Sisällöt, joissa avainsana Asiakaskokemus

Kysynnän puute vaivaa nyt yrityksiä.
8/2020 DNA Yrityksille

Miksi yritys piiloutuu asiakkaaltaan? Jokainen kaupan este kannattaa raivata nyt

Kysynnän puute vaivaa nyt yrityksiä.
Digitaaliset palvelut kannattaa suunnitella mahdollisimman vähän verkkoa kuormittaviksi, sanoo Aalto-yliopiston professori Jukka Manner.
11/2017 DNA Yrityksille

Pieni viive mobiilipalvelun käytössä näkyy jo liikevaihdossa

Verkon kuormittavuus on tärkeä huomioida jo suunnittelussa.
Konfliktit edesauttavat innovaatioiden syntymistä, monelle yritykselle se tarkoittaa totuttujen tapojen ravistelua.
7/2017 DNA Yrityksille

Työpaikalla ei pidä olla kaikesta samaa mieltä

Belinda Gerdt: ”Onnistunut asiakaskokemus lähtee asiakkaan ymmärtämisestä.”
Puhtaasti hinnalla on vaikea mitata, miten eri toimittajat eroavat toiminnan tehostamisessa tai asiakaskokemuksen parantamisessa.
7/2017 DNA Yrityksille

ICT-palvelun kilpailutus kysyy kanttia

Erinomaista ICT-ratkaisua on vaikea punnita juuri siksi, että se poikkeaa muista.
Yksittäinen esine on aina osa suurta kokonaisuutta, jonka tehtävänä on luoda tunnepitoinen elämys.
7/2017 DNA Yrityksille

Oleellisinta muotoilussa on elämys

Suunnittelijasisarukset Tuuli ja Kivi Sotamaa luovat työkseen ajatuksia herättäviä elämyksiä.
Tiedätkö minkälaisesta datasta sinun palvelusi käyttäjät ovat valmiita luopumaan ja millä ehdoilla?
7/2017 Tapio Haantie

Tieto on valtaa – eikä valtaa jaeta ilmaiseksi

Datan kerääminen on digitalisaation ytimessä, ja se on suhteellisen suoraviivaista.
Suomessa käytetään mobiilidataa asiakasta kohden eniten maailmassa.
6/2017 Anna Anttinen

Lankapuhelinajan normit romukoppaan

Keski-Euroopassa lankapuhelimella soittaminen on vielä arkipäivää.
Nykyiset työkalut mahdollistavat työn tekemisen joustavasti vaikka toiselta puolelta maapalloa.
5/2017 Sebastian Franckenhaeuser

Katko kahleet ja ryhdy luomaan aikaa

Turhat mutkat pois työstä, otsarypytkin vähenevät.
DNA Kauppa palvelee myös yrityksiä.
3/2017 DNA Yrityksille

DNA Kauppa palvelee myös yrityksiä

Some ei ole enää pelkästään markkinointikanava, vaan myös tärkeä asiakaspalvelukanava.
3/2017 DNA Vieraskirjoittaja

Someasiakaspalvelu voi olla B2B-yritykselle kultakaivos

B2B-myynti on usein monimutkaisempaa kuin kuluttajakauppa
2/2017 Tiina Kankare

Yritysmyyjä vai ihminen?

Hyvä asiakaskokemus syntyy aina positiivisen ajattelun kautta
12/2016 DNA Yrityksille

Parempi palvelu tarvitsee kehumisen kulttuuria

Viisi vinkkiä parempaan asiakaspalveluun
12/2016 DNA Yrityksille

Viisi vinkkiä parempaan asiakaspalveluun

Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta
12/2016 Oskari Koskela

Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta

Palveluosaamisestamme voitaisiin aivan hyvin jalostaa kansallinen voimatekijä
11/2016 Paula Miettinen

Tuhansien hymyjen maa

Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa
11/2016 DNA Yrityksille

Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Talouskasvun comeback perustuu osaamiseen
11/2016 Hannu Rokka

Talouskasvun comeback perustuu osaamiseen

Tehokkaalla viestinnällä kohti parempaa asiakaskokemusta
11/2016 DNA Yrityksille

Tehokkaalla viestinnällä kohti parempaa asiakaskokemusta

Asiakaskokemus - Datan avulla voimme seurata asiakkaan valitsemia tienhaaroja tehokkaasti
11/2016 Kati Sulin

Asiakaskokemus − arvailusta analyysiin!

Johtaako digipolkusi asiakkaan metsään vai kassalle
9/2016 DNA Yrityksille

Johtaako digipolkusi asiakkaan metsään vai kassalle?

Miksi myynnin digitalisaatiosta vouhotetaan
6/2016 Johan Flykt

Miksi myynnin digitalisaatiosta vouhotetaan?

Hyvä asiakaskokemus on hyvää liiketoimintaa
5/2016 Paula Miettinen

Hyvä asiakaskokemus on hyvää liiketoimintaa

VIP-kohtelulla jonon ohi itsepalveluportaaliin
5/2016 Juha Lehtonen

VIP-kohtelulla jonon ohi – itsepalveluportaaliin?

Suurin vastuu on vastuu asiakkaasta
1/2016 Hanna Haapakoski

Suurin vastuu on vastuu asiakkaasta

Palvelut ratkaisevat - Asiakaskokemus korostuu digitaalisessa maailmassa
12/2015 DNA Yrityksille

Palvelut ratkaisevat

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita
5/2015 DNA Yrityksille

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita

2 / 2

Lue lisää uudesta työstä

10/2023 DNA Yrityksille

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
Sormet näppäimistöllä
9/2023 DNA Yrityksille

Kyberrosvoilta suojautumisen ABC

Kokosimme artikkeliin huippusuosioon nousseen Kyberrosvot-podcastin tärkeimmät tärpit parempaan suojautumiseen.
Nainen tabletin kanssa
9/2023 DNA Yrityksille

Firmani tarvitsee paremmat verkkoratkaisut! Miten se onnistuu?

Jotta arki rullaa saumattomasti, tulee yhteyksien olla toimintavarmat ja turvalliset. Me DNA:lla pidämme huolen siitä, että kokonaisuus vastaa yrityksesi tarpeita ja käyttöönotto on tehty sinulle yksinkertaiseksi.
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.
8/2023 Mikael Stendahl

Tekoäly tulee sinunkin yrityksesi käyttöön, helposti ja turvallisesti – mutta miten?

Tekoälyyn ei voi olla törmäämättä. AI ja ChatGPT tuntuvat olevan kaikkien huulilla.
7/2023 Johan Flykt

Miten pysyväksi muuttunut hybridityö vaikuttaa osaamisen kehittämiseen?

Pandemian yhteydessä siirryimme kertaheitolla etätyöhön.

 
 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Business -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.