysohjelma uudelleen.
En saa muodostettua nettiyhteyttä mokkulalla
Varmista, että olet peittoalueella. Jos käytät kiinteää laajakaistaa langattomalla reitittimellä, sulje langaton verkko, kun haluat käyttää mobiililaajakaistaa.
Yhteys vaihtelee 2G-, 3G- ja 4G-verkkojen välillä
Mokkulan hallintasivustolla (http://192.168.0.1) voit lukita mokkulasi tiettyyn verkkoon (voit tehdä tämän vain, kun mokkula ei ole kytketty tietokoneeseen):
Valitse Yhteys ja sen jälkeen Verkon valinta vasemmalla olevasta valikosta. Saat seuraavat vaihtoehdot: 4G Mieluummin, Vain 4G, Vain 3G, Vain 2G. Kun olet valinnut jonkin näistä, napsauta Käytä-painiketta.
Jos laajakaistan nopeus ei vaikuta parhaalta mahdolliselta
Voit parantaa nettiyhteyttä sijoittamalla mokkula mahdollisimman lähelle ikkunaa (käytä tarvittaessa USB-jatkojohtoa) tai käyttämällä ulkoista TS9-antennia.
Katso sivuiltamme missä peittoalue on parhaimmillaan ja millaisia nopeuksia voit odottaa.