Vaihdepalvelu

DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi on tavoitettavissa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin, jolloin asiakastyytyväisyys paranee.

Soita 0800 302030

Parempaa tavoitettavuutta DNA Vaihdepalvelulla 

Vaihdepalvelu mahdollistaa nopeamman reagoinnin ja vastaamisen. Asiakkaille viestiminen on helppoa, kun asiakas saa tarvitsemansa vastaukset yhdestä numerosta. Yrityksen puhelinnumeroon tulevat puhelut voidaan ohjata automaattisesti joko vapaille työntekijöille tai jonoon. Jos esimerkiksi tavoiteltu käyttäjä on kokouksessa tai lomalla, puhelut ohjautuvat automaattisesti muille työntekijöille. Palvelu on tehokas ratkaisu yrityksesi koosta ja toimialasta riippumatta. Kuukausilaskutus perustuu todellisiin käyttömääriin, joten maksat vain siitä, mitä todella tarvitset. 

Vaihdepalveluun on mahdollista liittää käteviä lisäpalveluita ja -ominaisuuksia, jotka helpottavat yrityksesi tavoitettavuutta ja sujuvan asiakaskokemuksen toteutumista entisestään, esimerkiksi soittamalla ja vastaanottamalla puheluita kätevästi selaimella sekä helpottaen henkilöstösi välistä vuorovaikutusta Ohjelmistopuhelimella. Lisäksi DNA Call -mobiilisovellus mahdollistaa tavoitettavuustietojen ja puheluiden ohjaamisen kätevästi matkapuhelimella. Täysin pilvipohjaisena palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja. Se skaalautuu yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan.

Katso videolta, miten Vaihdepalvelu toimii!

“DNA:lta saimme palvelut asiantuntevan tuen ja avun saattelemana, ja olemmekin olleet erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen.”

- Janne Uusi-Kölli, kehitysjohtaja, Finnkino

Otettuasi vaihdepalvelun käyttöön voit hallinnoida sen käyttäjiä YritysDNA:ssa.

 

Parempi tavoitettavuus

Asiakkaat tavoittavat yrityksesi eri tahot myynnistä asiakaspalveluun helposti sekä varmistat tavoitettavuuden lomien aikana lomavastaajan ohjauksilla.

Helppo hallinnointi

Voit hallinnoida helposti soittojen ohjausta ja käyttäjien tavoitettavuutta sekä tilatietoja kätevän web-käyttöliittymän avulla.

Kätevä mobiilisovellus

DNA Call -mobiilisovellus mahdollistaa nopean ja oikea-aikaisen tilan hallinnan sekä puheluiden ohjaamisen oikeille henkilöille valikon kautta.

Kustannustehokkuus

Säästät kustannuksissa, sillä palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja ja laskutus perustuu käyttömääriin, jolloin maksat vain siitä mitä tarvitset.

Palvelu mukautuu eri käyttäjäryhmien tarpeiden mukaan

Mobiilisovellus

Muokkaa esimerkiksi omia paikallaolotietojasi ja soittoasetuksiasi suoraan DNA Call -mobiilisovelluksessa. Käytössäsi voi olla useita numeroita ja päätelaitteita ja voit kuulua useampaan vastausryhmään samanaikaisesti.

Välityssovellus

Välitä eri numeroihin tulevia puheluita käyttämällä web-pohjaista välityssovellusta. Muokkaa ja selaa kaikkien työntekijöiden paikallaolotietoja ja puhelinluetteloa sekä lisää luetteloon uusia palvelun ulkopuolisia yhteystietoja.

Ohjelmistopuhelin

Lisäominaisuuden avulla päätetyötä tekevän kädet vapautuvat, kun käyttäjä voi soittaa ja vastaanottaa puheluita pelkällä selaimella. Lisäksi henkilöstösi välinen vuorovaikutus helpottuu chatin, videopuhelun, näytön jakamisen ja ryhmäpuheluiden avulla.

Helppoa hallinnointia

Yrityksen pääkäyttäjänä hallinnoit mm. käyttäjiä, ryhmien jäseniä, vastausryhmiä, valikkopalvelun asetuksia ja tiedotteita. Vakioraportit voit ajastaa toimitettavaksi valitun aikajakson välein.

DNA Vaihdepalvelun ominaisuudet

Perusominaisuudet
  • Käyttö onnistuu sekä selainpohjaisen web-käyttöliittymän että mobiilisovelluksen avulla
  • Tuki kaikille numeroille niin yritykselle kuin sen työntekijöille
  • Mahdollisuus useamman numeron käyttöön käyttäjäkohtaisesti
  • Vastaajapalvelu
  • Sisäinen puhelinluettelo
  • Helppo tilatiedon hallinta (kokous, poissa toimistolta, loma…)
  • Puheluiden ohjaus yhden valikon kautta esimerkiksi myyntiin tai asiakastukeen
  • Yrityksen numeron muut ohjausominaisuudet, aikataulut, tiedotteet ja jonotus
Lisäpalvelut
  • Lomavastaajan avulla käyttäjä voi ohjata loman aikana saapuvat puhelut kulkemaan vastaajaan tai suoraan kollegalle sekä luoda VIP-listan, jolla voi varmistaa, että tärkeät puhelut saapuvat käyttäjälle suoraan muiden puheluiden ohjautuessa lomavastaajaan tai kollegalle.
  • Takaisinsoittopalvelu soittajille jonotuksen sijaan
  • Ohjelmistopuhelin on lisäominaisuus, jolla voi soittaa ja vastaanottaa puheluita päätelaitteen selaimessa ja tarjoaa monipuoliset työkalut puheluiden käsittelyyn sekä mahdollistaa sujuvamman kommunikaation henkilöstön väliseen vuorovaikutukseen (chat, videopuhelut, näytön jakaminen, ryhmäpuhelut). 
  • Puheluiden välitys työtilan avulla tai välityksen ulkoistaminen
  • Monipuoliset liitännät: reaaliaikainen muiden järjestelmien, kuten käyttäjän kokoustietojen tai kulunvalvontajärjestelmän poissaolotiedon, hyödyntäminen
  • Puheluiden tallennus
  • Call Center
  • Kattavat koulutuspalvelut Vaihdepalvelun käyttöliittymän asetuksiin ja toiminnallisuuksiin varmistavat sujuvan asiakaskokemuksen toteutumisen

Täydentävät palvelut

VoIP-vaihdeliittymä yhdistää digitaalisen puheliikenteen yrityksen IP-vaihteesta julkiseen puhelinverkkoon.

Yritys- ja palvelunumerot edistävät tavoitettavuutta työntekijöidesi yhtenäisillä puhelinnumeroilla ja asiakaspalveluiden helpoilla valtakunnallisilla numeroilla.

Yritysverkko välittää niin puheen kuin datan tehokkaasti ja turvallisesti.

Referenssit

9/2023 DNA Yrityksille

Diginuija paukkuu huutokaupassa kattavien yhteyksien avulla

Suomen Filateliapalvelun toiminnassa teknologia ja nopeus kohtaavat vanhat ja arvokkaat keräilyesineet, kun DNA Yritysinternetin tarjoamat nopeat ja kestävät yhteydet mahdollistavat verkossa järjestettävät huutokauppatapahtumat sekä verkkokaupan pyörittämisen.
9/2023 DNA Yrityksille

DNA luo yhteyden – Peter Nymanin bisnes perustuu kommunikaatioon

Peter Nymanin viestintäyrityksen perusta on tinkimättömässä läsnäolossa ja hyvässä kommunikaatiossa. DNA:n tarjoamilla jouhevasti toimivilla yhteyksillä hän voi keskittyä siihen tärkeimpään – eli sujuvaan asiakastyöhön.
4/2023 DNA Yrityksille

Moottori ja kauppa hyrräävät, kun yhteydet pelaavat

DNA:n avulla O.K. Auto on varmistanut tietoturvalliset ja takuuvarmasti toimivat yhteydet.
2/2023 DNA Yrityksille

Suoraselkäinen asiakaspalvelu ja toimitusvarmuus ovat Jyväs-Caravanin tyytyväisyyden takana

DNA:n mobiililiittymillä- ja datalla sekä Vaihdepalvelulla yritystoimintaan on saatu mutkattomuutta ja joustavuutta.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.
Peter Nyman
9/2023 DNA Yrityksille

Kolme harhaluuloa esiintymisestä ja miksi ne eivät pidä paikkaansa – Peter Nymanin opit johtajille

Esiintymistaito on yritysten johdolle yhä tärkeämpi avu. Siihen liittyy kuitenkin turhaa mystiikkaa. Peter Nyman setvii esiintymiseen liittyviä harhaluuloja ja antaa käytännön neuvoja parempaan esiintymiseen.
9/2023 DNA Yrityksille

Aito halu ratkoa ongelmia ja helpottaa asiakkaan arkea – DNA tekee yrityksesi arjesta yllättävän yksinkertaista

DNA:lla polku tarpeiden kartoituksesta aina niitä tukevien palveluiden käyttöönottoon on yllättävän yksinkertainen.
9/2023 DNA Yrityksille

Miten teknologiayritys uudistuu palveluorganisaatioksi?

”Jääkiekkotermeillä sanottuna palvelunhallinta on parhaimmillaan kuin joukkueen yhteisen pelisuunnitelman tekoa”, sanoo DNA:n palvelunhallinnan osastopäällikkö Teemu Kaski.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30