Sisällöt, joissa avainsana Viestintä

Empatia ei välity verkossa - Katri Saarikivi kertoo, miten asiaa pyritään korjaamaan uusilla teknologioilla
2/2018 DNA Business

Empatia ei välity verkossa - Tilanne voi kohta muuttua

Aivotutkija Katri Saarikivi kertoo, miten asiaa pyritään korjaamaan uusilla teknologioilla.
Digitaaliset palvelut kannattaa suunnitella mahdollisimman vähän verkkoa kuormittaviksi, sanoo Aalto-yliopiston professori Jukka Manner.
11/2017 DNA Business

Pieni viive mobiilipalvelun käytössä näkyy jo liikevaihdossa

Verkon kuormittavuus on tärkeä huomioida jo suunnittelussa.
Yritysten ja asiakkaiden välisen viestinnän luonne muuttuu nopeasti
10/2017 Assi Oikari

Yritysten ja asiakkaiden välisen viestinnän luonne muuttuu nopeasti

Monikanavaisuus ei ole teknologiaongelma - ratkaisuja on.
Nopea tiedonkulku sujuvoittaa merkittävästi rakennusprojektien etenemistä.
9/2017 DNA Business

Digitalisoituminen sujuvoittaa rakennusprojektien etenemistä

Nopeat datayhteydet tuovat kustannussäästöjä myös rakentamiseen.
Konfliktit edesauttavat innovaatioiden syntymistä, monelle yritykselle se tarkoittaa totuttujen tapojen ravistelua.
7/2017 DNA Business

Työpaikalla ei pidä olla kaikesta samaa mieltä

Belinda Gerdt: ”Onnistunut asiakaskokemus lähtee asiakkaan ymmärtämisestä.”
Puhtaasti hinnalla on vaikea mitata, miten eri toimittajat eroavat toiminnan tehostamisessa tai asiakaskokemuksen parantamisessa.
7/2017 DNA Business

ICT-palvelun kilpailutus kysyy kanttia

Erinomaista ICT-ratkaisua on vaikea punnita juuri siksi, että se poikkeaa muista.
Yksittäinen esine on aina osa suurta kokonaisuutta, jonka tehtävänä on luoda tunnepitoinen elämys.
7/2017 DNA Business

Oleellisinta muotoilussa on elämys

Suunnittelijasisarukset Tuuli ja Kivi Sotamaa luovat työkseen ajatuksia herättäviä elämyksiä.
Tiedätkö minkälaisesta datasta sinun palvelusi käyttäjät ovat valmiita luopumaan ja millä ehdoilla?
7/2017 Tapio Haantie

Tieto on valtaa – eikä valtaa jaeta ilmaiseksi

Datan kerääminen on digitalisaation ytimessä, ja se on suhteellisen suoraviivaista.
Suomessa käytetään mobiilidataa asiakasta kohden eniten maailmassa.
6/2017 Anna Anttinen

Lankapuhelinajan normit romukoppaan

Keski-Euroopassa lankapuhelimella soittaminen on vielä arkipäivää.
Nykyiset työkalut mahdollistavat työn tekemisen joustavasti vaikka toiselta puolelta maapalloa.
5/2017 Sebastian Franckenhaeuser

Katko kahleet ja ryhdy luomaan aikaa

Turhat mutkat pois työstä, otsarypytkin vähenevät.
DNA Kauppa palvelee myös yrityksiä.
3/2017 DNA Business

DNA Kauppa palvelee myös yrityksiä

Some ei ole enää pelkästään markkinointikanava, vaan myös tärkeä asiakaspalvelukanava.
3/2017 DNA Vieraskirjoittaja

Someasiakaspalvelu voi olla B2B-yritykselle kultakaivos

B2B-myynti on usein monimutkaisempaa kuin kuluttajakauppa
2/2017 Tiina Kankare

Yritysmyyjä vai ihminen?

Hyvä asiakaskokemus syntyy aina positiivisen ajattelun kautta
12/2016 DNA Business

Parempi palvelu tarvitsee kehumisen kulttuuria

Viisi vinkkiä parempaan asiakaspalveluun
12/2016 DNA Business

Viisi vinkkiä parempaan asiakaspalveluun

Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta
12/2016 Oskari Koskela

Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta

Palveluosaamisestamme voitaisiin aivan hyvin jalostaa kansallinen voimatekijä
11/2016 Paula Miettinen

Tuhansien hymyjen maa

Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa
11/2016 DNA Business

Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Talouskasvun comeback perustuu osaamiseen
11/2016 Hannu Rokka

Talouskasvun comeback perustuu osaamiseen

Tehokkaalla viestinnällä kohti parempaa asiakaskokemusta
11/2016 DNA Business

Tehokkaalla viestinnällä kohti parempaa asiakaskokemusta

Asiakaskokemus - Datan avulla voimme seurata asiakkaan valitsemia tienhaaroja tehokkaasti
11/2016 Kati Sulin

Asiakaskokemus − arvailusta analyysiin!

Johtaako digipolkusi asiakkaan metsään vai kassalle
9/2016 DNA Business

Johtaako digipolkusi asiakkaan metsään vai kassalle?

Miksi myynnin digitalisaatiosta vouhotetaan
6/2016 Johan Flykt

Miksi myynnin digitalisaatiosta vouhotetaan?

Hyvä asiakaskokemus on hyvää liiketoimintaa
5/2016 Paula Miettinen

Hyvä asiakaskokemus on hyvää liiketoimintaa

VIP-kohtelulla jonon ohi itsepalveluportaaliin
5/2016 Juha Lehtonen

VIP-kohtelulla jonon ohi – itsepalveluportaaliin?

Asiakkaa haluavat sujuvia digipalveluita
4/2016 DNA Business

Asiakkaat haluavat sujuvia digipalveluita

Vantaa näyttää mallia sähköisissä palveluissa
2/2016 DNA Business

Vantaa näyttää mallia sähköisissä palveluissa

Suurin vastuu on vastuu asiakkaasta
1/2016 Hanna Haapakoski

Suurin vastuu on vastuu asiakkaasta

Palvelut ratkaisevat - Asiakaskokemus korostuu digitaalisessa maailmassa
12/2015 DNA Business

Palvelut ratkaisevat

Digiterveydenhuolto tuo joustoa työelämään
9/2015 DNA Business

Digiterveydenhuolto tuo joustoa työelämään

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita
5/2015 DNA Business

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita

Virtuaalipalvelu mullistaa työterveyshuollon
5/2015 DNA Business

Virtuaalipalvelu mullistaa työterveyshuollon

2 / 2

Lue lisää uudesta työstä

8/2022 DNA Business

Toimiva palaveri ei ole osallistujan paikasta kiinni – vinkit hybridityöskentelyyn

Koronapandemian aikana totuimme etätyöhön, ja vaikka se alussa oli monella tavalla hankalaa, toimivat käytänteet ja yhteiset säännöt löytyivät nopeasti.
7/2022 DNA Business

Datan käyttö räjähdysmäisessä kasvussa – näin se tulee muuttamaan arkeamme

Kestävä kehitys on yhä suuremmassa roolissa, kun ICT-yhtiöt rakentavat ekosysteemejään ja kehittävät huomisen teknologiaa.
7/2022 DNA Business

Vikasietoisuutta vai joustavuutta tien päälle? Tehokkailla yritysratkaisuilla yhteydet toimivat siellä missä sinäkin

Vikasietoisuutta vai joustavuutta? Kolme yritysliittymää vertailussa: räätälöi omannäköisesi sopimus.
7/2022 DNA Business

Kahdeksan älykkäiden kaupunkien IoT-sovellusta – näin yritykset hyödyntävät IoT:tä

Älykaupunkiteknologiat tarjoavat toimivia keinoja kaupungistumisen aiheuttamiin haasteisiin.
8/2022 Lasse Salonen

Mitä yhteistä on kajakkipyörähdyksellä ja tietoturvalla? Toisto, toisto ja toisto

Etukäteen pahimman pelkääminen ei auta – oli kyse sitten kyberturvallisuudesta tai kaatumisesta kylmässä ja myrskyisessä vedessä.
6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.

 
 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Business -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.