DNA Viesti

Tekstiviestillä tavoitat sidosryhmäsi nopeasti, tehokkaasti ja edullisesti

Kohdennettu tekstiviesti tavoittaa ja se luetaan. DNA Viesti -palvelun avulla lähetät hetkessä ryhmätekstiviestit niin asiakkaille kuin omalle henkilöstölle. Palvelu mahdollistaa myös viestiin vastaamisen.

DNA Viesti on tekstiviestipalvelu, joka mahdollistaa ryhmäviestien lähettämisen matkapuhelimeen sekä viesteihin vastaamisen. Palvelun kautta voit esimerkiksi lähettää kohdennettuja myynti- ja markkinointiviestejä, viestiä henkilöstölle tärkeistä yrityksen tapahtumista tai tiedottaa asiakkaita ja kumppaneita erilaisista häiriö- ja vikatilanteista. Myös asiakaspalautteen kerääminen, ajanvaraukset ja muistutukset hoituvat kätevästi palvelun avulla osana sujuvaa asiakaspalvelua.

DNA Viesti soveltuu kaikenkokoisille yrityksille ja yhteisöille toimialasta riippumatta.

Viestin saaminen perille isollekin joukolle onnistuu nopeasti.

Palvelun avulla tavoitat oikeat henkilöt tehokkaasti ja tarvittaessa saat myös nopeasti vastaukset kysymyksiin.

Asiakastyytyväisyys paranee, kun esimerkiksi ajanvaraukset tai asiakaspalautteen kerääminen voidaan hoitaa automaattisesti.

DNA Viesti pähkinänkuoressa

  • DNA Viestin avulla tavoitat kohderyhmäsi helposti ja nopeasti. 
  • Palvelu voidaan toteuttaa joko yksisuuntaisena tai kaksisuuntaisena. Kaksisuuntaisesti toteutettuna loppukäyttäjät voivat myös vastata saamiinsa viesteihin.
  • Nopeimmin saat DNA Viesti palvelun käyttöösi pelkällä selaimella, jolloin käyttöönotto tapahtuu minuuteissa. Palvelu käyttääksesi tarvitset vain toimivan internet-yhteyden ja DNA Viesti -sovelluksen käyttäjätunnukset.
  • Vaihtoehtoisesti voit myös käyttää palvelua rajapinnan kautta, jolloin saat sen integroitua osaksi yrityksenne omia käyttöjärjestelmiä.

Täydentävät palvelut

Tutustu DNA Business Rajaton 5G- ja 4G -yrityspuhelinliittymiimme, joilla työnteko sujuu mutkattomasti.

Yritysverkon avulla varmistat toimivat ja tietoturvalliset yhteydet.

Huippuluokan palomuuripalvelu Security Gateway räätälöidään yrityksesi tarpeisiin niin toteutuksen kuin toiminnallisuuksien osalta.

Referenssit

Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

2/2022 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
Telenor uskoo, että vuonna 2022 näemme uuden liikkeen, greenfluencing, muokkaavan sosiaalisen median maailmaa.
2/2022 DNA Business

Vihreiden vaikuttajien nousu – teknologiatrendejä, jotka edistävät yhteiskunnan vihreää siirtymää vuonna 2022

Telenor näkee horisontissa viisi vihreää teknologiatrendiä.
2/2022 DNA Business

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Espoon kaupungin tietoliikenneverkkojen kehityksen tavoitteena on taata espoolaisille jatkossa paremmat julkiset palvelut, vähentää katkoja ja varmistaa häiriötilanteessa nopea vianselvitys.
11/2021 DNA Business

Terveisiä Espoon kaupungin digiloikan keskeltä – mitä teknisiä vaatimuksia palveluiden digitalisaatio edellyttää ison luokan toimijalta? 

Projektin valmistuminen tulee osaltaan vapauttamaan resursseja jatkohankkeisiin.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSOITA 0800 30 20 30