Asiakaspalveluratkaisuilla kohti mutkatonta asiakaskokemusta

Varmista laadukas asiakaspalvelu

Ole aina helposti asiakkaidesi tavoitettavissa niin puhelimitse kuin verkossa! Tämä onnistuu DNA:n kattavilla asiakaspalvelun ratkaisuilla. Parannat asiakaskontaktien hallintaa DNA:n vaihdepalvelulla, monikanavaisella asiakaspalvelulla, yritys- ja palvelunumeroilla ja modernilla vaihdeliittymällä.

Saat DNA:lta kaikenkokoisille yrityksille kaikki mutkattoman asiakaspalvelun ratkaisut. Täytät ja ylität asiakkaidesi odotukset, kun he tavoittavat henkilöstösi ja palvelusi vaivattomasti. DNA:n luotettava ja kustannustehokas palvelumalli takaa jatkuvuuden tälle liiketoiminnan kriittiselle ulottuvuudelle.
 

Tutustu palveluihimme – hanki kilpailuetua!

“DNA on ymmärtänyt meidän liiketoimintaamme ja pitänyt meidät hyvin ajan tasalla.”

- Aku Syrjä, toimitusjohtaja, Akun Tehdas

Mutkaton asiakaskokemus

Liiketoimintasi kiittää, kun asiakkaasi saavat parempaa palvelua.

Parempi tavoitettavuus

Asiakkaasi ilahtuvat, kun yrityksesi ihmiset ja palvelut tavoittaa helpommin.

Asiakaspalvelusi tuottavuus nousee

Tehokas asiakaskontaktien hoito tehostaa henkilöstösi työtä ja mahdollistaa lisämyynnin.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30 

 
 
 

 

Referenssit

11/2022 DNA Business

Kulkutech tuo modernin ovipuhelimen ja älykkään kulunhallinnan ihmisten taskuun

Palvelun mahdollistavien IoT/M2M-liittymien toimittajaksi valikoitui kustannustehokkuudella ja asiakaspalvelun tasolla DNA.
Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

11/2022 DNA Business

Miten metaversumiin pääsee, Marja Konttinen?

Metaversumiin pääsee helposti: siihen tarvitsee vain nettiyhteyden ja hyvän tietokoneen.
11/2022 DNA Business

Itse ja automaatiolla – yritykset haluavat vapautta valita miten ja milloin asiansa hoitavat

Yritysratkaisuilta odotetaan yhä enemmän yhtä sujuvaa käyttöä kuin kuluttajien verkkopalveluilta.
11/2022 DNA Business

Miten teknologiayritys uudistuu palveluorganisaatioksi?

”Jääkiekkotermeillä sanottuna palvelunhallinta on parhaimmillaan kuin joukkueen yhteisen pelisuunnitelman tekoa”, sanoo DNA:n palvelunhallinnan osastopäällikkö Teemu Kaski.
10/2022 DNA Business

Mikroyritykset Suomelle kriittisen tärkeitä – hintojen nousu ja eläköityminen suurimmat huolenaiheet

Digikoulutusta tarvittaisiin enemmän, sillä yrittäjillä ei ole aina osaamista eikä tietämystäkään, miten yhteyksiä voisi käyttää.