DNA Call

DNA Call

Paranna yrityksesi tavoitettavuutta DNA Call -mobiilisovelluksella

DNA Call on linkki yrityksen ja tyytyväisen asiakkaan välillä. Palvelu sopii kaikenkokoisille yrityksille toimialasta riippumatta ja skaalautuu joustavasti yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan.

DNA Call on käytännöllinen mobiilisovellus, joka mahdollistaa kaikkiin asiakaspuheluihin vastaamisen missä ja milloin vain. Henkilöstösi voi hallita kätevästi omia tilatietojaan ja puhelut on mahdollista ohjata heti oikealle henkilölle valikon kautta.  

Paikallaolotietojen määrittäminen on helppoa asetuksien tai pikanäppäimen kautta (vapaa, varattu, kokous jne.). Tilatietojen kesto on mahdollista ajastaa, ja käyttäjät voivat tarkastella sekä omia että kollegoiden tilatietoja.

Jos jokin puhelu jää kuitenkin vastaamatta, sovelluksessa on selkeitä tapoja ottaa puhelu hoitaakseen ja tarkastella kuinka puhelun käsittely etenee.
 

Lataa esite

Parempi tavoitettavuus

Asiakkaat tavoittavat yrityksesi eri tahot aina myynnistä asiakaspalveluun helposti ja vaivattomasti.

Helppo hallinnointi

Soittojen ohjausta ja käyttäjien paikallaolotietoja voi hallinnoida helposti puhelimella.

Kustannustehokkuus

Ei tarvetta kiinteille investoinneille.

DNA Callin ominaisuudet

  • Puheluiden ohjaaminen valikon kautta
  • Tilatietojen vaivaton hallinnointi asetuksien tai pikanäppäimen kautta (vapaa, varattu, kokous, jne.)
  • Mahdollisuus tarkastella omia ja kollegoiden määrittelemiä paikallaolotietoja
  • Käyttäjällä on mahdollisuus valita mitä numeroa käyttää soittaessaan asiakkaille tai kollegoille
  • Käyttäjä voi tarkastella omia ryhmiään ja ryhmien jäsenten tilatietoja
  • Vastaamattomien puheluiden tietoja voi hoitaa sovelluksen kautta sekä tarkastella niiden tilaa, kuten onko takaisinsoitto otettu työn alle. Kun puhelu on hoidettu, se kuitataan hoidetuksi
  • Puhelinluettelo-ominaisuus
  • Sovellus on saatavilla kieliversioina suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi
  • Ladattavissa sovelluskaupoista (Android, iOS) 

Täydentävät palvelut

VoIP-vaihdeliittymä yhdistää digitaalisen puheliikenteen yrityksen IP-vaihteesta julkiseen puhelinverkkoon.

Yritys- ja palvelunumerot edistävät tavoitettavuutta työntekijöidesi yhtenäisillä puhelinnumeroilla ja asiakaspalveluiden helpoilla valtakunnallisilla numeroilla.

Yritysverkko välittää niin puheen kuin datan tehokkaasti ja turvallisesti.

Referenssit

11/2022 DNA Business

Kulkutech tuo modernin ovipuhelimen ja älykkään kulunhallinnan ihmisten taskuun

Palvelun mahdollistavien IoT/M2M-liittymien toimittajaksi valikoitui kustannustehokkuudella ja asiakaspalvelun tasolla DNA.
Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.

Lue lisää asiakaspalvelun uusista muodoista

11/2022 DNA Business

Miten metaversumiin pääsee, Marja Konttinen?

Metaversumiin pääsee helposti: siihen tarvitsee vain nettiyhteyden ja hyvän tietokoneen.
11/2022 DNA Business

Itse ja automaatiolla – yritykset haluavat vapautta valita miten ja milloin asiansa hoitavat

Yritysratkaisuilta odotetaan yhä enemmän yhtä sujuvaa käyttöä kuin kuluttajien verkkopalveluilta.
11/2022 DNA Business

Miten teknologiayritys uudistuu palveluorganisaatioksi?

”Jääkiekkotermeillä sanottuna palvelunhallinta on parhaimmillaan kuin joukkueen yhteisen pelisuunnitelman tekoa”, sanoo DNA:n palvelunhallinnan osastopäällikkö Teemu Kaski.
10/2022 DNA Business

Mikroyritykset Suomelle kriittisen tärkeitä – hintojen nousu ja eläköityminen suurimmat huolenaiheet

Digikoulutusta tarvittaisiin enemmän, sillä yrittäjillä ei ole aina osaamista eikä tietämystäkään, miten yhteyksiä voisi käyttää.

Takaa sujuva asiakaskokemus asiakaspalveluratkaisuilla

Ota yhteyttä ja hoidetaan yrityksesi asiakaspalveluratkaisut kuntoon.
 

Jätä yhteydenottopyyntöSoita 0800 30 20 30