Vaihdepalvelu

DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi on tavoitettavissa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin, jolloin asiakastyytyväisyys paranee.

Soita 0800 302030

Parempaa tavoitettavuutta DNA Vaihdepalvelulla 

Vaihdepalvelu mahdollistaa nopeamman reagoinnin ja vastaamisen. Asiakkaille viestiminen on helppoa, kun asiakas saa tarvitsemansa vastaukset yhdestä numerosta. Yrityksen puhelinnumeroon tulevat puhelut voidaan ohjata automaattisesti joko vapaille työntekijöille tai jonoon. Jos esimerkiksi tavoiteltu käyttäjä on kokouksessa tai lomalla, puhelut ohjautuvat automaattisesti muille työntekijöille. Palvelu on tehokas ratkaisu yrityksesi koosta ja toimialasta riippumatta. Kuukausilaskutus perustuu todellisiin käyttömääriin, joten maksat vain siitä, mitä todella tarvitset. 

Vaihdepalveluun on mahdollista liittää käteviä lisäpalveluita ja -ominaisuuksia, jotka helpottavat yrityksesi tavoitettavuutta ja sujuvan asiakaskokemuksen toteutumista entisestään, esimerkiksi soittamalla ja vastaanottamalla puheluita kätevästi selaimella sekä helpottaen henkilöstösi välistä vuorovaikutusta Ohjelmistopuhelimella. Lisäksi DNA Call -mobiilisovellus mahdollistaa tavoitettavuustietojen ja puheluiden ohjaamisen kätevästi matkapuhelimella. Täysin pilvipohjaisena palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja. Se skaalautuu yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan.

Katso videolta, miten Vaihdepalvelu toimii!

“DNA:lta saimme palvelut asiantuntevan tuen ja avun saattelemana, ja olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen.”

- Janne Uusi-Kölli, kehitysjohtaja, Finnkino

Otettuasi vaihdepalvelun käyttöön voit hallinnoida sen käyttäjiä YritysDNA:ssa.

 

Parempi tavoitettavuus

Asiakkaat tavoittavat yrityksesi eri tahot myynnistä asiakaspalveluun helposti sekä varmistat tavoitettavuuden lomien aikana lomavastaajan ohjauksilla.

Helppo hallinnointi

Voit hallinnoida helposti soittojen ohjausta ja käyttäjien tavoitettavuutta sekä tilatietoja kätevän web-käyttöliittymän avulla.

Kätevä mobiilisovellus

DNA Call -mobiilisovellus mahdollistaa nopean ja oikea-aikaisen tilan hallinnan sekä puheluiden ohjaamisen oikeille henkilöille valikon kautta.

Kustannustehokkuus

Säästät kustannuksissa, sillä palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja ja laskutus perustuu käyttömääriin, jolloin maksat vain siitä mitä tarvitset.

Palvelu mukautuu eri käyttäjäryhmien tarpeiden mukaan

Mobiilisovellus

Muokkaa esimerkiksi omia paikallaolotietojasi ja soittoasetuksiasi suoraan DNA Call -mobiilisovelluksessa. Käytössäsi voi olla useita numeroita ja päätelaitteita ja voit kuulua useampaan vastausryhmään samanaikaisesti.

Välityssovellus

Välitä eri numeroihin tulevia puheluita käyttämällä web-pohjaista välityssovellusta. Muokkaa ja selaa kaikkien työntekijöiden paikallaolotietoja ja puhelinluetteloa sekä lisää luetteloon uusia palvelun ulkopuolisia yhteystietoja.

Ohjelmistopuhelin

Lisäominaisuuden avulla päätetyötä tekevän kädet vapautuvat, kun käyttäjä voi soittaa ja vastaanottaa puheluita pelkällä selaimella. Lisäksi henkilöstösi välinen vuorovaikutus helpottuu chatin, videopuhelun, näytön jakamisen ja ryhmäpuheluiden avulla.

Helppoa hallinnointia

Yrityksen pääkäyttäjänä hallinnoit mm. käyttäjiä, ryhmien jäseniä, vastausryhmiä, valikkopalvelun asetuksia ja tiedotteita. Vakioraportit voit ajastaa toimitettavaksi valitun aikajakson välein.

DNA Vaihdepalvelun ominaisuudet

Perusominaisuudet
  • Käyttö onnistuu sekä selainpohjaisen web-käyttöliittymän että mobiilisovelluksen avulla
  • Tuki kaikille numeroille niin yritykselle kuin sen työntekijöille
  • Mahdollisuus useamman numeron käyttöön käyttäjäkohtaisesti
  • Vastaajapalvelu
  • Sisäinen puhelinluettelo
  • Helppo tilatiedon hallinta (kokous, poissa toimistolta, loma…)
  • Puheluiden ohjaus yhden valikon kautta esimerkiksi myyntiin tai asiakastukeen
  • Yrityksen numeron muut ohjausominaisuudet, aikataulut, tiedotteet ja jonotus
Lisäpalvelut
  • Lomavastaajan avulla käyttäjä voi ohjata loman aikana saapuvat puhelut kulkemaan vastaajaan tai suoraan kollegalle sekä luoda VIP-listan, jolla voi varmistaa, että tärkeät puhelut saapuvat käyttäjälle suoraan muiden puheluiden ohjautuessa lomavastaajaan tai kollegalle.
  • Takaisinsoittopalvelu soittajille jonotuksen sijaan
  • Ohjelmistopuhelin on lisäominaisuus, jolla voi soittaa ja vastaanottaa puheluita päätelaitteen selaimessa ja tarjoaa monipuoliset työkalut puheluiden käsittelyyn sekä mahdollistaa sujuvamman kommunikaation henkilöstön väliseen vuorovaikutukseen (chat, videopuhelut, näytön jakaminen, ryhmäpuhelut). 
  • Puheluiden välitys työtilan avulla tai välityksen ulkoistaminen
  • Monipuoliset liitännät: reaaliaikainen muiden järjestelmien, kuten käyttäjän kokoustietojen tai kulunvalvontajärjestelmän poissaolotiedon, hyödyntäminen
  • Puheluiden tallennus
  • Call Center
  • Kattavat koulutuspalvelut Vaihdepalvelun käyttöliittymän asetuksiin ja toiminnallisuuksiin varmistavat sujuvan asiakaskokemuksen toteutumisen

Täydentävät palvelut

VoIP-vaihdeliittymä yhdistää digitaalisen puheliikenteen yrityksen IP-vaihteesta julkiseen puhelinverkkoon.

Yritys- ja palvelunumerot edistävät tavoitettavuutta työntekijöidesi yhtenäisillä puhelinnumeroilla ja asiakaspalveluiden helpoilla valtakunnallisilla numeroilla.

Yritysverkko välittää niin puheen kuin datan tehokkaasti ja turvallisesti.

Asiantuntijapalveluiden avulla varmistat ratkaisusi ylläpidon ja palvelutasojen toteutumisen. Lisäksi tarjoamme asiantuntijoiden järjestämiä asiakaskoulutuksia Vaihdepalvelun käyttöliittymän asetuksiin ja toiminnallisuuksiin, jolloin saat palvelusta kaikki tehot varmasti irti sekä perehdytät uudet työntekijäsi käyttämään ratkaisua.

Referenssit

Referenssi
2/2024 DNA Yrityksille

Monikielisen asiakaspalvelun mullistus onnistui teknologian avulla

Referenssi
Kuva: Ropo Capital
1/2024 DNA Yrityksille

Laskutusyrityksen kansainvälistyminen on helppoa, kun tietoliikennepalvelut saa yhdeltä luukulta 

Referenssi
10/2023 DNA Yrityksille

Toiminnanohjauksen asiantuntijoiden arki tehostui DNA:n palveluilla

Referenssi
9/2023 DNA Yrityksille

Diginuija paukkuu huutokaupassa kattavien yhteyksien avulla

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

Artikkeli
11/2023 DNA Yrityksille

DNA:n yritysliiketoiminnan uusi johtaja: "Suunnittelu on hyvä, toimintaan yhdistettynä parempi"

Artikkeli
10/2023 DNA Yrityksille

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

Artikkeli
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Artikkeli
Peter Nyman
9/2023 DNA Yrityksille

Kolme harhaluuloa esiintymisestä ja miksi ne eivät pidä paikkaansa – Peter Nymanin opit johtajille

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30