Vianmääritys

Jos sinulla on ongelmia mokkulan kanssa:

  1. Käynnistä mokkula uudelleen.
  2. Palauta mokkulan tehdasasetukset.
  3. Katso nettipohjaisen hallintasivun ohjeosio.
  4. Ota yhteyttä DNA:han.
Mitä teen, jos NETWORK-merkkivalo on punainen tai internetiin ei saada yhteyttä?
  1. Tarkista, että Nano-SIM-kortti on paikoillaan. Katso SIM-kortin koko ja oikea asennustapa alkaen sivu 4.
  2. Jos ongelma ei poistu, palauta mokkulan tehdasasetukset ja yritä uudelleen.
  3. Tarkista DNA:lta, onko SIM-kortti poistettu käytöstä.
Mitä teen, jos internet-nopeus on alhainen?
  1. Säädä reitittimen asentoa tai siirrä se lähemmäs ikkunaa parantaaksesi signaalin vastaanottoa.
  2. Jos laite on yhdistetty mokkulaan WiFi-verkolla, kokeile siirtää laitetta saadaksesi paremman signaalin
  3. Vaihda WiFi 5 GHz:n kaistalle, jos laitteesi tukee sitä. Käynnistä mokkula ja laite uudestaan ja yritä uudelleen.
Miksi mokkulan nettipohjaista hallintasivua ei pysty käyttämään?

 

  1. Varmista, että tietokone on yhdistetty mokkulaan ethernet-johdolla tai WiFi-yhteydellä.
  2. Varmista, että tietokone on asetettu hakemaan IP-osoite ja DNS-palvelimen osoite automaattisesti.
  3. Käynnistä nettiselain uudelleen tai kokeile toisen selaimen tai laitteen käyttämistä.
  4. Jos ongelma ei poistu, palauta mokkulan tehdasasetukset.
Miksi nettipohjaisella hallintasivulla näytettävä sisältö ei ole ajan tasalla?

Selaimen välimuistista riippuen laitteen sisältö hallintasivulla ei välttämättä ole ajan tasalla. Tyhjennä selaimen välimuisti manuaalisesti (esimerkiksi avaa selain ja valitse Internetasetukset > Yleiset > Selaushistoria > Poista) ja käynnistä hallintasivu uudelleen.