Vaihdepalvelu
Parempaa tavoitettavuutta DNA Vaihdepalvelulla
DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi tavoittaa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin. Asiakastyytyväisyys paranee.
Vaihdepalvelu mahdollistaa nopeamman reagoinnin ja vastaamisen. Asiakkaille viestiminen on helppoa, kun asiakas saa tarvitsemansa vastaukset yhdestä numerosta. Yrityksen puhelinnumeroon tulevat puhelut voidaan ohjata automaattisesti joko vapaille työntekijöille tai jonoon. Jos esimerkiksi tavoiteltu käyttäjä on kokouksessa tai lomalla, puhelut ohjautuvat automaattisesti muille työntekijöille.
Palvelu on tehokas ratkaisu yrityksesi koosta ja toimialasta riippumatta. Kuukausilaskutus perustuu todellisiin käyttömääriin, joten maksat vain siitä, mitä todella tarvitset. Lisäksi DNA Call -mobiilisovellus mahdollistaa tavoitettavuustietojen ja puheluiden ohjaamisen kätevästi matkapuhelimella. Täysin pilvipohjaisena palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja. Se skaalautuu yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan.
Katso videolta, miten Vaihdepalvelu toimii!
“DNA:lta saimme palvelut asiantuntevan tuen ja avun saattelemana, ja olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen.”
- Janne Uusi-Kölli, kehitysjohtaja, Finnkino
Otettuasi vaihdepalvelun käyttöön voit hallinnoida sen käyttäjiä YritysDNA:ssa.
Parempi tavoitettavuus
Asiakkaat tavoittavat yrityksesi eri tahot myynnistä asiakaspalveluun helposti.
Helppo hallinnointi
Helppo hallinnoida soittojen ohjausta ja käyttäjän tavoitettavuutta.
Kätevä mobiilisovellus
DNA Call -mobiilisovellus mahdollistaa nopean ja oikea-aikaisen tilan hallinnan.
Kustannustehokkuus
Kustannustehokkuus ilman kiinteitä investointeja ja käyttömääriin perustuvalla laskutuksella
Palvelu mukautuu eri käyttäjäryhmien tarpeiden mukaan
Mobiilisovellus
Muokkaa esimerkiksi omia paikallaolotietojasi ja soittoasetuksiasi suoraan DNA Call -mobiilisovelluksessa. Käytössäsi voi olla useita numeroita ja päätelaitteita ja voit kuulua useampaan vastausryhmään samanaikaisesti.
Välityssovellus
Välitä eri numeroihin tulevia puheluita käyttämällä web-pohjaista välityssovellusta. Muokkaa ja selaa kaikkien työntekijöiden paikallaolotietoja ja puhelinluetteloa sekä lisää luetteloon uusia palvelun ulkopuolisia yhteystietoja.
Helppoa hallinnointia
Yrityksen pääkäyttäjänä hallinnoit mm. käyttäjiä, ryhmien jäseniä, vastausryhmiä, valikkopalvelun asetuksia ja tiedotteita. Vakioraportit voit ajastaa toimitettavaksi valitun aikajakson välein.
DNA Vaihdepalvelun ominaisuudet
-
- Käyttö onnistuu sekä selainpohjaisen web-käyttöliittymän että mobiilisovelluksen avulla
- Tuki kaikille numeroille niin yritykselle kuin sen työntekijöille
- Mahdollisuus useamman numeron käyttöön käyttäjäkohtaisesti
- Vastaajapalvelu
- Sisäinen puhelinluettelo
- Helppo tilatiedon hallinta (kokous, poissa toimistolta, loma…)
- Puheluiden ohjaus yhden valikon kautta esimerkiksi myyntiin tai asiakastukeen
- Yrityksen numeron muut ohjausominaisuudet, aikataulut, tiedotteet ja jonotus
-
- Takaisinsoittopalvelu soittajille jonotuksen sijaan
- Puheluiden välitys työtilan avulla tai välityksen ulkoistaminen
- Monipuoliset liitännät: reaaliaikainen muiden järjestelmien, kuten käyttäjän kokoustietojen tai kulunvalvontajärjestelmän poissaolotiedon, hyödyntäminen
- Lomavastaaja
- Puheluiden tallennus
- Call Center
Täydentävät palvelut
VoIP-vaihdeliittymä yhdistää digitaalisen puheliikenteen yrityksen IP-vaihteesta julkiseen puhelinverkkoon.
Yritys- ja palvelunumerot edistävät tavoitettavuutta työntekijöidesi yhtenäisillä puhelinnumeroilla ja asiakaspalveluiden helpoilla valtakunnallisilla numeroilla.
Yritysverkko välittää niin puheen kuin datan tehokkaasti ja turvallisesti.
Referenssit
Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista
Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla
Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30 Avaa chat