Yhteystiedot

DNA Yritysasiakaspalvelu ja Myyntipalvelu

 

Saat meidät kiinni joustavasti usealla eri tavalla

Jos haluat saada vastauksia pikaisesti, chattaa tai soita. Halutessasi voit myös jättää yhteydenottopyynnön, niin soitamme sinulle. Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut.   

Sähköisessä asioinnissa hallinnoit palveluitasi helposti milloin tahansa. 

Huomaathan, että voidaksemme tehdä muutoksia palveluihinne sinun on oltava yrityksenne nimetty yhteyshenkilö.

Yritysasiakaspalvelu
Arkisin klo 8–17

044 144 099
yritysasiakaspalvelu@dna.fi

  • Laskutus ja sopimusasiat
  • Lisätilaukset ja tuotemuutokset
  • Vika- ja häiriöilmoitukset (kielivalinnan jälkeen valinta 2)

Puhelu on normaalihintainen.

Yritysasiakaspalvelu
24/7 (rajoitettu palvelu)

044 144 099

  • Liittymän tilapäinen sulkeminen (varkaus- ja katoamistapauksissa)
  • PUK-koodit (nimetyille yhteyshenkilöille)
  • Vika- ja häiriöilmoitukset

Yritysmyyntipalvelu
Arkisin klo 8–16

0800 30 20 30

  • Yritystuotteiden myynti sekä tarjouspyynnöt

Numero on maksuton.

83s

Keskimääräinen vastausaika yritysasiakaspalvelun puheluissa lokakuussa.

Alle 60s vastattuja puheluita 63%

Helppoa hallinnointia!

Sähköisessä asioinnissa voit mm.

  • hallinnoida palveluitasi
  • tarkastella sopimuksia
  • seurata toimitusten etenemistä
  • hallinnoida ja luoda käyttäjiä

Mihin olen yhteydessä?

Tietoa laskutuksesta

 

Laskutusvaihtoehdot, sähköisen laskun tilauslomake, laskunlukuohjeet ym.

Sopimusehdot ja hinnastot

 

Yleiset sopimusehdot, palveluhinnasto, laskutus- ja perintämaksut ym.

Käyttöohjeet ja vinkit

 

Täältä löydät mm. usein kysytyt kysymykset, ohjeet vikatilanteisiin ja palveluiden käyttöohjeet