Kundbetjäning för företag

DNA Supportforum

Har du frågor? På supportforumet hittar du svar på frågor om DNA:s tjänster. Finner du inte den information du söker, kan du ställa en egen fråga.

Hantera dina tjänster själv - Minun Yritykseni

Som DNA-kund kan du sköta dina abonnemangsärenden i vår självbetjäningsportal. Tjänsten är på finska.

Kontakta oss

Notera att det enbart är företagets utnämnda kontaktpersoner kan begära ändringar till era tjänster.

Privatkunder bör kontakta vår privata kundbetjäning


Ring oss

044 144 099  (Om du är utomlands: +358 44 144 099)

Måndag till Fredag 8 – 17

Övriga tider betjänar DNA Företagskundbetjäning enbart i följande ärenden:
• PUK-kod
• Spärra abonnemang om telefonen blivit stulen eller borttappad
• Felanmälan

Samtal till kundtjänsten är kostnadsfria från DNA-abonnemang
- förutom samtal från DNA Äly/Rajaton abonnemang eller genom andra teleoperatörer, då gäller normal samtalstaxa, detsamma du skulle betala för ett samtal till vilket annat DNA abonnemang som helst inom Finland eller utomlands.
- Vilken typ av abonnemang du har kan du kontrollera på din faktura.

Samtalen spelas in för att förbättra kundservicen och säkerställa kvaliteten.

Kontakta oss via e-post

foretagskundbetjaning@dna.fi

När du kontaktar oss via e-post, vänligen uppge företagets FO-nummer för att vi ska kunna behandla ditt ärende så snabbt och smidigt som möjligt.

Skicka ett fax

044 044 1800 (Om du är utomlands: +358 44 044 1800)

Eller brev

DNA Oyj, Yritysasiakaspalvelu PL 225, 15101 LAHTI