Nainen ja mies istuvat sohvalla ja katsovat hymyillen kameraan

Yllättävän yksinkertaiset askeleet yritysasiakkaaksi. On helppoo!

Neljä helppoa askelta asiakkaaksi

Kartoitetaan yrityksesi tarpeet

Suunnitellaan yhdessä, miten tietoturvalliset ratkaisumme auttavat yritystäsi menestymään.


 

Saat henkilökohtaista palvelua

Asioit ihmisen kanssa. Ammattilaisemme palvelevat sinua henkilökohtaisesti.


 

 

Käyttöönotto on sinulle yksinkertaista

Toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi, jotta sinä voit keskittyä olennaisimpaan.


 

Olemme läsnä ja aina apunasi

Asiantuntijoidemme lisäksi käytössäsi on YritysDNA-itsepalvelu ympäri vuorokauden.

Vaihtoa on turha pelätä. DNA:lla asiat ovat sujuneet mallikkaasti alusta alkaen, ilman ylimääräistä härdelliä. Todellakin yllättävän yksinkertaista!

Peter Nyman, tyytyväinen DNA:n yritysasiakas

Voitto maistuu makealle, muttei vie nälän tunnetta.

Kiitos ja kumarrus. Meillä on valtakunnan tyytyväisimmät puhelinliittymäasiakkaat. Tämä selviää EPSI Rating -organisaation riippumattomasta tutkimuksesta*, johon haastateltiin Suomessa noin 1 000 yksityis- ja yritysasiakasta syyskuussa 2023.

Onhan se herkkua, mutta nyt ei ole oikea aika nauttia makeaa mahan täydeltä, vaan suunnata katseet kohti tulevaa ja miettiä, miten voisimme olla jatkossa vieläkin parempia.

*EPSI Rating -organisaation riippumaton tutkimus Tyytyväisimmät puhelinliittymäasiakkaat 10/2023. Indeksipisteet: DNA 73,7, toimiala 71,1, Elisa 70,3, Telia 69,5. Tutkimuksen virhemarginaali on +/- 2,7.

Työntekijät kertovat

Kuusi DNA:n asiantuntijaa ryhmäkuvassa

Aito halu ratkoa ongelmia ja helpottaa asiakkaan arkea

Työntekijämme kertovat, kuinka teemme yrityksesi arjesta yllättävän yksinkertaista.

Miten asiakaskeskeisyys näyttäytyy DNA:lla?

Viisi työntekijäämme kertovat, kuinka onnistunut asiakassuhde rakentuu.

Tutustu neljään askeleeseen yhdessä Peterin kanssa!

Tutustu tyytyväisiin asiakkaisiimme

Meille tulee kaikki puhelinliittymistä palomuuriin DNA:lta. Kahden vuoden kumppanuuden aikana meillä ei ole ollut ainoatakaan ongelmaa yhteyksissä, ei edes siirtymävaiheessa. Olemme olleet kautta linjan tyytyväisiä DNA:n tarjoamaan kokonaisuuteen.

Harri Lätti, O.K. Auto Oy:n toimitusjohtaja