Yhteystiedot yritysasiakkaille

Itsepalvelussa hallinnoit palveluitasi kätevästi milloin tahansa. Tuki ja ohjeet -osiosta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. 

 

Hallinnoi palveluitasi verkossa tai ota yhteyttä

ICT-alan toimihenkilöiden lakon vuoksi DNA Yritysasiakaspalvelu palvelee puhelimitse rajoitetusti ja ainoastaan seuraavissa asioissa:

  • PUK-kyselyt
  • liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa
  • vika- ja häiriöilmoitukset

Muilta osin puhelinpalvelumme ja chat-kanavamme ovat työtaistelun vuoksi suljettu.

Yritysasiakkaana voit hoitaa asioitasi helposti itsepalvelukanaviemme YritysDNA:n ja yrittäjille suunnatun Oma DNA -sovelluksen kautta. Myynnillisissä asioissa suosittelemme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta. Pyrimme vastaamaan niihin viimeistään yhden arkipäivän kuluessa. 

Kirjaudu itsepalveluun

Kirjaudu

Vika- ja häiriöilmoitukset

Tarkista mahdollinen vikatilanne DNA:n häiriökartalta tai häiriötiedotteista.

Mikäli häiriö pitkittyy, voit tehdä vika - ja häiriöilmoituksen YritysDNA-itsepalvelussa tai soittamalla yritysasiakaspalveluumme 044 144 099 (24/7).

Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut. 
Huomaathan, että voidaksemme tehdä muutoksia yrityksesi palveluihin, sinun on oltava yrityksesi nimetty yhteyshenkilö.

Asiakastuki ja ohjeet | Laskutus Kuuluvuuskartta | Palveluhinnasto Yhteystiedot kuluttajille | Löydä lähin DNA Kauppa

Usein kysytyt kysymykset

Mistä saan PUK-koodin?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat tarkastaa liittymien PUK-koodit itsepalvelusta. Liittymän käyttäjänä saat PUK-koodin yritysasiakaspalvelusta (044 144 099, 24/7).
 

Puhelimeni on kadonnut/varastettu, kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat sulkea liittymän itsepalvelussa. Liittymän käyttäjänä voit sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun (044 144 099, 24/7).

Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?

Voit tilata sähköisen laskun tai ilmoittaa muuttuneet laskutusyhteystiedot oheisella lomakkeella. Laskun tilaaminen ja tietojen päivittäminen on lomakkeen kautta maksutonta.
 

Mistä löydän laskukopion?

Voit ladata laskusi PDF-muodossa itsepalvelusta.

Mihin olen yhteydessä?

Mikä onnistuu itsepalvelussa ja mikä asiakaspalvelun kautta?