Hemmottelua ja arjen irtiottoja – kauneushoitola valitaan usein netistä 

Hoitola Tyrniä pyörittävä yrittäjä Mikaela Valenius-Vaahtera on valinnut yrityksellensä DNA:n puhelinliittymän ja mokkulan. Yhteydet ovat olleet käytössä jo parisen vuotta. Hyvinvointi- ja kauneusalalla hyvä verkkonäkyvyys on tänä päivänä avainasemassa: kuluttajat hakevat palveluita netistä ja tekevät mieluusti ajanvaraukset verkon kautta. Myös yrityksen pankkiasiat ja kirjanpito tapahtuvat digitaalisesti, joten luotettavat ja toimivat yhteydet ovat liiketoiminnan sujuvuuden kannalta erittäin tärkeitä.

Hoitola Tyrni on ekohoitola, joka tarjoaa hyvinvointi- ja kauneuspalveluita Porissa. Valikoimassa on esimerkiksi kasvo- ja jalkahoitoja sekä hemmottelevia hierontoja. Punaisena lankana on kestävä kehitys. Hoitola on erikoistunut luonnonkosmetiikkaan, josta lähes kaikki on kotimaista.

”Nettiajanvaraus on vähentänyt puhelinsoittoja selvästi. Jotkut laittavat lisäksi viestiä kotisivuilta ja sitäkin kautta tulee varauksia”, kertoo Valenius-Vaahtera.

”Minulle on tärkeää, että jokainen hoitoon tuleva saa irtioton arjesta – oman hetken, jossa ei ole häiriöitä. Hoidon aikana kaikki laitteet ja ovet ovat kiinni, jotta voin keskittyä vain asiakkaaseen”, Valenius-Vaahtera kertoo.

Toimivat liittymät varmistavat, että hoitolan kotisivut ja somekanavat pysyvät ajan tasalla. Lisäksi netin takana on myös paljon muuta. 

”Liiketoiminnan sujuvuuden kannalta luotettavat ja toimivat yhteydet ovat erittäin tärkeitä. Tilaan esimerkiksi kaikki hoitolan tuotteet suoraan verkkokaupasta. Samoin pankkiasiat ja kirjanpito tapahtuvat digitaalisesti”, Valenius-Vaahtera sanoo.

Hoitolan netti on toiminut yrittäjän mukaan moitteetta. Myös DNA:n asiakaspalvelu on ollut hyvää ja ystävällistä.

”Minulla oli aikaisemmin DNA:n henkilökohtainen puhelinliittymä, joten yritysliittymän valinta oli helppoa. Käyttöönotto ei aiheuttanut ongelmia, eikä edellyttänyt sen kummempaa tietotekniikkaosaamista. Kaikki on ratkennut aina soittamalla siitäkin huolimatta, että teknisiä asioita on ollut välillä hankala selittää. Olen siis ollut tyytyväinen.”  

Avainsanat:

Referenssi Verkko Mobiili Viestintä Asiakaskokemus Tavoitettavuus Liittymät

Lue lisää uudesta työstä

Suomen menestys syntyy loskan keskellä
9/2022 DNA Business

Suomen menestys syntyy loskan keskellä

Slushin toimitusjohtaja Eerika Savolainen vinkkaa, mitä kasvuyrittäjyydestä kiinnostuneen kannattaisi tehdä juuri nyt. 
9/2022 DNA Business

Tietoturvahyökkäyksillä on monta muotoa ja seurausta – varaudu ainakin näihin yleisimpiin uhkiin

Lue DNA:n tietoturva-asiantuntija Juho Saarisen vinkit parempaan tietoturvaan.
Energiatehokkuuden parantaminen on pienillekin yrityksille taloudellisesti kannattavaa
9/2022 DNA Business

"Energiatehokkuuden parantaminen on pienillekin yrityksille taloudellisesti kannattavaa"

Valtion kestävän kehityksen yhtiön Motiva Oy:n johtava asiantuntija Tomi Kiuru vastaa kysymykseen: miten yrityksen energiatehokkuutta voi parantaa?
Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa
9/2022 DNA Business

Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa

Liiketoiminnan kannalta on keskeistä, ettei yksikään asiakas jää palvelematta.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.