Tuki ja ohjeet

Täältä löydät kattavasti ohjeita palveluidemme tilaamiseen, käyttöön, hallinnointiin ja laskutukseen liittyen. Tiesithän, että moni asia hoituu kätevästi ja maskutta YritysDNA-itsepalvelussa? Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, voit tilata ne täältä.

Usein kysytyt kysymykset
 

Mistä saan PUK-koodin?

Katso ohje

Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?

Siirry lomakkeelle

 

Mistä löydän laskukopion?

Katso ohje

Puhelimeni on kadonnut/varastettu. Kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?

Katso ohje

Keltaiseen neuleeseen pukeutunut henkilö pitelee älypuhelinta ja käyttää kannettavaa tietokonetta pöydän ääressä.

Laitteiden tuki ja huolto

Onko sinulla ongelmia laitteiden kanssa tai tarvitseeko sinun tilata huolto? Tutustu ohjeisiin ja laitekohtaisiin huoltokumppaneihin.