Blogit

Hemmottelua ja arjen irtiottoja – kauneushoitola valitaan usein netistä 

Hoitola Tyrniä pyörittävä yrittäjä Mikaela Valenius-Vaahtera on valinnut yrityksellensä DNA:n puhelinliittymän ja mokkulan. Yhteydet ovat olleet käytössä jo parisen vuotta. Hyvinvointi- ja kauneusalalla hyvä verkkonäkyvyys on tänä päivänä avainasemassa: kuluttajat hakevat palveluita netistä ja tekevät mieluusti ajanvaraukset verkon kautta. Myös yrityksen pankkiasiat ja kirjanpito tapahtuvat digitaalisesti, joten luotettavat ja toimivat yhteydet ovat liiketoiminnan sujuvuuden kannalta erittäin tärkeitä.

Hoitola Tyrni on ekohoitola, joka tarjoaa hyvinvointi- ja kauneuspalveluita Porissa. Valikoimassa on esimerkiksi kasvo- ja jalkahoitoja sekä hemmottelevia hierontoja. Punaisena lankana on kestävä kehitys. Hoitola on erikoistunut luonnonkosmetiikkaan, josta lähes kaikki on kotimaista.

”Nettiajanvaraus on vähentänyt puhelinsoittoja selvästi. Jotkut laittavat lisäksi viestiä kotisivuilta ja sitäkin kautta tulee varauksia”, kertoo Valenius-Vaahtera.

”Minulle on tärkeää, että jokainen hoitoon tuleva saa irtioton arjesta – oman hetken, jossa ei ole häiriöitä. Hoidon aikana kaikki laitteet ja ovet ovat kiinni, jotta voin keskittyä vain asiakkaaseen”, Valenius-Vaahtera kertoo.

Toimivat liittymät varmistavat, että hoitolan kotisivut ja somekanavat pysyvät ajan tasalla. Lisäksi netin takana on myös paljon muuta. 

”Liiketoiminnan sujuvuuden kannalta luotettavat ja toimivat yhteydet ovat erittäin tärkeitä. Tilaan esimerkiksi kaikki hoitolan tuotteet suoraan verkkokaupasta. Samoin pankkiasiat ja kirjanpito tapahtuvat digitaalisesti”, Valenius-Vaahtera sanoo.

Hoitolan netti on toiminut yrittäjän mukaan moitteetta. Myös DNA:n asiakaspalvelu on ollut hyvää ja ystävällistä.

”Minulla oli aikaisemmin DNA:n henkilökohtainen puhelinliittymä, joten yritysliittymän valinta oli helppoa. Käyttöönotto ei aiheuttanut ongelmia, eikä edellyttänyt sen kummempaa tietotekniikkaosaamista. Kaikki on ratkennut aina soittamalla siitäkin huolimatta, että teknisiä asioita on ollut välillä hankala selittää. Olen siis ollut tyytyväinen.”  

Avainsanat:

Referenssi Verkko Mobiili Viestintä Asiakaskokemus Tavoitettavuus Liittymät

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Hiekka-akku on tämän hetken puhuttavin innovaatio – Polar Night Energyllä on kunnianhimoiset kasvutavoitteet

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Mullista yrityksesi asiakaspalvelu tekoälyn voimalla – asiakaspoistuma pienenee, myynti kasvaa ja työntekijäkokemus paranee

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Asiakkaan tukena joka käänteessä – DNA:laiset syttyvät asiakaskohtaamisista ja kokevat työnsä merkitykselliseksi

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.