Laitteiden tuki ja huolto

Me haluamme pitää huolen siitä, että sinulla on käytössäsi toimivat laitteet, eikä työnteko keskeydy merkittävästi vahingonkaan sattuessa.

Huoletonta työntekoa toimivilla laitteilla

Ongelmia laitteiden kanssa?

Helpoiten apua laitteiden käyttöön löydät ohjesivuiltamme tai suoraan laitteen valmistajalta. Jos laite vaikuttaa olevan rikki, huolto auttaa!

Haluatko tilata huollon DNA Palvelulaitteelle?

Voit tehdä huoltotilauksen DNA Palvelulaitteelle soittamalla yritysasiakaspalvelun numeroon 044 144 099 arkisin klo 8–16.

Palvelulaitteen toimitus huoltoon on aina maksuton. Huoltotilaukset käsitellään oletuksena takuuhuoltoina. Mikäli kyseessä on veloitushuolto, lähetämme ensin kustannusarvion hyväksyttäväksi ennen laitteen korjausta.

 

Huolto

DNA:n yritysasiakkaille nopeinta ja helpointa on käyttää etähuoltokumppaneitamme, joiden kautta yrityslaitteiden takuu sekä muiden huoltotapausten käsittely käy vaivattomasti.

Etähuolloista vastaavat valtuutetut huoltokumppanimme, joiden tarjoamat merkkihuollot pitävät huolen siitä, etteivät laitevalmistajan tarjoamat takuut katkea. Tarkemmat merkkikohtaiset ohjeet löydät täältä. Etähuoltokumppanimme eivät valitettavasti voi tälllä hetkellä käsitellä mahdollisia lisätakuutapauksia.

Voit toimittaa laitteesi huoltoon myös DNA Kauppoihin, joiden kautta laitteiden merkkihuollot onnistuvat mutkattomasti. Katso lähin DNA Kauppa tästä. DNA Kaupat myös huollattavat muut kuin alla olevien merkkien laitteet sekä mahdolliset lisätakuulliset laitteet.

Huoltotilaukset käsitellään oletuksena takuuhuoltoina. Jos huolto on veloitushuolto, lähtee tästä kustannusarvio suoraan asiakkaalle. Etähuoltokumppaneiltamme on mahdollista hankkia myös erilaisia lisäpalveluita, kuten vaihto- ja varalaitepalveluita, varmuuskopiointia, huolenpitosopimuksia sekä yrityskohtaisia räätälöityjä palveluita. Kysy lisää myyntipalvelustamme!

Huoltokumppanimme:

mcare
Puh. 0600 418 712 (1,82€/min/ alkava minuutti + ppvm)

Resete
B2B@resete.fi 
Puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm), avoinna arkisin 8 – 17

Ennen huoltoa

Asiakkaana vastaat siitä, että sinulla on riittävät varmuuskopiot niistä ohjelmista, tiedostoista ja muusta informaatiosta, joka on tallennettu takuuhuoltoon tai korjaukseen toimitettavaan laitteeseen. Varmuuskopiointi on myös mahdollista hankkia lisäpalveluna huoltokumppaneidemme kautta.

Jos toimitat laitteen DNA Kauppaan, varaa mukaasi laitteen mukana tullut saate tai toimitusvahvistus.

Takuuaika

DNA:n yritysasiakkaiden laitteiden takuuajat vaihtelevat 3-36kk välillä. Tarkista laitteesi takuuaika saamastasi takuutodistuksesta, kuitista tai laitevalmistajalta.

Laitevalmistajan takuu ei kata
  • Kuluvia osia, kuten akkuja ja suojapinnoitteita 
  • Mekaanisia tai kosmeettisia vaurioita, esim. naarmuja, lommoja 
  • Normaalista kulumisesta tai ikääntymisestä aiheutuvat haitat 
  • Vaurioita, jotka aiheutuvat vahingoista, väärinkäytöstä tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä 
  • Ukkosen aiheuttamat vahingot 
  • Vesivahingot 
  • Laitteita, joissa on käytetty muita kuin valmistajan alkuperäisiä varaosia tai joita on korjattu itse tai jonkin ei-valtuutetun tahon toimesta
  • Laitteiden mukana toimitettavia tarvikkeita esimerkiksi kuulokkeita, akkuja jne. ​

Huoltokumppanit laitemerkeittäin

Jos puhelimesi merkki ei löydy listasta tai siinä halutaan käyttää mahdollista lisätakuuta, pitää laite toimittaa huoltoon DNA Kauppojen kautta.

Alcatel

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.

Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä

Apple

Kyseisen merkin huollosta vastaa mcare.

Tilaat mcaren etähuollon DNA:lta ostetulle laitteellesi helposti täältä.

CAT

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.

Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä

HMD

Kyseisen merkin huollosta vastaa mcare.

Tilaat mcaren etähuollon DNA:lta ostetulle laitteellesi helposti täältä.

Huawei

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.

Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä

Land Rover

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.

Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä

Lenovo

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.

Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä

LG

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.

Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä

Motorola

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.

Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä

Nokia

Kyseisen merkin huollosta vastaa mcare.

Tilaat mcaren etähuollon DNA:lta ostetulle laitteellesi helposti täältä.

OnePlus

Kyseisen merkin huollosta vastaa mcare.

Tilaat mcaren etähuollon DNA:lta ostetulle laitteellesi helposti täältä.

Oppo

Kyseisen merkin huollosta vastaa mcare.

Tilaat mcaren etähuollon DNA:lta ostetulle laitteellesi helposti täältä.

Samsung

Kyseisen merkin huollosta vastaa mcare.

Tilaat mcaren etähuollon DNA:lta ostetulle laitteellesi helposti täältä.

Sony

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.

Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä

Xiaomi

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.

Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä

ZTE

Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.

Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.

Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä