Tuki ja ohjeet

Täältä löydät kattavasti ohjeita palveluidemme tilaamiseen, käyttöön, hallinnointiin ja laskutukseen liittyen. Tiesithän, että moni asia hoituu kätevästi ja maskutta YritysDNA-itsepalvelussa? Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, voit tilata ne täältä.

Usein kysytyt kysymykset
 

Mistä saan PUK-koodin?

Katso ohje

Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?

Siirry lomakkeelle

 

Mistä löydän laskukopion?

Katso ohje

Puhelimeni on kadonnut/varastettu. Kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?

Katso ohje

Laitteiden tuki ja huolto

Onko sinulla ongelmia laitteiden kanssa tai tarvitseeko sinun tilata huolto? Tutustu ohjeisiin ja laitekohtaisiin huoltokumppaneihin.