Kundbetjäning för företag

Notera att det enbart är företagets utnämnda kontaktpersoner kan begära ändringar till era tjänster. Privatkunder bör kontakta vår privata kundbetjäning.

Hantera dina tjänster själv - YritysDNA

  • Som DNA-kund kan du skötä dina abonnemangsärenden i vår självbetjäningsportal
  • Tjänsten är på finska

Läs mer

Börja chat

  • Vi har öppet kl. 8-16
  • Via chatten kan du chatta med experter från Corporate Customer Service och Sales Services
  • e-post: foretagskundbetjaning@dna.fi

Öppna chatten

Ring oss

  • Måndag till Fredag 8-16
  • Övriga tider betjänar DNA Företagskundbetjäning enbart i följande ärenden:
    • PUK-kod, Felanmälan, Spärra abonnemang om telefonen blivit stulen eller borttappad

Ring 044 144 099

DNA Supportforum

Har du frågor? På supportforumet hittar du svar på frågor om DNA:s tjänster. Finner du inte den information du söker, kan du ställa en egen fråga.

Fråga och diskutera

Samtal till kundtjänsten är kostnadsfria från DNA-abonnemang

  • förutom samtal från DNA Äly/Rajaton abonnemang eller genom andra teleoperatörer, då gäller normal samtalstaxa, detsamma du skulle betala för ett samtal till vilket annat DNA abonnemang som helst inom Finland eller utomlands.
  • Vilken typ av abonnemang du har kan du kontrollera på din faktura.
  • Samtalen spelas in för att förbättra kundservicen och säkerställa kvaliteten.