Blogit

Mobiilivaihde näyttelee isoa roolia Kouvolan teatterissa

Kouvolan teatteri on monipuolista ohjelmistoa tarjoava ammattiteatteri. Kahden vuoden päästä 60-vuotta täyttävän teatterin vahvuusalueita ovat erityisesti musiikkiteatteri sekä lasten ja nuorten teatteri.

Nykyaikaisessa ammattiteatterissa digitaaliset järjestelmät, yhteydet ja tavoitettavuus ovat keskeinen osa teatterin toimintaa. Järjestelmien on oltava toimivia, luotettavia ja tehokkaita, jotta ne palvelevat teatterin tarpeita.

”Myymme lippuja paljon puhelimitse, joten mobiilivaihde näkyy erityisesti asiakkaillemme. Järjestelmän toimivuus on oleellinen osa asiakaspalveluamme ja hyvää asiakaskokemusta”, korostaa Kouvolan teatterin käyttöpäällikkö Riku Hämäläinen. Mobiilivaihteen avulla Kouvolan teatteri pystyy hallinnoimaan saapuvia puheluja, jotka saattavat ruuhkautua esimerkiksi uuden ensi-iltaesityksen tullessa myyntiin.

Mobiilivaihteen mukautuvuus ja räätälöintimahdollisuus ovat Kouvolan teatterille tärkeitä: omaa toimintaa ei tarvitse muokata vastaamaan järjestelmää, kun järjestelmä taipuu käyttäjän tarpeiden mukaan. Vaikka puhelinjärjestelmä on vain yksi osa teatterin toimintaa, on se kuitenkin merkittävässä roolissa liiketoiminnan kehityksen kannalta.

Aiemman järjestelmän käyttöongelmat ajoivat Kouvolan teatterin noin vuosi sitten kilpailuttamaan muut tarjolla olevat vaihtoehdot.

”Valinta oli suhteellisen helppo. DNA:n tarjoama palvelu tuntui varsin nopeasti juuri meille sopivalta ja tarpeitamme palvelevalta, ja olemmekin olleet tyytyväisiä hankintaamme. Saimme sitä, mitä tilasimme. Ongelmat poistuivat uuden järjestelmän myötä”, Hämäläinen kertoo.

”Siirtymävaihe oli hieman jännittävä. Saimme kuitenkin DNA:lta aina apua, kun sitä tarvitsimme”, Riku Hämäläinen sanoo.

Erityisen hyödylliseksi Kouvolan teatterissa on koettu se, että työntekijät pystyvät tarvittaessa itse muokkaamaan mobiilivaihdetta, esimerkiksi puhelujenohjauksien ja ylivuotojen osalta. ”Useissa muissa järjestelmissä vastaaviin muutoksiin tarvitaan aina ammattihenkilö, mutta tämä on nyt meillä itsellä hallussa”, Hämäläinen kertoo.

Siirtymä hyvin perinteisestä ratkaisusta mobiilivaihteeseen, jossa kaikilla työntekijöillä on mobiilit päätelaitteet, muutti ennen kaikkea Kouvolan teatterin sisäistä kommunikointia. Puhelinvaihteesta on tullut olennainen osa teatterin sisäistä viestintää.

Vakituisia työntekijöitä Kouvolan teatterissa on yli neljäkymmentä. Heistä 11 on näyttelijöitä. Lisäksi on useita tilapäisiä työntekijöitä. Esityksiä teatterissa on noin 170–230 vuodessa ja vuotuinen kävijämäärä on noin 40 000.


Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme liiketoimintaa:
DNA Mobiilivaihde
DNA Optimipakettiliittymät

Avainsanat:

Referenssi Liikkuva työ Viestintä

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Hiekka-akku on tämän hetken puhuttavin innovaatio – Polar Night Energyllä on kunnianhimoiset kasvutavoitteet

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Mullista yrityksesi asiakaspalvelu tekoälyn voimalla – asiakaspoistuma pienenee, myynti kasvaa ja työntekijäkokemus paranee

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Asiakkaan tukena joka käänteessä – DNA:laiset syttyvät asiakaskohtaamisista ja kokevat työnsä merkitykselliseksi

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.