Sisällöt, joissa avainsana Asiakaskokemus

Referenssi
2/2024 DNA Yrityksille

Monikielisen asiakaspalvelun mullistus onnistui teknologian avulla

Referenssi
Kuva: Ropo Capital
1/2024 DNA Yrityksille

Laskutusyrityksen kansainvälistyminen on helppoa, kun tietoliikennepalvelut saa yhdeltä luukulta 

Artikkeli
11/2023 DNA Yrityksille

DNA:n yritysliiketoiminnan uusi johtaja: "Suunnittelu on hyvä, toimintaan yhdistettynä parempi"

Artikkeli
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Referenssi
9/2023 DNA Yrityksille

DNA luo yhteyden – Peter Nymanin bisnes perustuu kommunikaatioon

Artikkeli
9/2023 DNA Yrityksille

Aito halu ratkoa ongelmia ja helpottaa asiakkaan arkea – DNA tekee yrityksesi arjesta yllättävän yksinkertaista

Artikkeli
9/2023 DNA Yrityksille

Miten teknologiayritys uudistuu palveluorganisaatioksi?

Artikkeli
8/2023 DNA Yrityksille

Itse ja automaatiolla – yritykset haluavat vapautta valita, miten ja milloin asiansa hoitavat

Blogi
7/2023 Johan Flykt

Miten pysyväksi muuttunut hybridityö vaikuttaa osaamisen kehittämiseen?

Artikkeli
7/2023 DNA Yrityksille

Tekoäly ja kyberturva puhuttavat yrityksissä – Tässä ovat tulevaisuuden askelmerkit, kertoo DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen

Artikkeli
7/2023 DNA Yrityksille

Haluatko tehdä asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokiven? Ota käyttöön monikanavainen asiakaspalveluratkaisu, joka skaalautuu yrityksesi tarpeisiin

Artikkeli
6/2023 DNA Yrityksille

Heitä hyvästit epämääräisille exceleille ja ota kustannuksista niskalenkki!

Artikkeli
4/2023 DNA Yrityksille

Mutkatonta ja helppoa – yllättävän yksinkertaiset askeleet DNA:n asiakkaaksi

Referenssi
4/2023 DNA Yrityksille

Moottori ja kauppa hyrräävät, kun yhteydet pelaavat

Artikkeli
3/2023 DNA Yrityksille

Asiakaskokemuksen konkari: “Asiakkaiden rajallisin resurssi ei ole raha”

Referenssi
2/2023 DNA Yrityksille

Suoraselkäinen asiakaspalvelu ja toimitusvarmuus ovat Jyväs-Caravanin tyytyväisyyden takana

Artikkeli
2/2023 DNA Yrityksille

Palvelujohtajuus tekee alihankkijasta kumppanin – ja kasvattaa myyntiä

Artikkeli
2/2023 DNA Yrityksille

Tavoitteena markkinoiden tyytyväisimmät asiakkaat

Artikkeli
DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen on positiivisesti yllättynyt siitä, miten arvojohdettu yritys DNA on.
12/2022 DNA Yrityksille

”Konepeltien alla kuhisee”, sanoo DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen – yritysjohdon on oltava kartalla nousevista teknologiatrendeistä

Blogi
”Mitä paremmat myyjät organisaatiolla on, sitä paremmin se menestyy”, kirjoittaa Markus Winter.
11/2022 Marcus Winter

Teknologiamyyjästä tietoturvan sankariksi – edellytyksenä on oikeanlainen osaaminen

Referenssi
11/2022 DNA Yrityksille

Kulkutech tuo modernin ovipuhelimen ja älykkään kulunhallinnan ihmisten taskuun

Artikkeli
Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa
9/2022 DNA Yrityksille

Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa

Blogi
8/2022 Mikko Kannisto

Ketterä viitekehys ei tuo autuutta – liian moni unohtaa alkuperäisen tavoitteen

Blogi
6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille

Kasvua horisontissa? Tämä kesäpaketti saa ideat liikkeelle!

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille

Ohjelmointirajapinta toimii siltana ohjelmistojen välillä

Artikkeli
5/2022 DNA Yrityksille

Digi muutti asiakaspalvelua: asiakkaat kaipaavat yhä henkilökohtaisempaa otetta useassa kanavassa

Artikkeli
Telenor uskoo, että vuonna 2022 näemme uuden liikkeen, greenfluencing, muokkaavan sosiaalisen median maailmaa.
2/2022 DNA Yrityksille

Vihreiden vaikuttajien nousu – teknologiatrendejä, jotka edistävät yhteiskunnan vihreää siirtymää vuonna 2022

Artikkeli
2/2022 DNA Yrityksille

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Artikkeli
Espoon kaupungin tietoliikenneverkkojen kehityksen tavoitteena on taata espoolaisille jatkossa paremmat julkiset palvelut, vähentää katkoja ja varmistaa häiriötilanteessa nopea vianselvitys.
11/2021 DNA Yrityksille

Terveisiä Espoon kaupungin digiloikan keskeltä – mitä teknisiä vaatimuksia palveluiden digitalisaatio edellyttää ison luokan toimijalta? 

Artikkeli
Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
11/2021 DNA Yrityksille

Nopeaa, mukavaa ja vastuullista asiointia Ärrällä – tältä näyttävät kestävän kehityksen askeleet Suomen kioskeissa 

Artikkeli
Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä, vaikka liiketoiminta ei tapahtuisikaan verkossa.
10/2021 DNA Yrityksille

Näin vastaat asiakkaiden kehittyviin odotuksiin – kolme vinkkiä vankkaan digipohjaan

Referenssi
Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Yrityksille

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Blogi
10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Artikkeli
9/2021 DNA Yrityksille

DNA Viesti tavoittaa kohderyhmän hetkessä

Artikkeli
”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Yrityksille

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Referenssi
5/2021 DNA Yrityksille

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Artikkeli
4/2021 DNA Yrityksille

Myös maksaessa kuluttaja on kuningas

Referenssi
”Liiketoiminnan sujuvuuden kannalta luotettavat ja toimivat yhteydet ovat erittäin tärkeät”, sanoo Porissa hyvinvointi- ja kauneuspalveluita tarjoavan Hoitola Tyrnin yrittäjä Mikaela Valenius-Vaahtera.
4/2021 DNA Yrityksille

Hemmottelua ja arjen irtiottoja – kauneushoitola valitaan usein netistä 

1 / 2

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
2/2024 DNA Yrityksille

Näin viet tekstiviestihuijareilta tehokkaan keinon esiintyä yrityksesi nimissä

Artikkeli
2/2024 DNA Yrityksille

”Apua, työntekijäni haluaa työskennellä ulkomailla” – Mitä jokaisen yrityksen tulisi tietää diginomadismista?

Artikkeli
2/2024 DNA Yrityksille

Omnitelen tutkimus: Suomen suurimmissa kaupungeissa nautitaan laadukkaasta mobiilidatapalvelusta

Artikkeli
2/2024 DNA Yrityksille

Reunalaskenta, yksityisverkot ja autonomiset droonit – millaisia keinoja moderni teknologia tarjoaa liiketoimintasi turvaksi?

Blogi
2/2024 Johan Flykt

Hyvä tietoturvasuunnitelma on yrityksesi henkivakuutus: näillä helpoilla vinkeillä voit varautua riskeihin

Blogi
1/2024 Dominique Akl

Kohti 6G-yhteyksiä – mutta sitä ennen on vielä 5.5G

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.