Samasta aiheesta
-
Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys
DNA Business 21.6.2022 -
Tuhdisti teknologiaa – kesällä kerkeää pysähtymään uuden äärelle
DNA Business 19.6.2022 -
Kasvua horisontissa? Tämä kesäpaketti saa ideat liikkeelle!
DNA Business 18.6.2022 -
Valitse IoT-verkkoteknologia käyttötarkoituksen mukaan – kolme vinkkiä käyttöönottoon
DNA Business 15.6.2022 -
Ohjelmointirajapinta toimii siltana ohjelmistojen välillä
DNA Business 14.6.2022
Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
6/2022 DNA Business
Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys
Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.