DNA Mokkula 4G WLAN E5372
Vianselvitys
Mitä teen kun Mokkulani akku on turvonnut?
En voi muodostaa mokkulan ja tietokoneen välille yhteyttä USB-kaapelilla
En pysty muodostamaan mokkulan ja asiakaslaitteen välille WiFi yhteyttä
Varmista, että WiFi-toiminto on käytössäsi. Päivitä verkkoluettelo ja valitse oikea verkon nimi (SSID-tunnus). Tarkista IP-osoite ja varmista, että asiakaslaite voi hakea IP-osoitteen automaattisesti. Varmista myös, että mokkulassa on käytössä 2.4 GHz WiFi-radiotaajuus.
Anna oikea verkkoavain (WiFi-salasana), kun yhdistät asiakaslaitteen tähän laitteeseen.
Mokkulaan kytketyn laitteen nettiyhteys ei toimi
Tarkista ensin, että SIM-kortti on mokkulan sisällä. Tuo mokkulaa lähemmäksi laitetta tai vie mokkula mahdollisimman lähelle ikkunaa.
Tarkista, että olet valinnut oikean WiFi-verkon. Näet WiFi-verkon nimen mokkulan näytöltä.
Yhteys on hidas
Tuo mokkula lähemmäksi laitetta tai vie mokkula mahdollisimman lähelle ikkunaa.
Mikäli mokkula vaihtelee eri verkkotekniikoiden väillä (kuten 3G ja 4G), kokeile lukita mokkula johonkin verkkoon (ks. WiFi-verkon nopeuttaminen).
Tietokone ilmoittaa "Rajoitettu yhteys tietokoneesta"
En pääse mokkulan hallintasivuille
Tarkista, että olet valinnut oikean WiFi-verkon tai USB-kaapeli on yhdistetty laitteeseen. Näet WiFi-verkon nimen mokkulan näytöltä.
Anna oikea osoite. Määrityssivun oletusosoite on http://192.168.0.1 tai http://dna.mokkula.
Sammuta tietokoneesta muut nettiyhteydet ja irrota Ethernet-kaapeli. Käynnistä mokkula uudelleen pitämällä virtanappia 5 sekunnin ajan pohjassa.
Nollaa mokkula tehdasasetuksille.