Asiakaspalveluratkaisuilla kohti mutkatonta asiakaskokemusta

Varmista laadukas asiakaspalvelu

Ole aina helposti asiakkaidesi tavoitettavissa niin puhelimitse kuin verkossa! Tämä onnistuu DNA:n kattavilla asiakaspalvelun ratkaisuilla. Parannat asiakaskontaktien hallintaa DNA:n vaihdepalvelulla, monikanavaisella asiakaspalvelulla, yritys- ja palvelunumeroilla ja modernilla vaihdeliittymällä.

Saat DNA:lta kaikenkokoisille yrityksille kaikki mutkattoman asiakaspalvelun ratkaisut. Täytät ja ylität asiakkaidesi odotukset, kun he tavoittavat henkilöstösi ja palvelusi vaivattomasti. DNA:n luotettava ja kustannustehokas palvelumalli takaa jatkuvuuden tälle liiketoiminnan kriittiselle ulottuvuudelle.
 

Tutustu palveluihimme – hanki kilpailuetua!

“DNA on ymmärtänyt meidän liiketoimintaamme ja pitänyt meidät hyvin ajan tasalla.”

- Aku Syrjä, toimitusjohtaja, Akun Tehdas

Mutkaton asiakaskokemus

Liiketoimintasi kiittää, kun asiakkaasi saavat parempaa palvelua.

Parempi tavoitettavuus

Asiakkaasi ilahtuvat, kun yrityksesi ihmiset ja palvelut tavoittaa helpommin.

Asiakaspalvelusi tuottavuus nousee

Tehokas asiakaskontaktien hoito tehostaa henkilöstösi työtä ja mahdollistaa lisämyynnin.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30 

 
 
 

 

Referenssit

Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

2/2022 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
Telenor uskoo, että vuonna 2022 näemme uuden liikkeen, greenfluencing, muokkaavan sosiaalisen median maailmaa.
2/2022 DNA Business

Vihreiden vaikuttajien nousu – teknologiatrendejä, jotka edistävät yhteiskunnan vihreää siirtymää vuonna 2022

Telenor näkee horisontissa viisi vihreää teknologiatrendiä.
2/2022 DNA Business

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Espoon kaupungin tietoliikenneverkkojen kehityksen tavoitteena on taata espoolaisille jatkossa paremmat julkiset palvelut, vähentää katkoja ja varmistaa häiriötilanteessa nopea vianselvitys.
11/2021 DNA Business

Terveisiä Espoon kaupungin digiloikan keskeltä – mitä teknisiä vaatimuksia palveluiden digitalisaatio edellyttää ison luokan toimijalta? 

Projektin valmistuminen tulee osaltaan vapauttamaan resursseja jatkohankkeisiin.