Sisällöt, joissa avainsana Asiakaskokemus

Suomessa käytetään mobiilidataa asiakasta kohden eniten maailmassa.
6/2017 Anna Anttinen

Lankapuhelinajan normit romukoppaan

Keski-Euroopassa lankapuhelimella soittaminen on vielä arkipäivää.
Nykyiset työkalut mahdollistavat työn tekemisen joustavasti vaikka toiselta puolelta maapalloa.
5/2017 Sebastian Franckenhaeuser

Katko kahleet ja ryhdy luomaan aikaa

Turhat mutkat pois työstä, otsarypytkin vähenevät.
DNA Kauppa palvelee myös yrityksiä.
3/2017 DNA Yrityksille

DNA Kauppa palvelee myös yrityksiä

Some ei ole enää pelkästään markkinointikanava, vaan myös tärkeä asiakaspalvelukanava.
3/2017 DNA Vieraskirjoittaja

Someasiakaspalvelu voi olla B2B-yritykselle kultakaivos

B2B-myynti on usein monimutkaisempaa kuin kuluttajakauppa
2/2017 Tiina Kankare

Yritysmyyjä vai ihminen?

Hyvä asiakaskokemus syntyy aina positiivisen ajattelun kautta
12/2016 DNA Yrityksille

Parempi palvelu tarvitsee kehumisen kulttuuria

Viisi vinkkiä parempaan asiakaspalveluun
12/2016 DNA Yrityksille

Viisi vinkkiä parempaan asiakaspalveluun

Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta
12/2016 Oskari Koskela

Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta

Palveluosaamisestamme voitaisiin aivan hyvin jalostaa kansallinen voimatekijä
11/2016 Paula Miettinen

Tuhansien hymyjen maa

Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa
11/2016 DNA Yrityksille

Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Talouskasvun comeback perustuu osaamiseen
11/2016 Hannu Rokka

Talouskasvun comeback perustuu osaamiseen

Tehokkaalla viestinnällä kohti parempaa asiakaskokemusta
11/2016 DNA Yrityksille

Tehokkaalla viestinnällä kohti parempaa asiakaskokemusta

Asiakaskokemus - Datan avulla voimme seurata asiakkaan valitsemia tienhaaroja tehokkaasti
11/2016 Kati Sulin

Asiakaskokemus − arvailusta analyysiin!

Johtaako digipolkusi asiakkaan metsään vai kassalle
9/2016 DNA Yrityksille

Johtaako digipolkusi asiakkaan metsään vai kassalle?

Miksi myynnin digitalisaatiosta vouhotetaan
6/2016 Johan Flykt

Miksi myynnin digitalisaatiosta vouhotetaan?

Hyvä asiakaskokemus on hyvää liiketoimintaa
5/2016 Paula Miettinen

Hyvä asiakaskokemus on hyvää liiketoimintaa

VIP-kohtelulla jonon ohi itsepalveluportaaliin
5/2016 Juha Lehtonen

VIP-kohtelulla jonon ohi – itsepalveluportaaliin?

Suurin vastuu on vastuu asiakkaasta
1/2016 Hanna Haapakoski

Suurin vastuu on vastuu asiakkaasta

Palvelut ratkaisevat - Asiakaskokemus korostuu digitaalisessa maailmassa
12/2015 DNA Yrityksille

Palvelut ratkaisevat

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita
5/2015 DNA Yrityksille

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita

2 / 2

Lue lisää uudesta työstä

5/2023 DNA Yrityksille

Digitalisaatio teollisuuden leanin toteuttajana

DNA ja Noccela tarjoavat digitaalisia ratkaisuja, jotka vähentävät hukkaa Leanin tavoitteen mukaisesti.
5/2023 DNA Yrityksille

Sata liittymää, sata laskua? Etätyön yhteysviritykset ovat talouspäällikön murheenkryyni

Pandemiapölyn laskeutuessa yritysten yhteyksissä saattaa paljastua kyseenalaisia viritelmiä.
5/2023 DNA Yrityksille

Lean on filosofia, joka ei nuku – kehity, optimoi ja menesty

Lean-filosofia auttaa yrityksiä kehittymään ja pysymään kilpailukykyisinä.
5/2023 DNA Yrityksille

Onko 5G vastuullinen valinta? Vihreä sähkö ja energiatehokkaat ratkaisut hillitsevät 5G-verkon ympäristövaikutuksia

Onko 5G vastuullinen valinta? Vihreä sähkö ja energiatehokkaat ratkaisut hillitsevät ympäristövaikutuksia.
5/2023 Kati Korhonen

Älykkään rentoa lomailua – voiko piippaavan älylaitteen kanssa lomailla rauhassa?

Älykkään rentoa lomailua – voiko piippaavan älylaitteen kanssa lomailla rauhassa?
5/2023 Tommi Hirvi

Investoinko verkkoihin liikaa vai liian vähän? Näillä ohjeilla haarukoit järkevimmän tason

Verkkoyhteydestä ei saa muodostua pullonkaulaa käsillä olevaan tekemiseen.

 
 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Business -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.