Kundbetjäning för företag

Notera att det enbart är företagets utnämnda kontaktpersoner kan begära ändringar till era tjänster. Privatkunder bör kontakta vår privata kundbetjäning.

  • Hantera dina tjänster själv - YritysDNA

    • Som DNA-kund kan du skötä dina abonnemangsärenden i vår självbetjäningsportal
    • Tjänsten är på finska

    Läs mer

  • Börja chat

    • Vi har öppet kl. 8-16
    • Via chatten kan du chatta med experter från Corporate Customer Service och Sales Services
    • e-post: foretagskundbetjaning@dna.fi

    Öppna chatten

  • Ring oss

    • Måndag till Fredag 8-16
    • Övriga tider betjänar DNA Företagskundbetjäning enbart i följande ärenden:
      • PUK-kod, Felanmälan, Spärra abonnemang om telefonen blivit stulen eller borttappad

    Ring 030 144 099

  • DNA Supportforum

    Har du frågor? På supportforumet hittar du svar på frågor om DNA:s tjänster. Finner du inte den information du söker, kan du ställa en egen fråga.

    Fråga och diskutera

Samtal till kundtjänsten är kostnadsfria från DNA-abonnemang

  • förutom samtal från DNA Äly/Rajaton abonnemang eller genom andra teleoperatörer, då gäller normal samtalstaxa, detsamma du skulle betala för ett samtal till vilket annat DNA abonnemang som helst inom Finland eller utomlands.
  • Vilken typ av abonnemang du har kan du kontrollera på din faktura.
  • Samtalen spelas in för att förbättra kundservicen och säkerställa kvaliteten.