Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa. Se onkin nykyisin hyvin suosittu tapa kehittää omaa liiketoimintaa niin pienten kuin suurempienkin yritysten keskuudessa.

Videolla Palvelumuotoilutoimisto Palmun palveluarkkitehti Tuija Ojanen kertoo, mistä on kyse ja antaa konkreettisen esimerkin siitä, kuinka palvelumuotoilun keinoin synnytettiin parempaa bisnestä.

Asiakaskokemuksen kehittämisestä innostuneen kannattaa tutustua lisäksi sen mittaamiseen!

Avainsanat:

Asiakaskokemus

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
8/2025 DNA Yrityksille

Kävivätkö ennustuksemme vuoden 2025 teknologiatrendeistä toteen?

Artikkeli
hahmo hämärässä koneen äärellä
8/2025 DNA Yrityksille

”Kyberturvan fokus on liikaa teknologiassa ja liian vähän ihmisissä” – tekoäly auttaa, mutta ei yksin riitä

Artikkeli
8/2025 DNA Yrityksille

Yrittäjä! DNA Kaupoissa on nyt mahdollista hoitaa yritysasiointia

Artikkeli
8/2025 DNA Yrityksille

”Jos verkko sakkaa, sakkaa moni muukin asia” – HPE Aruba Networking ja DNA tuottavat tulevaisuuden verkkopalveluita

Artikkeli
7/2025 DNA Yrityksille

DNA:n Kasvun tekijät -sarja nostaa suomalaisia kasvutarinoita valokeilaan

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.