Lähiverkko

Toimistoviestintä

Saa enemmän aikaan tehokkailla Microsoft 365 -palveluilla 

DNA Toimistoviestintä 365 tuo työkalut tehokkaaseen tiimityöhön yrityksesi koosta riippumatta. DNA:n kautta hankit Microsoft 365 -palvelupaketit järkevästi ja joustavasti hinnoiteltuna – saat myös asiantuntevat käyttöönotto-, koulutus- ja tukipalvelut.

Pilvipohjainen Microsoft 365 sisältää muun muassa videoneuvottelut, pikaviestinnän, sähköpostin, dokumenttien yhteiskäytön, pilvitallennuksen ja tutut Office-sovellukset. Jopa tavalliset puhelut voit yhdistää saumattomasti Teams-sovellukseen Teams Puhe -lisäpalvelulla.

Saatavilla useita eritasoisia palvelupaketteja sekä kattavat käyttöönotto-, koulutus- ja asiantuntijapalvelut Microsoft 365 -ympäristöihin.

Sujuvaa ja
tietoturvallista työskentelyä

Yrityksesi työntekijät pystyvät käyttämään tuttuja tietoturvallisia Microsoft-sovelluksia kaikilla laitteilla - missä ja milloin vain.

Aina ajantasaiset
ohjelmistoversiot

Pilvipalveluun perustuva kokonaisuus varmistaa ohjelmistojen päivitykset ilman erillistä huolenpitoa.

Säästä
kustannuksissa

Yrityksesi saa vaivattomasti oikein mitoitetun palvelupaketin, joka joustaa tarpeiden muuttuessa.

Työskentele sujuvasti paikasta riippumatta

  • Mutkaton ryhmätyöskentely: Microsoft Teamsin avulla voit pitää videopalavereita, käydä keskusteluja sekä jakaa ja käsitellä tiedostoja myös samanaikaisesti.
  • Tutut toimistotyökalut: Käytössäsi ovat Office-sovellukset Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote.
  • Sähköposti ja kalenteri: Exchange Online -palvelulla viestit turvallisesti sekä jaat kalenterisi. Voit suojata sähköpostiviestiesi yksityisyyden lähettämällä ne salattuina.
  • Pilvitallennus: OneDrive for Businessin avulla varmuuskopioit tiedostot turvallisesti sekä jaat niitä muille käyttäjille.
  • Verkkosivustot: Sharepoint-sivustotyökalulla luot työtiloja ja sivustoja. Voit rajata käyttöoikeuksia sekä jakaa tiedostoja helposti ja turvallisesti oman organisaation sisäisille tai ulkopuolisille ryhmille.

Saatavilla myös kattavat käyttöönotto-, koulutus- ja asiantuntijapalvelut Microsoft 365 -ympäristöihin.

 

Tutustu DNA Toimistoviestintä 365 -palvelupaketteihin

Saatavilla on useita eritasoisia palvelupaketteja. Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin valitaan yhdessä yrityksesi tarpeita vastaavat palvelut.

Täydentävät palvelut

DNA Vaihdepalvelu parantaa yrityksesi tavoitettavuutta ja nivoutuu täysin pilvipohjaisena luontevasti DNA Toimistoviestinnän rinnalle.

DNA:n asiakaspalveluratkaisut takaavat laadukkaan asiakaskokemuksen ja tehokkaan asiakaskontaktien hallinnan.

DNA Yritysinternet tuo korkealuokkaiset tietoliikenneyhteydet, joiden varassa DNA Toimistoviestintä 365 toimii erittäin tehokkaasti.

Referenssit

Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.

Lue lisää viestinnän uusista muodoista

10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Monikanavaisuus on selvästi parantanut asiakaspalvelun saavutettavuutta.
9/2021 DNA Business

DNA Viesti tavoittaa kohderyhmän hetkessä

Tekstiviestiin on myös helppo vastata.
”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Business

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Asiakaskokemus koostuu monista tekijöistä ja vaiheista.
6/2021 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Kattava vaihdepalvelu ja sen mutkaton mobiilisovellus auttavat sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.

Tehosta liiketoimintaasi toimistoviestintäratkaisuilla

Ota yhteyttä, niin katsotaan yhdessä yrityksellesi parhaiten sopivat palvelut.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30