Blogit

Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa. Se onkin nykyisin hyvin suosittu tapa kehittää omaa liiketoimintaa niin pienten kuin suurempienkin yritysten keskuudessa.

Videolla Palvelumuotoilutoimisto Palmun palveluarkkitehti Tuija Ojanen kertoo, mistä on kyse ja antaa konkreettisen esimerkin siitä, kuinka palvelumuotoilun keinoin synnytettiin parempaa bisnestä.

Asiakaskokemuksen kehittämisestä innostuneen kannattaa tutustua lisäksi sen mittaamiseen!

Avainsanat:

Asiakaskokemus

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
7/2024 DNA Yrityksille

5G laajenee vauhdilla, ja siitä hyötyvät niin yritykset kuin kotitaloudet – ”Kun työt tehdään pilvessä, on yhteyden nopeudella todella väliä”

Artikkeli
7/2024 DNA Yrityksille

Älä anna stressin ottaa ohjaksia – hyvinvointilääkärin vinkit työn ja vapaa-ajan tasapainoon

Artikkeli
7/2024 DNA Yrityksille

10+1 välttämätöntä vinkkiä yrityksen kyberresilienssin vahvistamiseksi

Artikkeli
7/2024 DNA Yrityksille

Miten teknologiayritys uudistuu palveluorganisaatioksi?

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.