Laitteiden tuki ja huolto
Huoletonta työntekoa toimivilla laitteilla
Me haluamme pitää huolen siitä, että sinulla on käytössäsi toimivat laitteet, eikä työnteko keskeydy merkittävästi vahingonkaan sattuessa.
Ongelmia laitteiden kanssa?
Helpoiten apua laitteiden käyttöön löydät ohjesivuiltamme tai suoraan laitteen valmistajalta. Jos laite vaikuttaa olevan rikki, huolto auttaa!
Haluatko tilata huollon DNA Palvelulaitteelle?
Voit tehdä huoltotilauksen DNA Palvelulaitteelle soittamalla yritysasiakaspalvelun numeroon 044 144 099 arkisin klo 8–16.
Palvelulaitteen toimitus huoltoon on aina maksuton. Huoltotilaukset käsitellään oletuksena takuuhuoltoina. Mikäli kyseessä on veloitushuolto, lähetämme ensin kustannusarvion hyväksyttäväksi ennen laitteen korjausta.
Heräsikö sinulla kysyttävää?
Huolto
DNA:n yritysasiakkaille nopeinta ja helpointa on käyttää etähuoltokumppaneitamme, joiden kautta yrityslaitteiden takuu sekä muiden huoltotapausten käsittely käy vaivattomasti.
Etähuolloista vastaavat valtuutetut huoltokumppanimme, joiden tarjoamat merkkihuollot pitävät huolen siitä, etteivät laitevalmistajan tarjoamat takuut katkea. Tarkemmat merkkikohtaiset ohjeet löydät täältä. Etähuoltokumppanimme eivät valitettavasti voi tälllä hetkellä käsitellä mahdollisia lisätakuutapauksia.
Voit toimittaa laitteesi huoltoon myös DNA Kauppoihin, joiden kautta laitteiden merkkihuollot onnistuvat mutkattomasti. Katso lähin DNA Kauppa tästä. DNA Kaupat myös huollattavat muut kuin alla olevien merkkien laitteet sekä mahdolliset lisätakuulliset laitteet.
Huoltotilaukset käsitellään oletuksena takuuhuoltoina. Jos huolto on veloitushuolto, lähtee tästä kustannusarvio suoraan asiakkaalle. Etähuoltokumppaneiltamme on mahdollista hankkia myös erilaisia lisäpalveluita, kuten vaihto- ja varalaitepalveluita, varmuuskopiointia, huolenpitosopimuksia sekä yrityskohtaisia räätälöityjä palveluita. Kysy lisää myyntipalvelustamme!
Huoltokumppanimme:
mcare
Puh. 0600 418 712 (1,82€/min/ alkava minuutti + ppvm)
Aito Support
Puh. 03 0636 3840, avoinna arkisin 9– 17
Resete
B2B@resete.fi
Puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm), avoinna arkisin 8 – 17
Ennen huoltoa
Asiakkaana vastaat siitä, että sinulla on riittävät varmuuskopiot niistä ohjelmista, tiedostoista ja muusta informaatiosta, joka on tallennettu takuuhuoltoon tai korjaukseen toimitettavaan laitteeseen. Varmuuskopiointi on myös mahdollista hankkia lisäpalveluna huoltokumppaneidemme kautta.
Jos toimitat laitteen DNA Kauppaan, varaa mukaasi laitteen mukana tullut saate tai toimitusvahvistus.
Takuuaika
DNA:n yritysasiakkaiden laitteiden takuuajat vaihtelevat 3-36kk välillä. Tarkista laitteesi takuuaika saamastasi takuutodistuksesta, kuitista tai laitevalmistajalta.
Laitevalmistajan takuu ei kata
- Kuluvia osia, kuten akkuja ja suojapinnoitteita
- Mekaanisia tai kosmeettisia vaurioita, esim. naarmuja, lommoja
- Normaalista kulumisesta tai ikääntymisestä aiheutuvat haitat
- Vaurioita, jotka aiheutuvat vahingoista, väärinkäytöstä tai käyttöohjeen vastaisesta käytöstä
- Ukkosen aiheuttamat vahingot
- Vesivahingot
- Laitteita, joissa on käytetty muita kuin valmistajan alkuperäisiä varaosia tai joita on korjattu itse tai jonkin ei-valtuutetun tahon toimesta
- Laitteiden mukana toimitettavia tarvikkeita esimerkiksi kuulokkeita, akkuja jne.
Huoltokumppanit laitemerkeittäin
Jos puhelimesi merkki ei löydy listasta tai siinä halutaan käyttää mahdollista lisätakuuta, pitää laite toimittaa huoltoon DNA Kauppojen kautta.
Alcatel
Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.
Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.
Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä.
Hinnastot löytyvät täältä.
Apple
CAT
Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.
Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.
Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä.
Hinnastot löytyvät täältä.
HMD
Huawei
Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.
Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.
Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä.
Hinnastot löytyvät täältä.
Land Rover
Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.
Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.
Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä.
Hinnastot löytyvät täältä.
Lenovo
Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.
Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.
Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä.
Hinnastot löytyvät täältä.
LG
Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.
Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.
Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä.
Hinnastot löytyvät täältä.
Motorola
Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.
Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.
Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä.
Hinnastot löytyvät täältä.
Nokia
OnePlus
Samsung
Kyseisen merkin huollosta vastaa Aito Support.
Hinnastot löytyvät täältä.
Sony
Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.
Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.
Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä.
Hinnastot löytyvät täältä.
Xiaomi
Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.
Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.
Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä.
Hinnastot löytyvät täältä.
ZTE
Kyseisen merkin huollosta vastaa Resete.
Jos yritykseksesi asioi ensimmäistä kertaa Reseten kanssa, luodaan Resetelle ensin asiakkuus. Asiakkuus luodaan täyttämällä tämä lomake ja toimittamalla se osoitteeseen: B2B@resete.fi.
Kun asiakkuus on luotu, voidaan laitteiden huoltotilaukset tehdä täältä.
Hinnastot löytyvät täältä.