Monikanavainen asiakaspalvelu
Takaa laadukas asiakaskokemus monikanavaisella palvelulla
DNA:n monikanavainen asiakaspalvelu takaa, että jokainen asiakas tavoittaa yrityksesi aina haluamallaan tavalla. Yrityksesi pystyy tuottamaan yhtenäisen ja kohdennetun asiointikokemuksen kanavasta riippumatta. Samalla entistä tehokkaampi asiakastiedon hallinta mahdollistaa lisämyynnin.
Digitalisoituminen on muuttanut asiakaskäyttäytymistä. Asiakkaat hoitavat rutiinitehtäviä yhä enemmän itsepalveluna, mutta samalla he odottavat yksilöllistä palvelua haluamassaan kanavassa ilman tarvetta siirtyä eri kanavien välillä.
Ottamalla käyttöön monikanavaisen asiakaspalvelun yrityksesi pystyy vastaamaan muutokseen. Asioinnista tulee helppoa, ja asiakas saa tarpeensa kerralla ratkaistua.
DNA:n ratkaisu perustuu Genesys PureCloud -palveluun. Genesys on maailman johtava asiakaspalveluratkaisujen kehittäjä. Skaalautuva pilvipalvelu soveltuu sekä pienemmille monikanavaista palvelua tarjoaville asiakaspalveluyksiköille että vaativille contact centereille.
Skaalautuva pilvipalvelu soveltuu sekä pienemmille asiakaspalveluyksiköille että vaativille contact centereille.
Laadukas ja yhtenäinen asiakaspalvelu
Voit palvella asiakkaitasi tasalaatuisesti aina juuri siellä, missä asiakas haluaa saada palvelua.
Paremmin kohdennetut palvelut ja myynti
Asiakastyytyväisyys parantuu ja liiketoimintasi kasvaa, kun asiakastieto on hyödynnettävissä kanavasta riippumatta ja käytössäsi on monipuoliset hallintatyökalut toiminnan ohjaamiseen ja kehittämiseen.
Tehokas malli kaikille
Palvelu helpottaa niin asiakkaidesi kuin yrityksesi arkea. Helpot integraatiot CRM:ään ja muihin liiketoimintajärjestelmiin tehostavat työtä. Asiointi on helppoa ja asiat saadaan kerralla kuntoon.
DNA:n Monikanavainen asiakaspalvelu pähkinänkuoressa
- Puhekanavat: Sisään tulevat puhelut (inbound), ulossoitto (outbound), takaisinsoitto
- Muut kanavat: sähköposti, chat, webbilomake, tekstiviesti (SMS), sosiaalinen media
- Kytkee digitaalisen asioinnin muuhun asiakaspalveluun
- Tunnistaa asiakkaasi automaattisen CRM-integraation tai kontaktitietokannan avulla
- Asiakaskontaktien hallinta eri kanavissa yhdellä ratkaisulla
- Monipuoliset hallintatyökalut toiminnan reaaliaikaiseen valvontaan, raportointiin ja tallenteisiin
- Asiakaspalvelijat voivat käyttää selainpohjaista käyttöliittymää, työasemasovellusta tai mobiililaitetta.
- Helppo ottaa käyttöön ja helppo käyttää
Täydentävät palvelut
DNA Yritys- ja palvelunumerot takaavat yrityksesi henkilöstön ja eri palveluiden tavoittamisen puhelimitse.
DNA Yritysverkko yhdistää yrityksesi eri toimipisteiden verkot, jolloin henkilöstösi pääsee käyttämään oman verkon palveluita kaikkialla.
DNA Yrityskaista avaa käyttäjillesi mutkattoman pääsyn yritysverkkoon mobiililaitteilla paikasta riippumatta.
Referenssit
Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista
Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla
Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30 Avaa chat