Yhteystiedot yritysasiakkaille
Olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä tai hallinnoi palveluitasi itsepalvelussa juuri sillon, kun sinulle sopii.
Helppoa hallinnointia itsepalvelussa
Itsepalvelussa hallinnoit kaikkia yrityksesi palveluita kätevästi verkossa ajasta ja paikasta riippumatta – ilman jonottamista!
Tuotteiden ja palveluiden tilaus ja hallinnointi
Laskujen tarkastelu
PUK-koodien tarkistus
Yritysraporttien tilaus ja tarkastelu
Palvelua kellonajasta riippumatta
Mitä itsepalvelukanavaa minun tulisi käyttää?
Riippuen yrityksesi tuotteista ja palveluista käytössäsi on joko yritystuotteiden hallinnointiin tarkoitettu YritysDNA tai kuluttajatarjooman tuotteita koskeva Oma DNA -mobiilisovellus. Mikäli olet epävarma kumpaa itsepalvelukanavaa sinun kuuluisi käyttää, ole yhteydessä Yritysasiakapalveluumme tai kysy apua Chatissa.
Hanki nyt YritysDNA-tunnukset ja tutustu itsepalveluun! Arvomme uusien käyttäjien kesken kolmet Jabra Elite 7 Pro langattomat vastamelunappikuulokkeet. Katso arvonnan säännöt.
Näin otat YritysDNA:n yrityksesi käyttöön!
-
- Yrityksen nimenkirjoitusoikeudellinen henkilö voi valtuuttaa nimetyt henkilöt asioimaan DNA:n sähköisissä kanavissa ja asiakaspalvelussa.
- Aloita täyttämällä ja allekirjoittamalla valtuutuslomake sähköisesti.
- Halutessasi voit myös tulostaa lomakkeen ja lähettää sen allekirjoitettuna DNA Yritysasiakaspalveluun.
-
- Allekirjoituksen jälkeen Yritysasiakaspalvelumme ottaa lomakkeen käsittelyyn ja luo yrityksellesi yhden tai useamman pääkäyttäjätunnuksen (admin).
- Lähetämme sinulle erillisen vahvistuksen, kun tunnus on luotu.
-
- Tunnukset saatuasi pääset kirjautumaan YritysDNA:han osoitteessa yritysdna.dna.fi.
- Pääkäyttäjällä on kaikki oikeudet ja hän voi luoda palveluun muut käyttäjät ja käyttäjäryhmät sekä määritellä heille soveltuvat käyttäjäoikeudet.
Soita Myyntipalveluun
- Palvelemme arkisin klo 8–16
- Kysy lisää yritysratkaisuistamme tai pyydä tarjous. Voit jättää myös yhteydenottopyynnön
- Numero on maksuton
Soita Yritysasiakaspalveluun
- Palvelemme arkisin klo 8–16
- PUK-kyselyt, liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa, vika- ja häiriöilmoitukset 24/7
- Puhelu on normaalihintainen
Kirjaudu itsepalveluun
- Hallinnoi yrityspalveluitasi 24/7
- Ei vielä tunnuksia? Tutustu YritysDNA-itsepalveluun ja hanki tunnukset
- Yrittäjä, voit nyt hallinnoida yrityksesi kuluttajapalveluita Oma DNA -mobiilisovelluksessa
Aloita chat
- Palvelemme arkisin klo 8–16
- Chatin kautta tavoitat Yritysasiakaspalvelun ja Myyntipalvelun asiantuntijat
Vika- ja häiriöilmoitukset
Tarkista mahdollinen vikatilanne DNA:n häiriökartalta tai häiriötiedotteista.
Mikäli häiriö pitkittyy, voit tehdä vika - ja häiriöilmoituksen YritysDNA-itsepalvelussa tai soittamalla yritysasiakaspalveluumme 044 144 099 (24/7).
Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut.
Huomaathan, että voidaksemme tehdä muutoksia yrityksesi palveluihin, sinun on oltava yrityksesi nimetty yhteyshenkilö.
Asiakastuki ja ohjeet | Laskutus | Kuuluvuuskartta | Palveluhinnasto | Yhteystiedot kuluttajille | Löydä lähin DNA Kauppa
Usein kysytyt kysymykset
Mistä saan PUK-koodin?
Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat tarkastaa liittymien PUK-koodit itsepalvelusta. Liittymän käyttäjänä saat PUK-koodin yritysasiakaspalvelusta (044 144 099, 24/7).
Puhelimeni on kadonnut/varastettu, kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?
Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat sulkea liittymän itsepalvelussa. Liittymän käyttäjänä voit sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun (044 144 099, 24/7).
Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?
Voit tilata sähköisen laskun tai ilmoittaa muuttuneet laskutusyhteystiedot oheisella lomakkeella. Laskun tilaaminen ja tietojen päivittäminen on lomakkeen kautta maksutonta.
Mistä löydän laskukopion?
Voit ladata laskusi PDF-muodossa itsepalvelusta.
Mihin olen yhteydessä?
-
Ole yhteydessä yritysasiakaspalveluumme: puh. 044 144 099 (ma-pe 8-17, PUK-kyselyt, liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa sekä vika- ja häiriöilmoitukset 24/7).
-
Voit pyytää PUK-koodin ja sulkea liittymäsi tilapäisesti (katoamis- ja varkaustapauksissa). Muissa tapauksissa voit pyytää, että yhteyshenkilönne on puolestasi meihin yhteydessä.
Liittymän käyttäjänä voit tiedustella PUK-koodia tai sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun puh. 044 144 099. PUK-koodi -kyselyissä ja liittymän tilapäisissä sulkemistapauksissa asiakaspalvelumme on tavoitettavissa puhelimitse 24/7 eli vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.
-
Ota yhteyttä kuluttaja-asiakaspalveluun 044 144 044 (ma–pe klo 8–18, la 9–16.30). Valitse kielivalinnan jälkeen 4 – laajakaista ja 3 – taloyhtiöt.
-
TV-Palvelut yrityksille hoidetaan kuluttaja-asiakaspalvelussa: 044 144 044 (valitse kielivalinnan jälkeen 2-TV-palvelut), tai yritystvpalvelut@dna.fi.
-
YritysDNA -itsepalvelukanavassa hoidat asiat kätevästi itse, juuri silloin kuin haluat. Jos haluat henhkilökohtaista palvelua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa tai puhelimitse 044 144 099 (ma–pe klo 8–17).
Mikäli käytössäsi on kuluttajapalveluita, voit hallinnoida niitä 24/7 Oma DNA -mobiilisovelluksessa tai verkkoitsepalvelussa.
Mikä onnistuu itsepalvelussa ja mikä asiakaspalvelun kautta?
-
Palvelu YritysDNA (pääkäyttäjä) Asiakaspalvelu
Veloitus Uusien palveluiden tilaus (puhe ja mobiilidata) olemassa olevalle asiakkuudelle
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 3,90 €
Uuden mobiililaitteen ja lisätarvikkeen tilaus (mm. puhelin, reititin, tablet)
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Vaihdepalvelu/Konttoripalvelun kytkentä liittymälle
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Yrityskaista kytkentä
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Liittymän PUK-koodi
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10 €
Reissudatan tilausoikeus
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Estoluokkien muokkaus
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10 € Kustannuspaikan vaihto olemassa olevalle kustannuspaikalle
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton SIM-kortin vaihto
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10 € Liittymätyypin vaihto pienempään/suurempaan nopeuteen
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa 10 €, kun vaihdetaan pienempään nopeuteen ja maksuton, kun vaihdetaan suurempaan nopeuteen
Liittymän numeropalvelutietojen muokkaus
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton Käyttäjän vaihto
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10 € Maksajan vaihto
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa 10 € Liittymän avaus tilapäisestä sulusta
x
x
Itsepalvelussa maksuton ja asiakaspalvelussa 10 € (liittymän tilapäinen sulku on maksuton) Liittymän irtisanominen (asiakaskohtaisesti)
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton Omistussuhteen muutos
x
Asiakaspalvelussa 10 €
Muutokset useammalle liittymälle samanaikaisesti (massatilaus)
x
Asiakaspalvelussa 10 € Liittymän numeron vaihto
x
Asiakaspalvelussa 10 € Uuden kustannuspaikan lisääminen
x
Asiakaspalvelussa maksuton
Tilaushistoria
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton Yrityksen yhteystietojen päivittäminen
x
Asiakaspalvelussa maksuton
-
Palvelu YritysDNA (pääkäyttäjä) Asiakaspalvelu
Veloitus Vikailmoitukset
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Yhteydenotot asiakaspalveluun ja Service Deskiin
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
-
Palvelu YritysDNA (pääkäyttäjä) Asiakaspalvelu
Veloitus Avoinna oleva saldo
x
Asiakaspalvelussa maksuton
Laskukopio
x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10 €
Laskutustietojen muutokset
x
Asiakaspalvelussa 10 €, lomakkeen kautta maksuton
Laskuviitteiden vaihto
x
Asiakaspalvelussa maksuton
-
Palvelu YritysDNA (pääkäyttäjä) Asiakaspalvelu
Veloitus Käyttäjien oikeuksien rajaaminen itsepalvelussa
x
Itsepalvelussa maksuton
Käyttäjien lisäys x
x
Itsepalvelussa maksuton / asiakaspalvelussa 10 € Käyttäjäoikeuksien laajentaminen konsernirakenteeseen (esim. tytäryhtiöt)
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Kiinteän verkon palveluiden tarkastelu
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Kiinteiden palveluiden tiedot
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Laskutussopimusten tarkastelu
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton
Laskutussopimusten luonti
x
x
Itsepalvelussa ja asiakaspalvelussa maksuton