Hemmottelua ja arjen irtiottoja – kauneushoitola valitaan usein netistä 

Hoitola Tyrniä pyörittävä yrittäjä Mikaela Valenius-Vaahtera on valinnut yrityksellensä DNA:n puhelinliittymän ja mokkulan. Yhteydet ovat olleet käytössä jo parisen vuotta. Hyvinvointi- ja kauneusalalla hyvä verkkonäkyvyys on tänä päivänä avainasemassa: kuluttajat hakevat palveluita netistä ja tekevät mieluusti ajanvaraukset verkon kautta. Myös yrityksen pankkiasiat ja kirjanpito tapahtuvat digitaalisesti, joten luotettavat ja toimivat yhteydet ovat liiketoiminnan sujuvuuden kannalta erittäin tärkeitä.

Hoitola Tyrni on ekohoitola, joka tarjoaa hyvinvointi- ja kauneuspalveluita Porissa. Valikoimassa on esimerkiksi kasvo- ja jalkahoitoja sekä hemmottelevia hierontoja. Punaisena lankana on kestävä kehitys. Hoitola on erikoistunut luonnonkosmetiikkaan, josta lähes kaikki on kotimaista.

”Nettiajanvaraus on vähentänyt puhelinsoittoja selvästi. Jotkut laittavat lisäksi viestiä kotisivuilta ja sitäkin kautta tulee varauksia”, kertoo Valenius-Vaahtera.

”Minulle on tärkeää, että jokainen hoitoon tuleva saa irtioton arjesta – oman hetken, jossa ei ole häiriöitä. Hoidon aikana kaikki laitteet ja ovet ovat kiinni, jotta voin keskittyä vain asiakkaaseen”, Valenius-Vaahtera kertoo.

Toimivat liittymät varmistavat, että hoitolan kotisivut ja somekanavat pysyvät ajan tasalla. Lisäksi netin takana on myös paljon muuta. 

”Liiketoiminnan sujuvuuden kannalta luotettavat ja toimivat yhteydet ovat erittäin tärkeitä. Tilaan esimerkiksi kaikki hoitolan tuotteet suoraan verkkokaupasta. Samoin pankkiasiat ja kirjanpito tapahtuvat digitaalisesti”, Valenius-Vaahtera sanoo.

Hoitolan netti on toiminut yrittäjän mukaan moitteetta. Myös DNA:n asiakaspalvelu on ollut hyvää ja ystävällistä.

”Minulla oli aikaisemmin DNA:n henkilökohtainen puhelinliittymä, joten yritysliittymän valinta oli helppoa. Käyttöönotto ei aiheuttanut ongelmia, eikä edellyttänyt sen kummempaa tietotekniikkaosaamista. Kaikki on ratkennut aina soittamalla siitäkin huolimatta, että teknisiä asioita on ollut välillä hankala selittää. Olen siis ollut tyytyväinen.”  

Avainsanat:

Referenssi Verkko Mobiili Viestintä Asiakaskokemus Tavoitettavuus Liittymät
 

Lue lisää uudesta työstä

11/2021 Jaana-Liisa Malin

Fiksumpi tapa tehdä työtä ei synny itsestään 

Pitkät työpäivät monta rautaa tulessa eivät ole pelkästään vuoden lopulle ominaista aikaa, vaan monesti jatkuva olotila vuoden ympäri.
DNA:lla Jussi Tolvasta on ihastuttanut yrittäjämäinen ote, joka läpäisee koko organisaation.
11/2021 DNA Business

DNA:n tuore toimitusjohtaja Jussi Tolvanen: "Operaattoriala on teknologian muutosten ytimessä" 

Uudessa organisaatiossa Tolvasta on ihastuttanut yrittäjämäinen ote, joka läpäisee koko organisaation.
11/2021 DNA Business

Askarruttaako IoT? DNA on yhdistänyt voimansa Telenorin kanssa ja nyt osaamista riittää 

DNA on vastikään yhdistänyt voimansa kansainvälisen Telenorin kanssa.
11/2021 DNA Business

2G, 3G, 4G, 5G – mitä väliä IoT:ssa?

Monen sorttisten IoT-laitteiden anturidata on jo kauan siirtynyt 2G-verkoissa.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.