Tuki ja ohjeet

Tarvitsetko apua tai tietoa liittyen?

 

Usein kysytyt kysymykset

Mistä saan PUK-koodin?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat tarkastaa liittymien PUK-koodit itsepalvelusta. Liittymän käyttäjänä saat PUK-koodin yritysasiakaspalvelusta (044 144 099, 24/7).
 

Puhelimeni on kadonnut/varastettu, kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat sulkea liittymän itsepalvelussa. Liittymän käyttäjänä voit sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun (044 144 099, 24/7).

Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?

Voit tilata sähköisen laskun tai ilmoittaa muuttuneet laskutusyhteystiedot oheisella lomakkeella. Laskun tilaaminen ja tietojen päivittäminen on lomakkeen kautta maksutonta.
 

Mistä löydän laskukopion?

Voit ladata laskusi PDF-muodossa YritysDNA-itsepalvelusta Laskut-välilehdeltä.