Vaihdepalvelu

Vaihdepalvelu

Parempaa tavoitettavuutta DNA Vaihdepalvelulla 

DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi tavoittaa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin. Asiakastyytyväisyys paranee.

Vaihdepalvelu mahdollistaa nopeamman reagoinnin ja vastaamisen. Asiakkaille viestiminen on helppoa, kun asiakas saa tarvitsemansa vastaukset yhdestä numerosta. Yrityksen puhelinnumeroon tulevat puhelut voidaan ohjata automaattisesti joko vapaille työntekijöille tai jonoon. Jos esimerkiksi tavoiteltu käyttäjä on kokouksessa tai lomalla, puhelut ohjautuvat automaattisesti muille työntekijöille.

Palvelu on tehokas ratkaisu yrityksesi koosta ja toimialasta riippumatta. Kuukausilaskutus perustuu todellisiin käyttömääriin, joten maksat vain siitä, mitä todella tarvitset. Älypuhelinsovellus on maksuton osa palvelua. Täysin pilvipohjaisena palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja. Se skaalautuu yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan.

“DNA:lta saimme palvelut asiantuntevan tuen ja avun saattelemana, ja olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen.”

- Janne Uusi-Kölli, kehitysjohtaja, Finnkino

Parempi tavoitettavuus

Asiakkaat tavoittavat yrityksesi eri tahot myynnistä asiakaspalveluun helposti.

Helppo hallinnointi

Helppo hallinnoida soittojen ohjausta ja käyttäjän tavoitettavuutta.

Kätevä mobiilisovellus

Mobiilisovellus mahdollistaa nopean ja oikea-aikaisen tilan hallinnan.

Kustannustehokkuus

Kustannustehokkuus ilman kiinteitä investointeja ja käyttömääriin perustuvalla laskutuksella

Palvelu mukautuu eri käyttäjäryhmien tarpeiden mukaan

 

Mobiilisovellus

Muokkaa esimerkiksi omia paikallaolotietojasi ja soittoasetuksiasi suoraan DNA Call -mobiilisovelluksessa. Käytössäsi voi olla useita numeroita ja päätelaitteita ja voit kuulua useampaan vastausryhmään samanaikaisesti.

 

Välityssovellus

Välitä eri numeroihin tulevia puheluita käyttämällä web-pohjaista välityssovellusta. Muokkaa ja selaa kaikkien työntekijöiden paikallaolotietoja ja puhelinluetteloa sekä lisää luetteloon uusia palvelun ulkopuolisia yhteystietoja.

 

Helppoa hallinnointia

Yrityksen pääkäyttäjänä hallinnoit mm. käyttäjiä, ryhmien jäseniä, vastausryhmiä, valikkopalvelun asetuksia ja tiedotteita. Vakioraportit voit ajastaa toimitettavaksi valitun aikajakson välein.

DNA Vaihdepalvelun ominaisuudet

Täydentävät palvelut

VoIP-vaihdeliittymä yhdistää digitaalisen puheliikenteen yrityksen IP-vaihteesta julkiseen puhelinverkkoon.

Yritys- ja palvelunumerot edistävät tavoitettavuutta työntekijöidesi yhtenäisillä puhelinnumeroilla ja asiakaspalveluiden helpoilla valtakunnallisilla numeroilla.

Yritysverkko välittää niin puheen kuin datan tehokkaasti ja turvallisesti.

Referenssit

5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.
Keikkoja ja katkeamattomia livestriimejä suoraan kotisohville
12/2020 DNA Business

Keikkoja ja katkeamattomia livestriimejä suoraan kotisohville

"DNA on toimittanut meille kuitua jo 20 vuotta."
Muru Dining haluaa tarjota sujuvan kokemuksen aina pöydän varaamisesta lähtien
12/2020 DNA Business

Muru Dining haluaa tarjota sujuvan kokemuksen aina pöydän varaamisesta lähtien

Toimivat yhteydet ovat tärkeitä kokemuksen rakentamisessa.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Business

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Asiakaskokemus koostuu monista tekijöistä ja vaiheista.
6/2021 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Kattava vaihdepalvelu ja sen mutkaton mobiilisovellus auttavat sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
6/2021 DNA Business

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Natalia Salmela pyrkii ulkoistamaan niitä asioita, joita ei itse osaa. Kuva: Mikko Uosukainen
6/2021 DNA Business

Bloggaaja-yrittäjä Natalia Salmela digitaidoista: “Asioista kannattaa olla sen verran perillä, että tietää mihin tarvitsee apua”

Digitietämys on osoittautunut arvokkaaksi.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30