Monikanavainen asiakaspalvelu

Monikanavainen asiakaspalvelu

Takaa laadukas asiakaskokemus monikanavaisella palvelulla 

DNA:n monikanavainen asiakaspalvelu takaa, että jokainen asiakas tavoittaa yrityksesi aina haluamallaan tavalla. Yrityksesi pystyy tuottamaan yhtenäisen ja kohdennetun asiointikokemuksen kanavasta riippumatta. Samalla entistä tehokkaampi asiakastiedon hallinta mahdollistaa lisämyynnin.

Digitalisoituminen on muuttanut asiakaskäyttäytymistä. Asiakkaat hoitavat rutiinitehtäviä yhä enemmän itsepalveluna, mutta samalla he odottavat yksilöllistä palvelua haluamassaan kanavassa ilman tarvetta siirtyä eri kanavien välillä.

Ottamalla käyttöön monikanavaisen asiakaspalvelun yrityksesi pystyy vastaamaan muutokseen. Asioinnista tulee helppoa, ja asiakas saa tarpeensa kerralla ratkaistua.

DNA:n ratkaisu perustuu Genesys PureCloud -palveluun. Genesys on maailman johtava asiakaspalveluratkaisujen kehittäjä. Skaalautuva pilvipalvelu soveltuu sekä pienemmille monikanavaista palvelua tarjoaville asiakaspalveluyksiköille että vaativille contact centereille.

Skaalautuva pilvipalvelu soveltuu sekä pienemmille asiakaspalveluyksiköille että vaativille contact centereille.

Laadukas ja yhtenäinen asiakaspalvelu

Voit palvella asiakkaitasi tasalaatuisesti aina juuri siellä, missä asiakas haluaa saada palvelua.

Paremmin kohdennetut palvelut ja myynti

Asiakastyytyväisyys parantuu ja liiketoimintasi kasvaa, kun asiakastieto on hyödynnettävissä kanavasta riippumatta ja käytössäsi on monipuoliset hallintatyökalut toiminnan ohjaamiseen ja kehittämiseen.

Tehokas malli kaikille

Palvelu helpottaa niin asiakkaidesi kuin yrityksesi arkea. Helpot integraatiot CRM:ään ja muihin liiketoimintajärjestelmiin tehostavat työtä. Asiointi on helppoa ja asiat saadaan kerralla kuntoon.

DNA:n Monikanavainen asiakaspalvelu pähkinänkuoressa

  • Puhekanavat: Sisään tulevat puhelut (inbound), ulossoitto (outbound), takaisinsoitto
  • Muut kanavat: sähköposti, chat, webbilomake, tekstiviesti (SMS), sosiaalinen media
  • Kytkee digitaalisen asioinnin muuhun asiakaspalveluun
  • Tunnistaa asiakkaasi automaattisen CRM-integraation tai kontaktitietokannan avulla
  • Asiakaskontaktien hallinta eri kanavissa yhdellä ratkaisulla
  • Monipuoliset hallintatyökalut toiminnan reaaliaikaiseen valvontaan, raportointiin ja tallenteisiin
  • Asiakaspalvelijat voivat käyttää selainpohjaista käyttöliittymää, työasemasovellusta tai mobiililaitetta.
  • Helppo ottaa käyttöön ja helppo käyttää

Täydentävät palvelut

DNA Yritys- ja palvelunumerot takaavat yrityksesi henkilöstön ja eri palveluiden tavoittamisen puhelimitse.

DNA Yritysverkko yhdistää yrityksesi eri toimipisteiden verkot, jolloin henkilöstösi pääsee käyttämään oman verkon palveluita kaikkialla.

DNA Yrityskaista avaa käyttäjillesi mutkattoman pääsyn yritysverkkoon mobiililaitteilla paikasta riippumatta.

Referenssit

5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.
Keikkoja ja katkeamattomia livestriimejä suoraan kotisohville
12/2020 DNA Business

Keikkoja ja katkeamattomia livestriimejä suoraan kotisohville

"DNA on toimittanut meille kuitua jo 20 vuotta."
Muru Dining haluaa tarjota sujuvan kokemuksen aina pöydän varaamisesta lähtien
12/2020 DNA Business

Muru Dining haluaa tarjota sujuvan kokemuksen aina pöydän varaamisesta lähtien

Toimivat yhteydet ovat tärkeitä kokemuksen rakentamisessa.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Business

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Asiakaskokemus koostuu monista tekijöistä ja vaiheista.
6/2021 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Kattava vaihdepalvelu ja sen mutkaton mobiilisovellus auttavat sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
6/2021 DNA Business

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Natalia Salmela pyrkii ulkoistamaan niitä asioita, joita ei itse osaa. Kuva: Mikko Uosukainen
6/2021 DNA Business

Bloggaaja-yrittäjä Natalia Salmela digitaidoista: “Asioista kannattaa olla sen verran perillä, että tietää mihin tarvitsee apua”

Digitietämys on osoittautunut arvokkaaksi.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30