DNA Kotimokkula 4G WiFi MF289F
Vianmääritys
Jos sinulla on ongelmia mokkulan kanssa:
- Käynnistä mokkula uudelleen.
- Palauta mokkulan tehdasasetukset.
- Katso nettipohjaisen hallintasivun ohjeosio.
- Ota yhteyttä DNA:han.
Mitä teen, jos NETWORK-merkkivalo on punainen tai internetiin ei saada yhteyttä?
- Tarkista, että Nano-SIM-kortti on paikoillaan. Katso SIM-kortin koko ja oikea asennustapa alkaen sivu 4.
- Jos ongelma ei poistu, palauta mokkulan tehdasasetukset ja yritä uudelleen.
- Tarkista DNA:lta, onko SIM-kortti poistettu käytöstä.
Mitä teen, jos internet-nopeus on alhainen?
- Säädä reitittimen asentoa tai siirrä se lähemmäs ikkunaa parantaaksesi signaalin vastaanottoa.
- Jos laite on yhdistetty mokkulaan WiFi-verkolla, kokeile siirtää laitetta saadaksesi paremman signaalin
- Vaihda WiFi 5 GHz:n kaistalle, jos laitteesi tukee sitä. Käynnistä mokkula ja laite uudestaan ja yritä uudelleen.
Miksi mokkulan nettipohjaista hallintasivua ei pysty käyttämään?
- Varmista, että tietokone on yhdistetty mokkulaan ethernet-johdolla tai WiFi-yhteydellä.
- Varmista, että tietokone on asetettu hakemaan IP-osoite ja DNS-palvelimen osoite automaattisesti.
- Käynnistä nettiselain uudelleen tai kokeile toisen selaimen tai laitteen käyttämistä.
- Jos ongelma ei poistu, palauta mokkulan tehdasasetukset.
Miksi nettipohjaisella hallintasivulla näytettävä sisältö ei ole ajan tasalla?
Selaimen välimuistista riippuen laitteen sisältö hallintasivulla ei välttämät- tä ole ajan tasalla. Tyhjennä selaimen välimuisti manuaalisesti (esimerkiksi avaa selain ja valitse Internetasetukset > Yleiset > Selaushistoria > Poista) ja käynnistä hallintasivu uudelleen.