Kirjautumisen tuki
Löydät palvelusi kirjautumalla dna.fi-sivustolle tai Oma DNA -sovellukseen Mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Oma DNA -sovelluksen voit ladata laitteellesi suoraan sovelluskaupasta.
Kirjautumalla voit:
Tarkastella ja maksaa laskujasi, päivittää asiakastietojasi ja muokata laskuasetuksia
Selvittää PUK-koodisi, linkittää TV-korttisi ja HD-laitteesi, ja vaihtaa Mix-kanavapaketin kanavia
Tunnistautua helposti sekä hyödyntää edulliset DNA Asiakasetuhinnat
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Miten DNA:n palveluihin kirjaudutaan?
Verkkokaupassa, DNA.fi-sivuilla ja Oma DNA -sovelluksessa tunnistaudutaan vahvalla tunnistautumisella eli verkkopankkitunnuksin tai Mobiilivarmenteella. Jatkossa Oma DNA -sovellusta käyttäessäsi voit kirjautua sisään itse luomallasi PIN-koodilla.
Joissakin tilanteissa tarvitset palvelua käyttääksesi DNA Tunnuksen. Luot sen käyttöösi palvelun tilauksen yhteydessä (esim. DNA TV ja DNA Digiturva).
Miten kirjaudun yritysasiakkaana?
DNA:n yritysasiakkaat tunnistautuvat myös verkkopankkitunnuksin tai Mobiilivarmenteella asioidessaan Oma DNA -sovelluksessa tai muissa kuluttajakanavissa. Muissa yrityksille kohdennetuissa palveluissa, kuten YritysDNA-itsepalvelussa tai DNA Vaihdepalvelussa, yritysasiakkailla on käytössään erillinen tunnus.
Miten tietojani käsitellään?
Henkilötietosi tallentuvat DNA:lle mm. sopimuksen teon, palvelun rekisteröinnin tai kirjautumisen yhteydessä. Tutustu tietosuojaan.
Mihin tarvitsen DNA Tunnusta?
DNA Tunnuksella kirjaudutaan jatkossa DNA TV -palveluun ja tietoturvapalveluihin. DNA Tunnuksen sähköpostiosoite on tilausvaiheessa ilmoitamasi osoite. Salasanan luot ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä.