DNA Contact Center

DNA Contact Center -ratkaisulla jokainen asiakas tavoittaa yrityksesi aina haluamallaan tavalla. Yrityksesi pystyy tuottamaan yhtenäisen ja kohdennetun asiointikokemuksen, jonka hyötyjinä ovat loppuasiakkaiden lisäksi yrityksesi asiakaspalvelijat.

Soita 0800 302030

Takaa laadukas asiakaskokemus monikanavaisella asiakaspalveluratkaisulla

Digitalisoituminen on muuttanut asiakaskäyttäytymistä. Asiakkaat hoitavat rutiinitehtäviä yhä enemmän itsepalveluna, mutta samalla he odottavat monipuolista ja henkilökohtaista palvelua haluamassaan kanavassa silloin, kun he sitä tarvitsevat.

Yrityksesi pystyy vastaamaan muutokseen tietoturvallisesti skaalautuvalla DNA Contact Center -palvelulla. Asioinnista tulee helppoa, kun asiakas saa tarpeensa kerralla ratkaistua ja henkilöstölläsi on käytössään kaikki monikanavaisen palvelun työkalut. Contact Center integroi muun muassa sosiaalisen median viestit, puhelut ja sähköpostit yhden helppokäyttöisen ja luontevasti toimivan ohjelman alle, mahdollistaen monikanavaisen asiakaspalvelun mutkattoman operoinnin. Lisäksi palvelun avulla hyödynnät tekoälyä asiakaspalvelusi tukena, esimerkiksi puheentunnistuksella analysoit ja hyödynnät asiakasdataa tehokkaammin.

Ratkaisu perustuu moderniin ja jatkuvasti kehittyvään Genesys Cloud CX -palveluun, jota täydentävät DNA:n palvelukehitys ja projektoinnin laadukkuus.  Genesys on maailman johtava asiakaspalveluratkaisujen kehittäjä. Skaalautuva ja tietoturvallinen globaali pilvipalvelu soveltuu erinomaisesti sekä keskisuurille että suurille asiakaspalveluyksiköille.

Contact Center on myös DNA:n oman asiakaspalvelun käytössä

Asiakaspalvelumme on yksi Suomen suurimmista ja saamme tuhansia yhteydenottoja päivittäin eri kanavien kautta. Olemme olleet tyytyväisiä järjestelmän helppokäyttöisyyteen ja monipuolisuuteen vuodesta 2021.

Laadukas ja yhtenäinen asiakaspalvelu

Voit palvella asiakkaitasi tasalaatuisesti aina juuri siellä, missä asiakas haluaa saada palvelua – ilman tarvetta siirtyä kanavasta toiseen. Moderni ja vikasietoinen arkkitehtuuri mahdollistaa mutkattoman työnteon ilman huoltokatkoja.

Liiketoiminnan kasvu ja toiminnan kehitys

Asiakastyytyväisyys parantuu ja liiketoimintasi kasvaa, kun voit hyödyntää asiakastietoa kanavasta riippumatta. Ohjaat ja kehität yrityksesi toimintaa käytössäsi olevilla monipuolisilla hallintatyökaluilla ja tekoälyn kyvykkyyksillä, jotka mahdollistavat innovaatioiden nopeamman käyttöönoton.

Tehokas ja helppokäyttöinen ratkaisu

Palvelu helpottaa merkittävästi yrityksesi ja asiakkaittesi arkea, ja henkilöstösi voi työskennellä vaivatta niin etänä kuin toimistolla. Avoimet rajapinnat ja valmiit integraatiot sujuvoittavat työntekoa ja tehostavat asiakaspalvelijoiden käyttökokemusta.

DNA Contact Center pähkinänkuoressa

  • Puhekanavat: Sisään tulevat puhelut (inbound), ulossoitto (outbound), takaisinsoitto
  • Muut kanavat: sähköposti, chat, verkkolomake, tekstiviesti (SMS), sosiaalinen media
  • Asiakaskontaktien hallinta eri kanavissa yhdellä ratkaisulla
  • Kytkee digitaalisen asioinnin muuhun asiakaspalveluun
  • Helppokäyttöinen ja sopiva ratkaisu niin etätyöhön kuin toimistolle
  • Tunnistaa asiakkaasi automaattisen CRM-integraation tai kontaktitietokannan avulla
  • Tekoälyn kyvykkyydet asiakaspalvelun tukena, esimerkiksi puheentunnistus ja asiakastyytyväisyyskyselyt
  • Monipuoliset hallintatyökalut toiminnan reaaliaikaiseen valvontaan, raportointiin ja tallenteisiin
  • Asiakaspalvelijat voivat käyttää selainpohjaista käyttöliittymää tai työasemasovellusta
  • Vikasietoinen arkkitehtuuri
  • Ei huoltokatkoja
  • Helppo ottaa käyttöön 

Täydentävät palvelut

IP-vaihdeliittymällä  liität kustannustehokkaasti ja tietoturvallisesti IP-vaihteita ja vastaavia viestintäjärjestelmiä yleiseen puhelinverkkoon. Palvelu tulee olla yrityksen käytössä, jotta Contact Center voidaan ottaa käyttöön.

DNA Vaihdepalvelulla hallinnoit saapuvia puheluita sujuvammin ja asiakkaasi tavoittavat sinut helposti yhdestä numerosta sekä voit integroida sen osaksi Contact Center -palvelua.

DNA Yritys- ja palvelunumerot takaavat yrityksesi henkilöstön ja eri palveluiden tavoittamisen puhelimitse.

Referenssit

10/2023 DNA Yrityksille

Toiminnanohjauksen asiantuntijoiden arki tehostui DNA:n palveluilla

DNA tarjoaa SprintIT:lle henkilökohtaista palvelua ja toimivat palvelut asiakkuuden jokaisessa vaiheessa.
9/2023 DNA Yrityksille

Diginuija paukkuu huutokaupassa kattavien yhteyksien avulla

Suomen Filateliapalvelun toiminnassa teknologia ja nopeus kohtaavat vanhat ja arvokkaat keräilyesineet, kun DNA Yritysinternetin tarjoamat nopeat ja kestävät yhteydet mahdollistavat verkossa järjestettävät huutokauppatapahtumat sekä verkkokaupan pyörittämisen.
9/2023 DNA Yrityksille

DNA luo yhteyden – Peter Nymanin bisnes perustuu kommunikaatioon

Peter Nymanin viestintäyrityksen perusta on tinkimättömässä läsnäolossa ja hyvässä kommunikaatiossa. DNA:n tarjoamilla jouhevasti toimivilla yhteyksillä hän voi keskittyä siihen tärkeimpään – eli sujuvaan asiakastyöhön.
4/2023 DNA Yrityksille

Moottori ja kauppa hyrräävät, kun yhteydet pelaavat

DNA:n avulla O.K. Auto on varmistanut tietoturvalliset ja takuuvarmasti toimivat yhteydet.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

10/2023 DNA Yrityksille

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.
Peter Nyman
9/2023 DNA Yrityksille

Kolme harhaluuloa esiintymisestä ja miksi ne eivät pidä paikkaansa – Peter Nymanin opit johtajille

Esiintymistaito on yritysten johdolle yhä tärkeämpi avu. Siihen liittyy kuitenkin turhaa mystiikkaa. Peter Nyman setvii esiintymiseen liittyviä harhaluuloja ja antaa käytännön neuvoja parempaan esiintymiseen.
9/2023 DNA Yrityksille

Aito halu ratkoa ongelmia ja helpottaa asiakkaan arkea – DNA tekee yrityksesi arjesta yllättävän yksinkertaista

DNA:lla polku tarpeiden kartoituksesta aina niitä tukevien palveluiden käyttöönottoon on yllättävän yksinkertainen.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30