Sisällöt, joissa avainsana Asiakaskokemus

Artikkeli
4/2021 DNA Yrityksille

Myös maksaessa kuluttaja on kuningas

Referenssi
”Liiketoiminnan sujuvuuden kannalta luotettavat ja toimivat yhteydet ovat erittäin tärkeät”, sanoo Porissa hyvinvointi- ja kauneuspalveluita tarjoavan Hoitola Tyrnin yrittäjä Mikaela Valenius-Vaahtera.
4/2021 DNA Yrityksille

Hemmottelua ja arjen irtiottoja – kauneushoitola valitaan usein netistä 

Blogi
Saumaton digipalvelukokemus ei ole pelkkää teknologiaa.
3/2021 Tuukka Toivonen

Digimaailmassa välttää tartunnat, mutta palvelun pitää pelata sielläkin

Artikkeli
Kiinnostaisiko epäreilu kilpailuetu?
12/2020 DNA Yrityksille

Kiinnostaisiko epäreilu kilpailuetu?

Artikkeli
Valitettavan usein verkkokaupassa asioidessaan ihminen jää oman onnensa nojaan, vaikka tapoja asiakaskokemuksen parantamiseen löytyisi ihan jo kivijalassa toimivista keinoista, sanoo Santtu Kottila.
9/2020 DNA Yrityksille

Asiakaskokemus vauhdittaa myyntiä ja saa virtaa kivijalkakaupasta

Artikkeli
Kysynnän puute vaivaa nyt yrityksiä.
8/2020 DNA Yrityksille

Miksi yritys piiloutuu asiakkaaltaan? Jokainen kaupan este kannattaa raivata nyt

Artikkeli
Digitaaliset palvelut kannattaa suunnitella mahdollisimman vähän verkkoa kuormittaviksi, sanoo Aalto-yliopiston professori Jukka Manner.
11/2017 DNA Yrityksille

Pieni viive mobiilipalvelun käytössä näkyy jo liikevaihdossa

Artikkeli
Konfliktit edesauttavat innovaatioiden syntymistä, monelle yritykselle se tarkoittaa totuttujen tapojen ravistelua.
7/2017 DNA Yrityksille

Työpaikalla ei pidä olla kaikesta samaa mieltä

Artikkeli
Puhtaasti hinnalla on vaikea mitata, miten eri toimittajat eroavat toiminnan tehostamisessa tai asiakaskokemuksen parantamisessa.
7/2017 DNA Yrityksille

ICT-palvelun kilpailutus kysyy kanttia

Artikkeli
Yksittäinen esine on aina osa suurta kokonaisuutta, jonka tehtävänä on luoda tunnepitoinen elämys.
7/2017 DNA Yrityksille

Oleellisinta muotoilussa on elämys

Blogi
Tiedätkö minkälaisesta datasta sinun palvelusi käyttäjät ovat valmiita luopumaan ja millä ehdoilla?
7/2017 Tapio Haantie

Tieto on valtaa – eikä valtaa jaeta ilmaiseksi

Blogi
Suomessa käytetään mobiilidataa asiakasta kohden eniten maailmassa.
6/2017 Anna Anttinen

Lankapuhelinajan normit romukoppaan

Blogi
Nykyiset työkalut mahdollistavat työn tekemisen joustavasti vaikka toiselta puolelta maapalloa.
5/2017 Sebastian Franckenhaeuser

Katko kahleet ja ryhdy luomaan aikaa

Blogi
DNA Kauppa palvelee myös yrityksiä.
3/2017 DNA Yrityksille

DNA Kauppa palvelee myös yrityksiä

Blogi
Some ei ole enää pelkästään markkinointikanava, vaan myös tärkeä asiakaspalvelukanava.
3/2017 DNA Vieraskirjoittaja

Someasiakaspalvelu voi olla B2B-yritykselle kultakaivos

Blogi
B2B-myynti on usein monimutkaisempaa kuin kuluttajakauppa
2/2017 Tiina Kankare

Yritysmyyjä vai ihminen?

Blogi
Hyvä asiakaskokemus syntyy aina positiivisen ajattelun kautta
12/2016 DNA Yrityksille

Parempi palvelu tarvitsee kehumisen kulttuuria

Blogi
Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta
12/2016 Oskari Koskela

Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta

Blogi
Palveluosaamisestamme voitaisiin aivan hyvin jalostaa kansallinen voimatekijä
11/2016 Paula Miettinen

Tuhansien hymyjen maa

Video
Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa
11/2016 DNA Yrityksille

Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Blogi
Talouskasvun comeback perustuu osaamiseen
11/2016 Hannu Rokka

Talouskasvun comeback perustuu osaamiseen

Artikkeli
Tehokkaalla viestinnällä kohti parempaa asiakaskokemusta
11/2016 DNA Yrityksille

Tehokkaalla viestinnällä kohti parempaa asiakaskokemusta

Blogi
Asiakaskokemus - Datan avulla voimme seurata asiakkaan valitsemia tienhaaroja tehokkaasti
11/2016 Kati Sulin

Asiakaskokemus − arvailusta analyysiin!

Blogi
Johtaako digipolkusi asiakkaan metsään vai kassalle
9/2016 DNA Yrityksille

Johtaako digipolkusi asiakkaan metsään vai kassalle?

Blogi
Miksi myynnin digitalisaatiosta vouhotetaan
6/2016 Johan Flykt

Miksi myynnin digitalisaatiosta vouhotetaan?

Blogi
Hyvä asiakaskokemus on hyvää liiketoimintaa
5/2016 Paula Miettinen

Hyvä asiakaskokemus on hyvää liiketoimintaa

Blogi
VIP-kohtelulla jonon ohi itsepalveluportaaliin
5/2016 Juha Lehtonen

VIP-kohtelulla jonon ohi – itsepalveluportaaliin?

Blogi
Suurin vastuu on vastuu asiakkaasta
1/2016 Hanna Haapakoski

Suurin vastuu on vastuu asiakkaasta

Artikkeli
Palvelut ratkaisevat - Asiakaskokemus korostuu digitaalisessa maailmassa
12/2015 DNA Yrityksille

Palvelut ratkaisevat

Artikkeli
Chat laajentaa Vantaan infopalveluita
5/2015 DNA Yrityksille

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita

2 / 2

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
7/2024 DNA Yrityksille

5G laajenee vauhdilla, ja siitä hyötyvät niin yritykset kuin kotitaloudet – ”Kun työt tehdään pilvessä, on yhteyden nopeudella todella väliä”

Artikkeli
7/2024 DNA Yrityksille

Älä anna stressin ottaa ohjaksia – hyvinvointilääkärin vinkit työn ja vapaa-ajan tasapainoon

Artikkeli
7/2024 DNA Yrityksille

10+1 välttämätöntä vinkkiä yrityksen kyberresilienssin vahvistamiseksi

Artikkeli
7/2024 DNA Yrityksille

Miten teknologiayritys uudistuu palveluorganisaatioksi?

Blogi
5/2024 Juho Saarinen

Uhkaähky lamauttaa organisaation – vinkkini sen purkamiseen

Blogi
4/2024 Mari Eklund

Uhkakenttä muuttuu teknologian kehittyessä – miten yrityksen kyberresilienssiä voi vahvistaa?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.