Tuki ja ohjeet

Täältä löydät kattavasti ohjeita palveluidemme tilaamiseen, käyttöön, hallinnointiin ja laskutukseen liittyen. Tiesithän, että moni asia hoituu kätevästi ja maskutta YritysDNA-itsepalvelussa? Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, voit tilata ne täältä.

Usein kysytyt kysymykset
 

Mistä saan PUK-koodin?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat tarkastaa liittymien PUK-koodit YritysDNA-itsepalvelusta. Liittymän käyttäjänä saat PUK-koodin yritysasiakaspalvelusta.

Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?

Voit tilata sähköisen laskun tai ilmoittaa muuttuneet laskutusyhteystiedot sähköisellä lomakkeella. Laskun tilaaminen ja tietojen päivittäminen on lomakkeen kautta maksutonta.

Mistä löydän laskukopion?

Voit ladata laskusi PDF-muodossa YritysDNA-itsepalvelusta.

Puhelimeni on kadonnut/varastettu. Kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat sulkea liittymän YritysDNA-itsepalvelussa. Liittymän käyttäjänä voit sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun.

Laitteiden tuki ja huolto

Onko sinulla ongelmia laitteiden kanssa tai tarvitseeko sinun tilata huolto? Tutustu ohjeisiin ja laitekohtaisiin huoltokumppaneihin.