Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa

Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa. Se onkin nykyisin hyvin suosittu tapa kehittää omaa liiketoimintaa niin pienten kuin suurempienkin yritysten keskuudessa.

Videolla Palvelumuotoilutoimisto Palmun palveluarkkitehti Tuija Ojanen kertoo, mistä on kyse ja antaa konkreettisen esimerkin siitä, kuinka palvelumuotoilun keinoin synnytettiin parempaa bisnestä.

Asiakaskokemuksen kehittämisestä innostuneen kannattaa tutustua lisäksi sen mittaamiseen!

Avainsanat:

Asiakaskokemus

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

Suomen vahvuus kyberturvan saralla perustuu yhteistyöhön ja yhteisöllisyyteen

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

”Kyberturvallisuuden suhteen ei voi olla koskaan tarpeeksi varautunut”

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

Microsoft 365 Copilot on nyt 2-vuotias – touhukas tekoälytaapero auttaa arjen askareissa

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

Tekoäly muokkaa asiakaskokemusta – kiinnitä huomiota näihin neljään asiaan

Artikkeli
Johan Flykt toimii DNA:lla yritysmyynnin johtajana, vastuualueenaan pienet ja keskisuuret yritykset.
10/2025 DNA Yrityksille

“Johdon tehtävä on luoda kiireen tuntua” – Tekoälytoimissa on syytä pistää töpinäksi

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.