Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa. Se onkin nykyisin hyvin suosittu tapa kehittää omaa liiketoimintaa niin pienten kuin suurempienkin yritysten keskuudessa.

Videolla Palvelumuotoilutoimisto Palmun palveluarkkitehti Tuija Ojanen kertoo, mistä on kyse ja antaa konkreettisen esimerkin siitä, kuinka palvelumuotoilun keinoin synnytettiin parempaa bisnestä.

Asiakaskokemuksen kehittämisestä innostuneen kannattaa tutustua lisäksi sen mittaamiseen!

Avainsanat:

Asiakaskokemus

Lue lisää uudesta työstä

3/2023 DNA Yrityksille

Tietotyöläiset työskentelevät tulevaisuudessakin hybridisti – Millaiset yhteydet paikkariippumaton työnteko vaatii?

Hybridityöskentelyssä työpiste vaihtelee.
3/2023 DNA Yrityksille

Matter yhdistää eri valmistajien älylaitteet turvallisesti

Matter-standardi edistää sitä, että erimerkkiset älylaitteet toimisivat yhteen luotettavasti.
3/2023 DNA Yrityksille

Työmatka odottaa – muista ainakin nämä asiat puhelimen käytöstä

EU:n ulkopuolella mobiilidatan käytön hinta voi päästä yllättämään.
3/2023 DNA Yrityksille

DNA ja Noccela rakentavat suomalaisyrityksille seuraavan sukupolven IoT:ta

Näin pienten liikkeiden seurannan mahdollistaa Ultra Wideband eli UWB-teknologia.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.