Asiakaspalveluratkaisuilla kohti mutkatonta asiakaskokemusta

Varmista laadukas asiakaspalvelu

Ole aina helposti asiakkaidesi tavoitettavissa niin puhelimitse kuin verkossa! Tämä onnistuu DNA:n kattavilla asiakaspalvelun ratkaisuilla. Parannat asiakaskontaktien hallintaa DNA:n vaihdepalvelulla, monikanavaisella asiakaspalvelulla, yritys- ja palvelunumeroilla ja modernilla vaihdeliittymällä.

Saat DNA:lta kaikenkokoisille yrityksille kaikki mutkattoman asiakaspalvelun ratkaisut. Täytät ja ylität asiakkaidesi odotukset, kun he tavoittavat henkilöstösi ja palvelusi vaivattomasti. DNA:n luotettava ja kustannustehokas palvelumalli takaa jatkuvuuden tälle liiketoiminnan kriittiselle ulottuvuudelle.
 

Tutustu palveluihimme – hanki kilpailuetua!

“DNA on ymmärtänyt meidän liiketoimintaamme ja pitänyt meidät hyvin ajan tasalla.”

- Aku Syrjä, toimitusjohtaja, Akun Tehdas

Mutkaton asiakaskokemus

Liiketoimintasi kiittää, kun asiakkaasi saavat parempaa palvelua.

Parempi tavoitettavuus

Asiakkaasi ilahtuvat, kun yrityksesi ihmiset ja palvelut tavoittaa helpommin.

Asiakaspalvelusi tuottavuus nousee

Tehokas asiakaskontaktien hoito tehostaa henkilöstösi työtä ja mahdollistaa lisämyynnin.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30 

 
 
 

 

Referenssit

Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

Espoon kaupungin tietoliikenneverkkojen kehityksen tavoitteena on taata espoolaisille jatkossa paremmat julkiset palvelut, vähentää katkoja ja varmistaa häiriötilanteessa nopea vianselvitys.
11/2021 DNA Business

Terveisiä Espoon kaupungin digiloikan keskeltä – mitä teknisiä vaatimuksia palveluiden digitalisaatio edellyttää ison luokan toimijalta? 

Projektin valmistuminen tulee osaltaan vapauttamaan resursseja jatkohankkeisiin.
Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
11/2021 DNA Business

Nopeaa, mukavaa ja vastuullista asiointia Ärrällä – tältä näyttävät kestävän kehityksen askeleet Suomen kioskeissa 

Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä, vaikka liiketoiminta ei tapahtuisikaan verkossa.
10/2021 DNA Business

Näin vastaat asiakkaiden kehittyviin odotuksiin – kolme vinkkiä vankkaan digipohjaan

Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä.
10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Monikanavaisuus on selvästi parantanut asiakaspalvelun saavutettavuutta.