Yhteystiedot yritysasiakkaille
Itsepalvelussa hallinnoit palveluitasi kätevästi milloin tahansa. Tuki ja ohjeet -osiosta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.
Hallinnoi palveluitasi verkossa tai ota yhteyttä
ICT-alan toimihenkilöiden lakon vuoksi DNA Yritysasiakaspalvelu palvelee puhelimitse rajoitetusti ja ainoastaan seuraavissa asioissa:
- PUK-kyselyt
- liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa
- vika- ja häiriöilmoitukset
Muilta osin puhelinpalvelumme ja chat-kanavamme ovat työtaistelun vuoksi suljettu.
Yritysasiakkaana voit hoitaa asioitasi helposti itsepalvelukanaviemme YritysDNA:n ja yrittäjille suunnatun Oma DNA -sovelluksen kautta. Myynnillisissä asioissa suosittelemme ottamaan yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta. Pyrimme vastaamaan niihin viimeistään yhden arkipäivän kuluessa.
Kirjaudu itsepalveluun
- Hallinnoi yrityspalveluitasi 24/7
- Ei vielä tunnuksia? Tutustu YritysDNA-itsepalveluun ja hanki tunnukset
- Yrittäjä, voit nyt hallinnoida yrityksesi kuluttajapalveluita Oma DNA -mobiilisovelluksessa
Vika- ja häiriöilmoitukset
Tarkista mahdollinen vikatilanne DNA:n häiriökartalta tai häiriötiedotteista.
Mikäli häiriö pitkittyy, voit tehdä vika - ja häiriöilmoituksen YritysDNA-itsepalvelussa tai soittamalla yritysasiakaspalveluumme 044 144 099 (24/7).
Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut.
Huomaathan, että voidaksemme tehdä muutoksia yrityksesi palveluihin, sinun on oltava yrityksesi nimetty yhteyshenkilö.
Asiakastuki ja ohjeet | Laskutus | Kuuluvuuskartta | Palveluhinnasto | Yhteystiedot kuluttajille | Löydä lähin DNA Kauppa
Usein kysytyt kysymykset
Mistä saan PUK-koodin?
Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat tarkastaa liittymien PUK-koodit itsepalvelusta. Liittymän käyttäjänä saat PUK-koodin yritysasiakaspalvelusta (044 144 099, 24/7).
Puhelimeni on kadonnut/varastettu, kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?
Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat sulkea liittymän itsepalvelussa. Liittymän käyttäjänä voit sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun (044 144 099, 24/7).
Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?
Voit tilata sähköisen laskun tai ilmoittaa muuttuneet laskutusyhteystiedot oheisella lomakkeella. Laskun tilaaminen ja tietojen päivittäminen on lomakkeen kautta maksutonta.
Mistä löydän laskukopion?
Voit ladata laskusi PDF-muodossa itsepalvelusta.
Mihin olen yhteydessä?
-
Ole yhteydessä yritysasiakaspalveluumme: puh. 044 144 099 (ma-pe 8-17, PUK-kyselyt, liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa sekä vika- ja häiriöilmoitukset 24/7).
-
Voit pyytää PUK-koodin ja sulkea liittymäsi tilapäisesti (katoamis- ja varkaustapauksissa). Muissa tapauksissa voit pyytää, että yhteyshenkilönne on puolestasi meihin yhteydessä.
Liittymän käyttäjänä voit tiedustella PUK-koodia tai sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun puh. 044 144 099. PUK-koodi -kyselyissä ja liittymän tilapäisissä sulkemistapauksissa asiakaspalvelumme on tavoitettavissa puhelimitse 24/7 eli vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.
-
Ota yhteyttä kuluttaja-asiakaspalveluun 044 144 044 (ma–pe klo 8–18, la 9–16.30). Valitse kielivalinnan jälkeen 4 – laajakaista ja 3 – taloyhtiöt.
-
TV-Palvelut yrityksille hoidetaan kuluttaja-asiakaspalvelussa: 044 144 044 (valitse kielivalinnan jälkeen 2-TV-palvelut), tai yritystvpalvelut@dna.fi.
-
YritysDNA -itsepalvelukanavassa hoidat asiat kätevästi itse, juuri silloin kuin haluat. Jos haluat henhkilökohtaista palvelua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa tai puhelimitse 044 144 099 (ma–pe klo 8–17).
Mikäli käytössäsi on kuluttajapalveluita, voit hallinnoida niitä 24/7 Oma DNA -mobiilisovelluksessa tai verkkoitsepalvelussa.
Mikä onnistuu itsepalvelussa ja mikä asiakaspalvelun kautta?
-
Palvelu YritysDNA (pääkäyttäjä) Asiakaspalvelu
Veloitus Uusien palveluiden tilaus (puhe ja mobiilidata) olemassa olevalle asiakkuudelle
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 2€
Uuden mobiililaitteen ja lisätarvikkeen tilaus (mm. puhelin, reititin, tablet)
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Vaihdepalvelu/Konttoripalvelun kytkentä liittymälle
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Yrityskaista kytkentä
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Liittymän PUK-koodi
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10€
Reissudatan tilausoikeus
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Estoluokkien muokkaus
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10€ Kustannuspaikan vaihto olemassa olevalle kustannuspaikalle
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton SIM-kortin vaihto
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10€ Liittymätyypin vaihto
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton Liittymän numeropalvelutietojen muokkaus
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton Käyttäjän vaihto
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10€ Maksajan vaihto
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton Liittymän tilapäinen sulku ja avaus
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton Liittymän irtisanominen (asiakaskohtaisesti)
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton Omistussuhteen muutos
x
Asiakaspalvelussa 10€
Muutokset useammalle liittymälle samanaikaisesti (massatilaus)
x
Asiakaspalvelussa 10€ Liittymän numeron vaihto
x
Asiakaspalvelussa 10€ Uuden kustannuspaikan lisääminen
x
Asiakaspalvelussa maksuton
Tilaushistoria
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton Yrityksen yhteystietojen päivittäminen
x
Asiakaspalvelussa maksuton -
Palvelu YritysDNA (pääkäyttäjä) Asiakaspalvelu
Veloitus Vikailmoitukset
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Yhteydenotot asiakaspalveluun ja Service Deskiin
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
-
Palvelu YritysDNA (pääkäyttäjä) Asiakaspalvelu
Veloitus Avoinna oleva saldo
x
Asiakaspalvelussa maksuton
Laskukopio
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10€
Laskutustietojen muutokset
x
Asiakaspalvelussa 10€, lomakkeen kautta maksuton
Laskuviitteiden vaihto
x
Asiakaspalvelussa maksuton
-
Palvelu YritysDNA (pääkäyttäjä) Asiakaspalvelu
Veloitus Käyttäjien oikeuksien rajaaminen itsepalvelussa
x
Itsepalvelussa maksuton
Käyttäjien lisäys x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10€ Käyttäjäoikeuksien laajentaminen konsernirakenteeseen (esim. tytäryhtiöt)
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Kiinteän verkon palveluiden tarkastelu
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Kiinteiden palveluiden tiedot
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Laskutussopimusten tarkastelu
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Laskutussopimusten luonti
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton