Asiakaspalveluratkaisuilla kohti mutkatonta asiakaskokemusta

Varmista laadukas asiakaspalvelu

Ole aina helposti asiakkaidesi tavoitettavissa niin puhelimitse kuin verkossa! Tämä onnistuu DNA:n kattavilla asiakaspalvelun ratkaisuilla. Parannat asiakaskontaktien hallintaa DNA:n vaihdepalvelulla, monikanavaisella asiakaspalvelulla, yritys- ja palvelunumeroilla ja modernilla vaihdeliittymällä.

Saat DNA:lta kaikenkokoisille yrityksille kaikki mutkattoman asiakaspalvelun ratkaisut. Täytät ja ylität asiakkaidesi odotukset, kun he tavoittavat henkilöstösi ja palvelusi vaivattomasti. DNA:n luotettava ja kustannustehokas palvelumalli takaa jatkuvuuden tälle liiketoiminnan kriittiselle ulottuvuudelle.
 

Tutustu palveluihimme – hanki kilpailuetua!

“DNA on ymmärtänyt meidän liiketoimintaamme ja pitänyt meidät hyvin ajan tasalla.”

- Aku Syrjä, toimitusjohtaja, Akun Tehdas

Mutkaton asiakaskokemus

Liiketoimintasi kiittää, kun asiakkaasi saavat parempaa palvelua.

Parempi tavoitettavuus

Asiakkaasi ilahtuvat, kun yrityksesi ihmiset ja palvelut tavoittaa helpommin.

Asiakaspalvelusi tuottavuus nousee

Tehokas asiakaskontaktien hoito tehostaa henkilöstösi työtä ja mahdollistaa lisämyynnin.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30 

 
 
 

 

Referenssit

5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.
Keikkoja ja katkeamattomia livestriimejä suoraan kotisohville
12/2020 DNA Business

Keikkoja ja katkeamattomia livestriimejä suoraan kotisohville

"DNA on toimittanut meille kuitua jo 20 vuotta."
Muru Dining haluaa tarjota sujuvan kokemuksen aina pöydän varaamisesta lähtien
12/2020 DNA Business

Muru Dining haluaa tarjota sujuvan kokemuksen aina pöydän varaamisesta lähtien

Toimivat yhteydet ovat tärkeitä kokemuksen rakentamisessa.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Business

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Asiakaskokemus koostuu monista tekijöistä ja vaiheista.
6/2021 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Kattava vaihdepalvelu ja sen mutkaton mobiilisovellus auttavat sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
6/2021 DNA Business

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Natalia Salmela pyrkii ulkoistamaan niitä asioita, joita ei itse osaa. Kuva: Mikko Uosukainen
6/2021 DNA Business

Bloggaaja-yrittäjä Natalia Salmela digitaidoista: “Asioista kannattaa olla sen verran perillä, että tietää mihin tarvitsee apua”

Digitietämys on osoittautunut arvokkaaksi.