Kundbetjäning för företag

Notera att det enbart är företagets utnämnda kontaktpersoner kan begära ändringar till era tjänster. Privatkunder bör kontakta vår privata kundbetjäning.

Ring oss

Måndag till Fredag 8 – 17

044 144 099 (från ulandet: +358 44 144 099)

Övriga tider betjänar DNA Företagskundbetjäning enbart i följande ärenden:

  • PUK-kod
  • Spärra abonnemang om telefonen blivit stulen eller borttappad
  • Felanmälan

Kontata oss ett annat sätt

e-post
foretagskundbetjaning@dna.fi

Skicka ett fax
044 044 1800 (Om du är utomlands: +358 44 044 1800)

Eller brev
DNA Oyj, Yritysasiakaspalvelu, PL 225, 15101 LAHTI

När du kontaktar oss vänligen uppge företagets FO-nummer för att vi ska kunna behandla ditt ärende så snabbt och smidigt som möjligt.

Samtal till kundtjänsten är kostnadsfria från DNA-abonnemang

  • förutom samtal från DNA Äly/Rajaton abonnemang eller genom andra teleoperatörer, då gäller normal samtalstaxa, detsamma du skulle betala för ett samtal till vilket annat DNA abonnemang som helst inom Finland eller utomlands.
  • Vilken typ av abonnemang du har kan du kontrollera på din faktura.
  • Samtalen spelas in för att förbättra kundservicen och säkerställa kvaliteten.

DNA Supportforum

Har du frågor? På supportforumet hittar du svar på frågor om DNA:s tjänster. Finner du inte den information du söker, kan du ställa en egen fråga.