Yhteystiedot yritysasiakkaille

Itsepalvelussa hallinnoit palveluitasi kätevästi milloin tahansa. Tuki ja ohjeet -osiosta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. 

Helppoa hallinnointia itsepalvelussa

Itsepalvelussa hallinnoit kaikkia yrityksesi palveluita kätevästi verkossa ajasta ja paikasta riippumatta – ilman jonottamista!
 

Tuotteiden ja palveluiden tilaus ja hallinnointi 

Laskujen tarkastelu

PUK-koodien tarkistus

Yritysraporttien tilaus ja tarkastelu

Palvelua kellonajasta riippumatta 


Mitä itsepalvelukanavaa minun tulisi käyttää?

Riippuen yrityksesi tuotteista ja palveluista käytössäsi on joko yritystuotteiden hallinnointiin tarkoitettu YritysDNA tai kuluttajatarjooman tuotteita koskeva Oma DNA -mobiilisovellus. Mikäli olet epävarma kumpaa itsepalvelukanavaa sinun kuuluisi käyttää, ole yhteydessä Yritysasiakapalveluumme tai kysy apua Chatissa.
 

Hanki YritysDNA-tunnuksetLataa Oma DNA -sovellus

Näin otat YritysDNA:n yrityksesi käyttöön!

Hallinnoi palveluitasi verkossa tai ota yhteyttä

Soita Myyntipalveluun

  • Palvelemme arkisin klo 8–16
  • Kysy lisää yritysratkaisuistamme tai pyydä tarjous. Voit jättää myös yhteydenottopyynnön
  • Numero on maksuton

Soita 0800 30 20 30

Soita Yritys­asiakaspalveluun

  • Palvelemme arkisin klo 8–16
  • PUK-kyselyt, liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa, vika- ja häiriöilmoitukset 24/7
  • Puhelu on normaalihintainen

Soita 044 144 099

Aloita chat

  • Palvelemme arkisin klo 8–16
  • Chatin kautta tavoitat Yritysasiakaspalvelun ja Myyntipalvelun asiantuntijat

Avaa chat

Kirjaudu itsepalveluun

Kirjaudu

Vika- ja häiriöilmoitukset

Tarkista mahdollinen vikatilanne DNA:n häiriökartalta tai häiriötiedotteista.

Mikäli häiriö pitkittyy, voit tehdä vika - ja häiriöilmoituksen YritysDNA-itsepalvelussa tai soittamalla yritysasiakaspalveluumme 044 144 099 (24/7).

Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut. 
Huomaathan, että voidaksemme tehdä muutoksia yrityksesi palveluihin, sinun on oltava yrityksesi nimetty yhteyshenkilö.

Asiakastuki ja ohjeet | Laskutus Kuuluvuuskartta | Palveluhinnasto Yhteystiedot kuluttajille | Löydä lähin DNA Kauppa

Usein kysytyt kysymykset

Mistä saan PUK-koodin?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat tarkastaa liittymien PUK-koodit itsepalvelusta. Liittymän käyttäjänä saat PUK-koodin yritysasiakaspalvelusta (044 144 099, 24/7).
 

Puhelimeni on kadonnut/varastettu, kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat sulkea liittymän itsepalvelussa. Liittymän käyttäjänä voit sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun (044 144 099, 24/7).

Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?

Voit tilata sähköisen laskun tai ilmoittaa muuttuneet laskutusyhteystiedot oheisella lomakkeella. Laskun tilaaminen ja tietojen päivittäminen on lomakkeen kautta maksutonta.
 

Mistä löydän laskukopion?

Voit ladata laskusi PDF-muodossa itsepalvelusta.

Mihin olen yhteydessä?

Mikä onnistuu itsepalvelussa ja mikä asiakaspalvelun kautta?