
Yhteystiedot
DNA Yritysasiakaspalvelu ja Myyntipalvelu
Saat meidät kiinni joustavasti usealla eri tavalla
Jos haluat saada vastauksia pikaisesti, chattaa tai soita. Halutessasi voit myös jättää yhteydenottopyynnön, niin soitamme sinulle. Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut.
Sähköisessä asioinnissa hallinnoit palveluitasi helposti milloin tahansa.
Huomaathan, että voidaksemme tehdä muutoksia palveluihinne sinun on oltava yrityksenne nimetty yhteyshenkilö.
Yritysmyyntipalvelu
Arkisin klo 8–16
0800 30 20 30
- Yritystuotteiden myynti sekä tarjouspyynnöt
Numero on maksuton.
Mihin olen yhteydessä?
-
Minulla on työpaikan kautta DNA-liittymä, mutta en ole yrityksemme valtuutettu yhteyshenkilö. Mihin olen yhteydessä?
Ole yhteydessä yritysasiakaspalveluun: puh. 044 144 099 (ma-pe 8-17, rajoitettu palvelu 24/7).
Sulje -
Puhelimeni on kadonnut ja haluan sulkea liittymän.
Jos puhelimesi on kadonnut tai varastettu, voit pyytää liittymän tilapäistä sulkemista. Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat asettaa liittymän tilapäiseen sulkuun itsepalvelusta.
Liittymän käyttäjänä voit sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun puh. 044 144 099.
Liittymän tilapäisissä sulkemistapauksissa olemme tavoitettavissa puhelimitse 24/7 eli vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.
Sulje -
Tarvitsen PUK-koodin.
Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat tarkastaa liittymien PUK-koodit itsepalvelusta. Liittymän käyttäjänä saat PUK-koodin yritysasiakaspalvelusta puh. 044 144 099.
PUK-koodeja koskevissa tiedusteluissa asiakaspalvelumme on tavoitettavissa puhelimitse 24/7 eli vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.
Sulje -
Mitä muutoksia voin käyttäjänä tehdä liittymälleni? En ole yrityksemme valtuutettu yhteyshenkilö.
Voit pyytää PUK-koodin ja sulkea liittymäsi tilapäisesti (katoamis- ja varkaustapauksissa). Muissa tapauksissa voit pyytää, että yhteyshenkilönne on puolestasi meihin yhteydessä.
Liittymän käyttäjänä voit tiedustella PUK-koodia tai sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun puh. 044 144 099. PUK-koodi -kyselyissä ja liittymän tilapäisissä sulkemistapauksissa asiakaspalvelumme on tavoitettavissa puhelimitse 24/7 eli vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.
Sulje -
Asiani liittyy taloyhtiölaajakaistaan. Soitanko kuluttaja- vai yritysasiakaspalveluun?
Ota yhteyttä kuluttaja-asiakaspalveluun 044 144 044 (ma–pe klo 8–18, la 9–16.30). Valitse kielivalinnan jälkeen 4 – laajakaista ja 3 – taloyhtiöt.
Sulje -
Asiani liittyy yrityksen TV-Palveluihin, mihin olen yhteydessä?
TV-Palvelut yrityksille hoidetaan kuluttaja-asiakaspalvelussa: 044 144 044 (valitse kielivalinnan jälkeen 2-TV-palvelut), tai yritystvpalvelut@dna.fi.
Sulje -
Mikä on nopein tapa asioida yritysasioissa?
YritysDNA -itsepalvelukanavassa hoidat asiat kätevästi itse, juuri silloin kuin haluat. Jos haluat henhkilökohtaista palvelua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa tai puhelimitse 044 144 099 (ma–pe klo 8–17).
Sulje