Sisällöt, joissa avainsana Asiakaskokemus

Johtaako digipolkusi asiakkaan metsään vai kassalle
9/2016 DNA Business

Johtaako digipolkusi asiakkaan metsään vai kassalle?

Miksi myynnin digitalisaatiosta vouhotetaan
6/2016 Johan Flykt

Miksi myynnin digitalisaatiosta vouhotetaan?

Hyvä asiakaskokemus on hyvää liiketoimintaa
5/2016 Paula Miettinen

Hyvä asiakaskokemus on hyvää liiketoimintaa

VIP-kohtelulla jonon ohi itsepalveluportaaliin
5/2016 Juha Lehtonen

VIP-kohtelulla jonon ohi – itsepalveluportaaliin?

Suurin vastuu on vastuu asiakkaasta
1/2016 Hanna Haapakoski

Suurin vastuu on vastuu asiakkaasta

Palvelut ratkaisevat - Asiakaskokemus korostuu digitaalisessa maailmassa
12/2015 DNA Business

Palvelut ratkaisevat

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita
5/2015 DNA Business

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita

2 / 2

Lue lisää uudesta työstä

8/2022 DNA Business

Toimiva palaveri ei ole osallistujan paikasta kiinni – vinkit hybridityöskentelyyn

Koronapandemian aikana totuimme etätyöhön, ja vaikka se alussa oli monella tavalla hankalaa, toimivat käytänteet ja yhteiset säännöt löytyivät nopeasti.
7/2022 DNA Business

Datan käyttö räjähdysmäisessä kasvussa – näin se tulee muuttamaan arkeamme

Kestävä kehitys on yhä suuremmassa roolissa, kun ICT-yhtiöt rakentavat ekosysteemejään ja kehittävät huomisen teknologiaa.
7/2022 DNA Business

Vikasietoisuutta vai joustavuutta tien päälle? Tehokkailla yritysratkaisuilla yhteydet toimivat siellä missä sinäkin

Vikasietoisuutta vai joustavuutta? Kolme yritysliittymää vertailussa: räätälöi omannäköisesi sopimus.
7/2022 DNA Business

Kahdeksan älykkäiden kaupunkien IoT-sovellusta – näin yritykset hyödyntävät IoT:tä

Älykaupunkiteknologiat tarjoavat toimivia keinoja kaupungistumisen aiheuttamiin haasteisiin.
8/2022 Lasse Salonen

Mitä yhteistä on kajakkipyörähdyksellä ja tietoturvalla? Toisto, toisto ja toisto

Etukäteen pahimman pelkääminen ei auta – oli kyse sitten kyberturvallisuudesta tai kaatumisesta kylmässä ja myrskyisessä vedessä.
6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.

 
 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Business -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.