Yhteystiedot yritysasiakkaille

Itsepalvelussa hallinnoit palveluitasi maksutta milloin tahansa. Tuki ja ohjeet -osiosta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. 

 

Hallinnoi palveluitasi verkossa tai ota yhteyttä

Soita Myyntipalveluun

  • Palvelemme arkisin klo 8–16
  • Kysy lisää yritysratkaisuistamme tai pyydä tarjous. Voit jättää myös yhteydenottopyynnön
  • Numero on maksuton

Soita 0800 30 20 30

Soita Yritys­asiakaspalveluun

  • Palvelemme arkisin klo 8–17
  • PUK-kyselyt, liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa, vika- ja häiriöilmoitukset 24/7
  • Puhelu on normaalihintainen

Soita 044 144 099

Aloita chat

  • Palvelemme arkisin klo 8–16
  • Chatin kautta tavoitat Yritysasiakaspalvelun ja Myyntipalvelun asiantuntijat

Avaa chat

Kirjaudu itsepalveluun

Kirjaudu

Vika- ja häiriöilmoitukset

Tarkista mahdollinen vikatilanne DNA:n häiriökartalta tai häiriötiedotteista.

Mikäli häiriö pitkittyy, voit tehdä vika - ja häiriöilmoituksen YritysDNA-itsepalvelussa tai soittamalla asiakaspalveluumme 044 144 099 (24/7).

Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut. 
Huomaathan, että voidaksemme tehdä muutoksia yrityksesi palveluihin, sinun on oltava yrityksesi nimetty yhteyshenkilö.

Asiakastuki ja ohjeet | Laskutus Kuuluvuuskartta | Palveluhinnasto Yhteystiedot kuluttajille | Löydä lähin DNA Kauppa

Usein kysytyt kysymykset

Mistä saan PUK-koodin?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat tarkastaa liittymien PUK-koodit itsepalvelusta. Liittymän käyttäjänä saat PUK-koodin yritysasiakaspalvelusta (044 144 099, 24/7).
 

Puhelimeni on kadonnut/varastettu, kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat sulkea liittymän itsepalvelussa. Liittymän käyttäjänä voit sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun (044 144 099, 24/7).

Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?

Voit tilata sähköisen laskun tai ilmoittaa muuttuneet laskutusyhteystiedot oheisella lomakkeella. Laskun tilaaminen ja tietojen päivittäminen on lomakkeen kautta maksutonta.
 

Mistä löydän laskukopion?

Voit ladata laskusi PDF-muodossa itsepalvelusta.

Mihin olen yhteydessä?

Mikä onnistuu itsepalvelussa ja mikä asiakaspalvelun kautta?