Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa. Se onkin nykyisin hyvin suosittu tapa kehittää omaa liiketoimintaa niin pienten kuin suurempienkin yritysten keskuudessa.

Videolla Palvelumuotoilutoimisto Palmun palveluarkkitehti Tuija Ojanen kertoo, mistä on kyse ja antaa konkreettisen esimerkin siitä, kuinka palvelumuotoilun keinoin synnytettiin parempaa bisnestä.

Asiakaskokemuksen kehittämisestä innostuneen kannattaa tutustua lisäksi sen mittaamiseen!

Avainsanat:

Asiakaskokemus

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
7/2025 DNA Yrityksille

DNA:n Kasvun tekijät -sarja nostaa suomalaisia kasvutarinoita valokeilaan

Artikkeli
7/2025 DNA Yrityksille

Tulevaisuuden paikannusteknologia on jo täällä – Älypuhelimen sijainnin paikantaminen sisätiloissa luo uusia bisnesmahdollisuuksia

Blogi
7/2025 Tommi Hirvi

Yhteispohjoismaiset palvelut asiakkaan eduksi – näillä vinkeillä se onnistuu

Artikkeli
7/2025 DNA Yrityksille

Psykologinen turvallisuus työpaikalla kantaa pitkälle – ja varmistaa etumatkan, kun kisa osaajista kovenee

Artikkeli
7/2025 DNA Yrityksille

Tulevaisuudentutkija Elina Hiltunen: ”Ennakoi, jotta yrityksesi on olemassa myös tulevaisuudessa”    

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.