Yritys- ja palvelunumerot

Yritys- ja palvelunumerot

Paranna tavoitettavuutta yhtenäisellä numeroinnilla

Palvelunumerot ovat yritysten käyttöön tarkoitettuja valtakunnallisia numeroita, joihin voidaan soittaa kaikkialta Suomesta. Yritysnumeroilla saat yhtenäisen numeroinnin kaikille yrityksesi työntekijöille.

 

DNA:n myyjän aktiivinen ote palveluiden muokkaamisessa juuri asiakkaalle sopivaksi on lisännyt luottamusta operaattoriin.

- Mikko Haakana, director, Muru Dining Oy

Helposti muistettavat ja markkinoitavat valtakunnalliset numerot

Tavoitettavuuden varmistaminen joustavilla puhelunohjauksilla

Ansaintamahdollisuus lisämaksullisilla palveluilla

DNA Palvelunumerot

DNA Palvelunumerot tarkoittavat valtakunnallisia numeroita, joihin voidaan soittaa kaikkialta Suomesta. Niiden avulla yrityksesi voi markkinoida yhtä, helposti muistettavaa numeroa. Palvelunumeroon voidaan liittää puheluiden ohjausta helpottavia toimintoja, joilla puhelut ohjataan haluttuun vastauspaikkaan.

Palvelunumerot eri tarkoituksiin:

  • 0800-alkuiset numerot: Soittajalle maksuttomia
  • 0600-alkuiset numerot vastaanottoon: Tarkoitettu lisämaksulliseen asiointiin, kuten asiantuntijaneuvontaan, taksin tilaukseen, aikatauluneuvontaan tai tilausten vastaanottoon
  • 0700-alkuiset numerot: Puhelimitse tarjottavia pelejä, arpajaisia, äänestyksiä tai viihdettä
  • 0707- ja 0708- alkuiset palvelunumerot: Maksupalvelulain piiriin kuuluvaa palveluiden myyntiä

Lisämaksullisissa palvelunumeroissa on etukäteen määriteltävä puheluhinta, joka veloitetaan soittajan puhelinlaskussa. Hinta voi olla soittajalle joko puhelukohtainen, minuuttiperusteinen tai näiden yhdistelmä. DNA tulouttaa palvelun tarjoajalle ennalta sovitun osuuden saapuneiden puheluiden määrän tai keston perusteella.

DNA Yritysnumerot

DNA Yritysnumerot antavat yhtenäisen numeroinnin kaikille yrityksesi työntekijöille. Palvelussa yritykselle varataan yksi tai useampi 029-alkuinen numero sekä henkilöstön koon mukaan kymmenen, sadan tai tuhannen kappaleen numerokokonaisuus.

Palveluun voidaan yhdistää yksittäiset lanka- ja matkapuhelinnumerot, vaihteen kutsunumerot ja alanumerot. Siihen voi kytkeä myös muille operaattoreille myönnettyjä yritysnumeroita, jos ne ovat numeronsiirrettävyyden piirissä.

Puheluohjausominaisuudet:

  • Henkilökohtainen tavoitettavuuspalvelu
  • Aikaohjaus
  • Alueohjaus
  • Prosenttiohjaus
  • Ylivuoto-ohjaus

Täydentävät palvelut

Vaihdepalvelu takaa yrityksesi henkilöstön tavoitettavuuden kustannustehokkaasti.

VoIP-vaihdeliittymä on moderni tapa liittää puhelinvaihteesi yleiseen puhelinverkkoon.

Verkkotunnukset-palvelulla saat yrityksellesi verkko-osoitteet kaikkiin tarpeisiin.

Referenssit

Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

2/2022 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
Telenor uskoo, että vuonna 2022 näemme uuden liikkeen, greenfluencing, muokkaavan sosiaalisen median maailmaa.
2/2022 DNA Business

Vihreiden vaikuttajien nousu – teknologiatrendejä, jotka edistävät yhteiskunnan vihreää siirtymää vuonna 2022

Telenor näkee horisontissa viisi vihreää teknologiatrendiä.
2/2022 DNA Business

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Espoon kaupungin tietoliikenneverkkojen kehityksen tavoitteena on taata espoolaisille jatkossa paremmat julkiset palvelut, vähentää katkoja ja varmistaa häiriötilanteessa nopea vianselvitys.
11/2021 DNA Business

Terveisiä Espoon kaupungin digiloikan keskeltä – mitä teknisiä vaatimuksia palveluiden digitalisaatio edellyttää ison luokan toimijalta? 

Projektin valmistuminen tulee osaltaan vapauttamaan resursseja jatkohankkeisiin.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30