Monikanavainen asiakaspalvelu

Monikanavainen asiakaspalvelu

Takaa laadukas asiakaskokemus monikanavaisella palvelulla 

DNA:n monikanavainen asiakaspalvelu takaa, että jokainen asiakas tavoittaa yrityksesi aina haluamallaan tavalla. Yrityksesi pystyy tuottamaan yhtenäisen ja kohdennetun asiointikokemuksen kanavasta riippumatta. Samalla entistä tehokkaampi asiakastiedon hallinta mahdollistaa lisämyynnin.

Digitalisoituminen on muuttanut asiakaskäyttäytymistä. Asiakkaat hoitavat rutiinitehtäviä yhä enemmän itsepalveluna, mutta samalla he odottavat yksilöllistä palvelua haluamassaan kanavassa ilman tarvetta siirtyä eri kanavien välillä.

Ottamalla käyttöön monikanavaisen asiakaspalvelun yrityksesi pystyy vastaamaan muutokseen. Asioinnista tulee helppoa, ja asiakas saa tarpeensa kerralla ratkaistua.

DNA:n ratkaisu perustuu Genesys PureCloud -palveluun. Genesys on maailman johtava asiakaspalveluratkaisujen kehittäjä. Skaalautuva pilvipalvelu soveltuu sekä pienemmille monikanavaista palvelua tarjoaville asiakaspalveluyksiköille että vaativille contact centereille.

Skaalautuva pilvipalvelu soveltuu sekä pienemmille asiakaspalveluyksiköille että vaativille contact centereille.

Laadukas ja yhtenäinen asiakaspalvelu

Voit palvella asiakkaitasi tasalaatuisesti aina juuri siellä, missä asiakas haluaa saada palvelua.

Paremmin kohdennetut palvelut ja myynti

Asiakastyytyväisyys parantuu ja liiketoimintasi kasvaa, kun asiakastieto on hyödynnettävissä kanavasta riippumatta ja käytössäsi on monipuoliset hallintatyökalut toiminnan ohjaamiseen ja kehittämiseen.

Tehokas malli kaikille

Palvelu helpottaa niin asiakkaidesi kuin yrityksesi arkea. Helpot integraatiot CRM:ään ja muihin liiketoimintajärjestelmiin tehostavat työtä. Asiointi on helppoa ja asiat saadaan kerralla kuntoon.

DNA:n Monikanavainen asiakaspalvelu pähkinänkuoressa

  • Puhekanavat: Sisään tulevat puhelut (inbound), ulossoitto (outbound), takaisinsoitto
  • Muut kanavat: sähköposti, chat, webbilomake, tekstiviesti (SMS), sosiaalinen media
  • Kytkee digitaalisen asioinnin muuhun asiakaspalveluun
  • Tunnistaa asiakkaasi automaattisen CRM-integraation tai kontaktitietokannan avulla
  • Asiakaskontaktien hallinta eri kanavissa yhdellä ratkaisulla
  • Monipuoliset hallintatyökalut toiminnan reaaliaikaiseen valvontaan, raportointiin ja tallenteisiin
  • Asiakaspalvelijat voivat käyttää selainpohjaista käyttöliittymää, työasemasovellusta tai mobiililaitetta.
  • Helppo ottaa käyttöön ja helppo käyttää

Täydentävät palvelut

DNA Yritys- ja palvelunumerot takaavat yrityksesi henkilöstön ja eri palveluiden tavoittamisen puhelimitse.

DNA Yritysverkko yhdistää yrityksesi eri toimipisteiden verkot, jolloin henkilöstösi pääsee käyttämään oman verkon palveluita kaikkialla.

DNA Yrityskaista avaa käyttäjillesi mutkattoman pääsyn yritysverkkoon mobiililaitteilla paikasta riippumatta.

Referenssit

11/2022 DNA Business

Kulkutech tuo modernin ovipuhelimen ja älykkään kulunhallinnan ihmisten taskuun

Palvelun mahdollistavien IoT/M2M-liittymien toimittajaksi valikoitui kustannustehokkuudella ja asiakaspalvelun tasolla DNA.
Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

1/2023 DNA Business

Mitkä ovat yritysten suosituimmat puhelimet juuri nyt?

Mitkä ovat yritysten suosituimmat puhelimet juuri nyt?
DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen on positiivisesti yllättynyt siitä, miten arvojohdettu yritys DNA on.
12/2022 DNA Business

”Konepeltien alla kuhisee”, sanoo DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen – yritysjohdon on oltava kartalla nousevista teknologiatrendeistä

DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen on positiivisesti yllättynyt siitä, miten arvojohdettu yritys DNA on.
12/2022 DNA Business

Kannattaako yrityksen hankkia laitteet palveluna?

Laitteet palveluna -mallin etu verrattuna perinteisempiin kerta- tai maksuaikasopimusmalleihin on helppous.
”Mitä paremmat myyjät organisaatiolla on, sitä paremmin se menestyy”, kirjoittaa Markus Winter.
11/2022 Marcus Winter

Teknologiamyyjästä tietoturvan sankariksi – edellytyksenä on oikeanlainen osaaminen

Teknologiamyyjä voi olla tietoturvan sankari – ehtona on kouluttaminen oikeista asioista

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30