VoIP-vaihdeliittymä

VoIP-vaihdeliittymä

Välitä puheliikenne tehokkaasti DNA IP-vaihdeliittymällä 

DNA IP-vaihdeliittymä -palvelu vie yrityksesi puhelinvaihteet ja asiakaspalveluratkaisujen puheliikenteen digitaaliseen aikakauteen. Puhelut muuttuvat IP-pohjaisiksi, ja palvelu välittää ne yleiseen puhelinverkkoon tietoturvallisesti ja häiriöttömästi niin koti- kuin ulkomailla.

IP-puhelinjärjestelmä on moderni tapa toteuttaa yrityksesi puhelinvaihde tai asiakaspalveluratkaisu. IP-vaihdeliittymä eli niin sanottu SIP trunk hyödyntää yrityksen sisäistä tietoliikenneverkkoa ja nettiyhteyksiä puheluita vastaanotettaessa ja soitettaessa.

Palvelu mahdollistaa puhelut yrityksen IP-vaihteen kautta yhtä lailla kiinteässä kuin matkapuhelinverkossa sekä Suomessa että ulkomailla. Sisäiset puhelut esimerkiksi valtakunnallisesti tai kansainvälisesti toimivassa yrityksessä kulkevat edullisesti omassa yritysverkossa. 

IP-puhelinjärjestelmä on moderni tapa toteuttaa yrityksesi puhelinvaihde tai asiakaspalveluratkaisu.

Huolettomuus ja toimintavarmuus

Huolettomuutta tietoturvallisilla puheyhteyksillä ja liiketoimintakriittisten yhteyksien kahdennuksella. 

Helppous ja joustavuus

Helppoa ja joustavaa puheliikenteen hallinnointia. 

Kustannustehokkuus

Kustannustehokas ja moderni ratkaisu puheluiden välittämiseen. 

DNA IP-vaihdeliittymä pähkinänkuoressa

  • Kustannustehokas tapa liittää IP-vaihteita ja muita vastaavia viestintäjärjestelmiä yleiseen puhelinverkkoon
  • VoIP-puhelujen tietoturvallinen välitys yrityksen IP-vaihteesta yleisiin puhelinverkkoihin
  • Palvelu liittää yrityksen vaihteen perinteiseen puhelinverkkoon joko IP-pohjaisen dataliittymän tai internetin kautta
  • IP-Vaihdeliittymän toimintavarmuutta voi parantaa kahdentamalla käytössä oleva DNA Yritysverkkoliittymä
  • Puheliikenteen kapasiteetti kasvaa joustavasti tarpeen mukaan
  • Palvelun toteutus joko DNA Yritysverkon tai internetin kautta
  • Yrityksen oma IP-pohjainen vaihde osaksi DNA Vaihdepalvelua

Mikä on VoIP-vaihdeliittymä eli SIP trunk? 

  • VoIP on lyhenne sanoista Voice over Internet Protocol.
  • Tekniikka, joka muuntaa puheen reaaliaikaisesti samanlaiseksi tietoliikenteeksi kuin selattaessa nettisivuja tai käytettäessä sähköpostia.
  • IP-pohjaista puhetta voidaan välittää monen eri internetin tietoliikenteen protokollan avulla.
  • VoIP-vaihdeliittymän synonyymi on SIP trunk.
  • SIP on lyhenne sanoista Session Initiation Protocol. Kyseessä on puhe-, video- ja viestintäsovellusten käyttämä viestintäprotokolla yhteyksien luomiseksi, ylläpitämiseksi ja päättämiseksi. 

Täydentävät palvelut

Vaihdepalvelulla hallitset sujuvasti yrityksesi henkilöstön ja palveluiden tavoitettavuutta. 

Yritysverkolla yhdistät yrityksesi toimipisteet ja saat taatun kaistan myös puheliikenteelle. 

Yritysinternet tarjoaa puheliikenteelle korkealuokkaiset ja kustannustehokkaat yhteydet.

Referenssit

Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Monikanavaisuus on selvästi parantanut asiakaspalvelun saavutettavuutta.
9/2021 DNA Business

DNA Viesti tavoittaa kohderyhmän hetkessä

Tekstiviestiin on myös helppo vastata.
”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Business

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Asiakaskokemus koostuu monista tekijöistä ja vaiheista.
6/2021 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Kattava vaihdepalvelu ja sen mutkaton mobiilisovellus auttavat sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30