Yritys- ja palvelunumerot

Yritys- ja palvelunumerot

Paranna tavoitettavuutta yhtenäisellä numeroinnilla

Palvelunumerot ovat yritysten käyttöön tarkoitettuja valtakunnallisia numeroita, joihin voidaan soittaa kaikkialta Suomesta. Yritysnumeroilla saat yhtenäisen numeroinnin kaikille yrityksesi työntekijöille.

 

DNA:n myyjän aktiivinen ote palveluiden muokkaamisessa juuri asiakkaalle sopivaksi on lisännyt luottamusta operaattoriin.

- Mikko Haakana, director, Muru Dining Oy

Helposti muistettavat ja markkinoitavat valtakunnalliset numerot

Tavoitettavuuden varmistaminen joustavilla puhelunohjauksilla

Ansaintamahdollisuus lisämaksullisilla palveluilla

DNA Palvelunumerot

DNA Palvelunumerot tarkoittavat valtakunnallisia numeroita, joihin voidaan soittaa kaikkialta Suomesta. Niiden avulla yrityksesi voi markkinoida yhtä, helposti muistettavaa numeroa. Palvelunumeroon voidaan liittää puheluiden ohjausta helpottavia toimintoja, joilla puhelut ohjataan haluttuun vastauspaikkaan.

Palvelunumerot eri tarkoituksiin:

  • 0800-alkuiset numerot: Soittajalle maksuttomia
  • 0600-alkuiset numerot vastaanottoon: Tarkoitettu lisämaksulliseen asiointiin, kuten asiantuntijaneuvontaan, taksin tilaukseen, aikatauluneuvontaan tai tilausten vastaanottoon
  • 0700-alkuiset numerot: Puhelimitse tarjottavia pelejä, arpajaisia, äänestyksiä tai viihdettä
  • 0707- ja 0708- alkuiset palvelunumerot: Maksupalvelulain piiriin kuuluvaa palveluiden myyntiä

Lisämaksullisissa palvelunumeroissa on etukäteen määriteltävä puheluhinta, joka veloitetaan soittajan puhelinlaskussa. Hinta voi olla soittajalle joko puhelukohtainen, minuuttiperusteinen tai näiden yhdistelmä. DNA tulouttaa palvelun tarjoajalle ennalta sovitun osuuden saapuneiden puheluiden määrän tai keston perusteella.

DNA Yritysnumerot

DNA Yritysnumerot antavat yhtenäisen numeroinnin kaikille yrityksesi työntekijöille. Palvelussa yritykselle varataan yksi tai useampi 029-alkuinen numero sekä henkilöstön koon mukaan kymmenen, sadan tai tuhannen kappaleen numerokokonaisuus.

Palveluun voidaan yhdistää yksittäiset lanka- ja matkapuhelinnumerot, vaihteen kutsunumerot ja alanumerot. Siihen voi kytkeä myös muille operaattoreille myönnettyjä yritysnumeroita, jos ne ovat numeronsiirrettävyyden piirissä.

Puheluohjausominaisuudet:

  • Henkilökohtainen tavoitettavuuspalvelu
  • Aikaohjaus
  • Alueohjaus
  • Prosenttiohjaus
  • Ylivuoto-ohjaus

Täydentävät palvelut

Vaihdepalvelu takaa yrityksesi henkilöstön tavoitettavuuden kustannustehokkaasti.

VoIP-vaihdeliittymä on moderni tapa liittää puhelinvaihteesi yleiseen puhelinverkkoon.

Verkkotunnukset-palvelulla saat yrityksellesi verkko-osoitteet kaikkiin tarpeisiin.

Referenssit

Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Monikanavaisuus on selvästi parantanut asiakaspalvelun saavutettavuutta.
9/2021 DNA Business

DNA Viesti tavoittaa kohderyhmän hetkessä

Tekstiviestiin on myös helppo vastata.
”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Business

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Asiakaskokemus koostuu monista tekijöistä ja vaiheista.
6/2021 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Kattava vaihdepalvelu ja sen mutkaton mobiilisovellus auttavat sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30