Vaihdepalvelu

Vaihdepalvelu

Parempaa tavoitettavuutta DNA Vaihdepalvelulla 

DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi tavoittaa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin. Asiakastyytyväisyys paranee.

Vaihdepalvelu mahdollistaa nopeamman reagoinnin ja vastaamisen. Asiakkaille viestiminen on helppoa, kun asiakas saa tarvitsemansa vastaukset yhdestä numerosta. Yrityksen puhelinnumeroon tulevat puhelut voidaan ohjata automaattisesti joko vapaille työntekijöille tai jonoon. Jos esimerkiksi tavoiteltu käyttäjä on kokouksessa tai lomalla, puhelut ohjautuvat automaattisesti muille työntekijöille.

Palvelu on tehokas ratkaisu yrityksesi koosta ja toimialasta riippumatta. Kuukausilaskutus perustuu todellisiin käyttömääriin, joten maksat vain siitä, mitä todella tarvitset. Älypuhelinsovellus on maksuton osa palvelua. Täysin pilvipohjaisena palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja. Se skaalautuu yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan.

“DNA:lta saimme palvelut asiantuntevan tuen ja avun saattelemana, ja olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen.”

- Janne Uusi-Kölli, kehitysjohtaja, Finnkino

Parempi tavoitettavuus

Asiakkaat tavoittavat yrityksesi eri tahot myynnistä asiakaspalveluun helposti.

Helppo hallinnointi

Helppo hallinnoida soittojen ohjausta ja käyttäjän tavoitettavuutta.

Kätevä mobiilisovellus

Mobiilisovellus mahdollistaa nopean ja oikea-aikaisen tilan hallinnan.

Kustannustehokkuus

Kustannustehokkuus ilman kiinteitä investointeja ja käyttömääriin perustuvalla laskutuksella

Palvelu mukautuu eri käyttäjäryhmien tarpeiden mukaan

 

Mobiilisovellus

Muokkaa esimerkiksi omia paikallaolotietojasi ja soittoasetuksiasi suoraan DNA Call -mobiilisovelluksessa. Käytössäsi voi olla useita numeroita ja päätelaitteita ja voit kuulua useampaan vastausryhmään samanaikaisesti.

 

Välityssovellus

Välitä eri numeroihin tulevia puheluita käyttämällä web-pohjaista välityssovellusta. Muokkaa ja selaa kaikkien työntekijöiden paikallaolotietoja ja puhelinluetteloa sekä lisää luetteloon uusia palvelun ulkopuolisia yhteystietoja.

 

Helppoa hallinnointia

Yrityksen pääkäyttäjänä hallinnoit mm. käyttäjiä, ryhmien jäseniä, vastausryhmiä, valikkopalvelun asetuksia ja tiedotteita. Vakioraportit voit ajastaa toimitettavaksi valitun aikajakson välein.

DNA Vaihdepalvelun ominaisuudet

Täydentävät palvelut

VoIP-vaihdeliittymä yhdistää digitaalisen puheliikenteen yrityksen IP-vaihteesta julkiseen puhelinverkkoon.

Yritys- ja palvelunumerot edistävät tavoitettavuutta työntekijöidesi yhtenäisillä puhelinnumeroilla ja asiakaspalveluiden helpoilla valtakunnallisilla numeroilla.

Yritysverkko välittää niin puheen kuin datan tehokkaasti ja turvallisesti.

Referenssit

Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Monikanavaisuus on selvästi parantanut asiakaspalvelun saavutettavuutta.
9/2021 DNA Business

DNA Viesti tavoittaa kohderyhmän hetkessä

Tekstiviestiin on myös helppo vastata.
”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Business

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Asiakaskokemus koostuu monista tekijöistä ja vaiheista.
6/2021 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Kattava vaihdepalvelu ja sen mutkaton mobiilisovellus auttavat sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30