Blogit

Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa. Se onkin nykyisin hyvin suosittu tapa kehittää omaa liiketoimintaa niin pienten kuin suurempienkin yritysten keskuudessa.

Videolla Palvelumuotoilutoimisto Palmun palveluarkkitehti Tuija Ojanen kertoo, mistä on kyse ja antaa konkreettisen esimerkin siitä, kuinka palvelumuotoilun keinoin synnytettiin parempaa bisnestä.

Asiakaskokemuksen kehittämisestä innostuneen kannattaa tutustua lisäksi sen mittaamiseen!

Avainsanat:

Asiakaskokemus

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
4/2025 DNA Yrityksille

Ketteriä kumppanuuksia ja kestävyyttä – Espoo näyttää suuntaa julkiselle digikehitykselle

Artikkeli
4/2025 DNA Yrityksille

Ennakointi voi pelastaa liiketoimintasi jatkuvuuden – Miten yrityksesi on varautunut poikkeustilanteisiin?

Artikkeli
4/2025 DNA Yrityksille

Hybridityö vaatii johtajalta uusia taitoja – ”Vanhan maailman opeilla ei enää pärjää”, työpäivämuotoilija kiteyttää

Artikkeli
4/2025 DNA Yrityksille

Tämä yritysjohtajien pitää tietää tekoälyosaamisesta, jotta liiketoimintahyödyt käyvät toteen

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.