DNA Contact Center

DNA Contact Center

Takaa laadukas asiakaskokemus monikanavaisella asiakaspalveluratkaisulla

DNA Contact Center -ratkaisulla jokainen asiakas tavoittaa yrityksesi aina haluamallaan tavalla. Yrityksesi pystyy tuottamaan yhtenäisen ja kohdennetun asiointikokemuksen, jonka hyötyjinä ovat loppuasiakkaiden lisäksi yrityksesi asiakaspalvelijat.

Digitalisoituminen on muuttanut asiakaskäyttäytymistä. Asiakkaat hoitavat rutiinitehtäviä yhä enemmän itsepalveluna, mutta samalla he odottavat monipuolista ja henkilökohtaista palvelua haluamassaan kanavassa silloin, kun he sitä tarvitsevat.

Yrityksesi pystyy vastaamaan muutokseen tietoturvallisesti skaalautuvalla DNA Contact Center -palvelulla. Asioinnista tulee helppoa, kun asiakas saa tarpeensa kerralla ratkaistua ja henkilöstölläsi on käytössään kaikki monikanavaisen palvelun työkalut. Contact Center integroi muun muassa sosiaalisen median viestit, puhelut ja sähköpostit yhden helppokäyttöisen ja luontevasti toimivan ohjelman alle, mahdollistaen monikanavaisen asiakaspalvelun mutkattoman operoinnin. Lisäksi palvelun avulla hyödynnät tekoälyä asiakaspalvelusi tukena, esimerkiksi puheentunnistuksella analysoit ja hyödynnät asiakasdataa tehokkaammin.

Ratkaisu perustuu moderniin ja jatkuvasti kehittyvään Genesys Cloud CX -palveluun, jota täydentävät DNA:n palvelukehitys ja projektoinnin laadukkuus.  Genesys on maailman johtava asiakaspalveluratkaisujen kehittäjä. Skaalautuva ja tietoturvallinen globaali pilvipalvelu soveltuu erinomaisesti sekä keskisuurille että suurille asiakaspalveluyksiköille.

Contact Center on myös DNA:n oman asiakaspalvelun käytössä

Asiakaspalvelumme on yksi Suomen suurimmista ja saamme tuhansia yhteydenottoja päivittäin eri kanavien kautta. Olemme olleet tyytyväisiä järjestelmän helppokäyttöisyyteen ja monipuolisuuteen vuodesta 2021.

Laadukas ja yhtenäinen asiakaspalvelu

Voit palvella asiakkaitasi tasalaatuisesti aina juuri siellä, missä asiakas haluaa saada palvelua – ilman tarvetta siirtyä kanavasta toiseen. Moderni ja vikasietoinen arkkitehtuuri mahdollistaa mutkattoman työnteon ilman huoltokatkoja.

Liiketoiminnan kasvu ja toiminnan kehitys

Asiakastyytyväisyys parantuu ja liiketoimintasi kasvaa, kun voit hyödyntää asiakastietoa kanavasta riippumatta. Ohjaat ja kehität yrityksesi toimintaa käytössäsi olevilla monipuolisilla hallintatyökaluilla ja tekoälyn kyvykkyyksillä, jotka mahdollistavat innovaatioiden nopeamman käyttöönoton.

Tehokas ja helppokäyttöinen ratkaisu

Palvelu helpottaa merkittävästi yrityksesi ja asiakkaittesi arkea, ja henkilöstösi voi työskennellä vaivatta niin etänä kuin toimistolla. Avoimet rajapinnat ja valmiit integraatiot sujuvoittavat työntekoa ja tehostavat asiakaspalvelijoiden käyttökokemusta.

DNA Contact Center pähkinänkuoressa

  • Puhekanavat: Sisään tulevat puhelut (inbound), ulossoitto (outbound), takaisinsoitto
  • Muut kanavat: sähköposti, chat, verkkolomake, tekstiviesti (SMS), sosiaalinen media
  • Asiakaskontaktien hallinta eri kanavissa yhdellä ratkaisulla
  • Kytkee digitaalisen asioinnin muuhun asiakaspalveluun
  • Helppokäyttöinen ja sopiva ratkaisu niin etätyöhön kuin toimistolle
  • Tunnistaa asiakkaasi automaattisen CRM-integraation tai kontaktitietokannan avulla
  • Tekoälyn kyvykkyydet asiakaspalvelun tukena, esimerkiksi puheentunnistus ja asiakastyytyväisyyskyselyt
  • Monipuoliset hallintatyökalut toiminnan reaaliaikaiseen valvontaan, raportointiin ja tallenteisiin
  • Asiakaspalvelijat voivat käyttää selainpohjaista käyttöliittymää tai työasemasovellusta
  • Vikasietoinen arkkitehtuuri
  • Ei huoltokatkoja
  • Helppo ottaa käyttöön 

Täydentävät palvelut

IP-vaihdeliittymällä  liität kustannustehokkaasti ja tietoturvallisesti IP-vaihteita ja vastaavia viestintäjärjestelmiä yleiseen puhelinverkkoon. Palvelu tulee olla yrityksen käytössä, jotta Contact Center voidaan ottaa käyttöön.

DNA Vaihdepalvelulla hallinnoit saapuvia puheluita sujuvammin ja asiakkaasi tavoittavat sinut helposti yhdestä numerosta sekä voit integroida sen osaksi Contact Center -palvelua.

DNA Yritys- ja palvelunumerot takaavat yrityksesi henkilöstön ja eri palveluiden tavoittamisen puhelimitse.

Referenssit

4/2023 DNA Yrityksille

Moottori ja kauppa hyrräävät, kun yhteydet pelaavat

DNA:n avulla O.K. Auto on varmistanut tietoturvalliset ja takuuvarmasti toimivat yhteydet.
2/2023 DNA Yrityksille

Suoraselkäinen asiakaspalvelu ja toimitusvarmuus ovat Jyväs-Caravanin tyytyväisyyden takana

DNA:n mobiililiittymillä- ja datalla sekä Vaihdepalvelulla yritystoimintaan on saatu mutkattomuutta ja joustavuutta.
11/2022 DNA Yrityksille

Kulkutech tuo modernin ovipuhelimen ja älykkään kulunhallinnan ihmisten taskuun

Palvelun mahdollistavien IoT/M2M-liittymien toimittajaksi valikoitui kustannustehokkuudella ja asiakaspalvelun tasolla DNA.
Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Yrityksille

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

4/2023 DNA Yrityksille

Mutkatonta ja helppoa – yllättävän yksinkertaiset askeleet DNA:n asiakkaaksi

DNA Yrityksille, on jokaisen yrittäjän luottopakki, joka hoitaa niin liittymä-, yhteys- kuin laiteasiat yhdeltä luukulta.
3/2023 DNA Yrityksille

Johtaja, viesti järjellä ja tunteella, vinkkaa Peter Nyman

Johtaja, viesti järjellä ja tunteella, vinkkaa Peter Nyman.
3/2023 DNA Yrityksille

Asiakaskokemuksen konkari: “Asiakkaiden rajallisin resurssi ei ole raha”

Asiakaskokemuksen konkari: teknologia ei voi koskaan täysin korvata aitoa ihmiskohtaamista.
3/2023 DNA Yrityksille

Asynkronisuus jatkaa hybridityön aloittamaa muutosta

Palaveriputki stressaa ja verottaa työtehoja – Asynkronisuus auttaa.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30