Sisällöt, joissa avainsana Asiakaskokemus

2/2023 DNA Yrityksille

Suoraselkäinen asiakaspalvelu ja toimitusvarmuus ovat Jyväs-Caravanin tyytyväisyyden takana

DNA:n mobiililiittymillä- ja datalla sekä Vaihdepalvelulla yritystoimintaan on saatu mutkattomuutta ja joustavuutta.
2/2023 DNA Yrityksille

Palvelujohtajuus tekee alihankkijasta kumppanin – ja kasvattaa myyntiä

Ylivertaisen palvelun tarjoaminen nostaa alihankkijan kumppaniksi – ja kasvattaa myyntiä.
2/2023 DNA Yrityksille

Tavoitteena markkinoiden tyytyväisimmät asiakkaat

Tavoitteena markkinoiden tyytyväisimmät asiakkaat – DNA haluaa asiakkaiden äänen esiin ja datan avuksi.
DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen on positiivisesti yllättynyt siitä, miten arvojohdettu yritys DNA on.
12/2022 DNA Yrityksille

”Konepeltien alla kuhisee”, sanoo DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen – yritysjohdon on oltava kartalla nousevista teknologiatrendeistä

DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen on positiivisesti yllättynyt siitä, miten arvojohdettu yritys DNA on.
12/2022 DNA Yrityksille

Kannattaako yrityksen hankkia laitteet palveluna?

Laitteet palveluna -mallin etu verrattuna perinteisempiin kerta- tai maksuaikasopimusmalleihin on helppous.
”Mitä paremmat myyjät organisaatiolla on, sitä paremmin se menestyy”, kirjoittaa Markus Winter.
11/2022 Marcus Winter

Teknologiamyyjästä tietoturvan sankariksi – edellytyksenä on oikeanlainen osaaminen

Teknologiamyyjä voi olla tietoturvan sankari – ehtona on kouluttaminen oikeista asioista
11/2022 DNA Yrityksille

Kulkutech tuo modernin ovipuhelimen ja älykkään kulunhallinnan ihmisten taskuun

Palvelun mahdollistavien IoT/M2M-liittymien toimittajaksi valikoitui kustannustehokkuudella ja asiakaspalvelun tasolla DNA.
11/2022 DNA Yrityksille

Itse ja automaatiolla – yritykset haluavat vapautta valita miten ja milloin asiansa hoitavat

Yritysratkaisuilta odotetaan yhä enemmän yhtä sujuvaa käyttöä kuin kuluttajien verkkopalveluilta.
11/2022 DNA Yrityksille

Miten teknologiayritys uudistuu palveluorganisaatioksi?

”Jääkiekkotermeillä sanottuna palvelunhallinta on parhaimmillaan kuin joukkueen yhteisen pelisuunnitelman tekoa”, sanoo DNA:n palvelunhallinnan osastopäällikkö Teemu Kaski.
Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa
9/2022 DNA Yrityksille

Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa

Liiketoiminnan kannalta on keskeistä, ettei yksikään asiakas jää palvelematta.
8/2022 Mikko Kannisto

Ketterä viitekehys ei tuo autuutta – liian moni unohtaa alkuperäisen tavoitteen

Ketterä vallankumous on nyt täällä – mutta mitä se oikein tarkoittaa?
6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.
6/2022 DNA Yrityksille

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Yrityksille

Kasvua horisontissa? Tämä kesäpaketti saa ideat liikkeelle!

Lukupaketti, joka päivittää sinut ajan tasalle yritysmaailman trendeistä, välineistä ja kasvutarinoista.
6/2022 DNA Yrityksille

Ohjelmointirajapinta toimii siltana ohjelmistojen välillä

Kun data liikkuu rajapintojen kautta automaattisesti, virheiden määrää pienenee ja tiedon laatu parantuu.
5/2022 DNA Yrityksille

Digi muutti asiakaspalvelua: asiakkaat kaipaavat yhä henkilökohtaisempaa otetta useassa kanavassa

Asiakaspalvelun tulee onnistua niin somessa kuin puhelimitsekin - monikanavaisuus kunniaan!
2/2022 DNA Yrityksille

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
Telenor uskoo, että vuonna 2022 näemme uuden liikkeen, greenfluencing, muokkaavan sosiaalisen median maailmaa.
2/2022 DNA Yrityksille

Vihreiden vaikuttajien nousu – teknologiatrendejä, jotka edistävät yhteiskunnan vihreää siirtymää vuonna 2022

Telenor näkee horisontissa viisi vihreää teknologiatrendiä.
2/2022 DNA Yrityksille

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Espoon kaupungin tietoliikenneverkkojen kehityksen tavoitteena on taata espoolaisille jatkossa paremmat julkiset palvelut, vähentää katkoja ja varmistaa häiriötilanteessa nopea vianselvitys.
11/2021 DNA Yrityksille

Terveisiä Espoon kaupungin digiloikan keskeltä – mitä teknisiä vaatimuksia palveluiden digitalisaatio edellyttää ison luokan toimijalta? 

Projektin valmistuminen tulee osaltaan vapauttamaan resursseja jatkohankkeisiin.
Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
11/2021 DNA Yrityksille

Nopeaa, mukavaa ja vastuullista asiointia Ärrällä – tältä näyttävät kestävän kehityksen askeleet Suomen kioskeissa 

Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä, vaikka liiketoiminta ei tapahtuisikaan verkossa.
10/2021 DNA Yrityksille

Näin vastaat asiakkaiden kehittyviin odotuksiin – kolme vinkkiä vankkaan digipohjaan

Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä.
Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Yrityksille

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Monikanavaisuus on selvästi parantanut asiakaspalvelun saavutettavuutta.
9/2021 DNA Yrityksille

DNA Viesti tavoittaa kohderyhmän hetkessä

Tekstiviestiin on myös helppo vastata.
”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Yrityksille

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Asiakaskokemus koostuu monista tekijöistä ja vaiheista.
5/2021 DNA Yrityksille

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
4/2021 DNA Yrityksille

Myös maksaessa kuluttaja on kuningas

Valinnanvapaus maksamisessa on nykypäivää.
”Liiketoiminnan sujuvuuden kannalta luotettavat ja toimivat yhteydet ovat erittäin tärkeät”, sanoo Porissa hyvinvointi- ja kauneuspalveluita tarjoavan Hoitola Tyrnin yrittäjä Mikaela Valenius-Vaahtera.
4/2021 DNA Yrityksille

Hemmottelua ja arjen irtiottoja – kauneushoitola valitaan usein netistä 

Hyvä verkkonäkyvyys on tänä päivänä avainasemassa.
Saumaton digipalvelukokemus ei ole pelkkää teknologiaa.
3/2021 Tuukka Toivonen

Digimaailmassa välttää tartunnat, mutta palvelun pitää pelata sielläkin

Saumaton digipalvelukokemus ei ole pelkkää teknologiaa.
Kiinnostaisiko epäreilu kilpailuetu?
12/2020 DNA Yrityksille

Kiinnostaisiko epäreilu kilpailuetu?

Aiwo Digitalin kehittämä analytiikka kertoo, mistä asiakkaat juuri nyt pöhisevät ja mihin sävyyn.
Valitettavan usein verkkokaupassa asioidessaan ihminen jää oman onnensa nojaan, vaikka tapoja asiakaskokemuksen parantamiseen löytyisi ihan jo kivijalassa toimivista keinoista, sanoo Santtu Kottila.
9/2020 DNA Yrityksille

Asiakaskokemus vauhdittaa myyntiä ja saa virtaa kivijalkakaupasta

Santtu Kottilan mukaan kivijalan kolme kovaa sääntöä pätevät myös verkkobisneksessä.
Kysynnän puute vaivaa nyt yrityksiä.
8/2020 DNA Yrityksille

Miksi yritys piiloutuu asiakkaaltaan? Jokainen kaupan este kannattaa raivata nyt

Kysynnän puute vaivaa nyt yrityksiä.
Digitaaliset palvelut kannattaa suunnitella mahdollisimman vähän verkkoa kuormittaviksi, sanoo Aalto-yliopiston professori Jukka Manner.
11/2017 DNA Yrityksille

Pieni viive mobiilipalvelun käytössä näkyy jo liikevaihdossa

Verkon kuormittavuus on tärkeä huomioida jo suunnittelussa.
Konfliktit edesauttavat innovaatioiden syntymistä, monelle yritykselle se tarkoittaa totuttujen tapojen ravistelua.
7/2017 DNA Yrityksille

Työpaikalla ei pidä olla kaikesta samaa mieltä

Belinda Gerdt: ”Onnistunut asiakaskokemus lähtee asiakkaan ymmärtämisestä.”
Puhtaasti hinnalla on vaikea mitata, miten eri toimittajat eroavat toiminnan tehostamisessa tai asiakaskokemuksen parantamisessa.
7/2017 DNA Yrityksille

ICT-palvelun kilpailutus kysyy kanttia

Erinomaista ICT-ratkaisua on vaikea punnita juuri siksi, että se poikkeaa muista.
Yksittäinen esine on aina osa suurta kokonaisuutta, jonka tehtävänä on luoda tunnepitoinen elämys.
7/2017 DNA Yrityksille

Oleellisinta muotoilussa on elämys

Suunnittelijasisarukset Tuuli ja Kivi Sotamaa luovat työkseen ajatuksia herättäviä elämyksiä.
Tiedätkö minkälaisesta datasta sinun palvelusi käyttäjät ovat valmiita luopumaan ja millä ehdoilla?
7/2017 Tapio Haantie

Tieto on valtaa – eikä valtaa jaeta ilmaiseksi

Datan kerääminen on digitalisaation ytimessä, ja se on suhteellisen suoraviivaista.
Suomessa käytetään mobiilidataa asiakasta kohden eniten maailmassa.
6/2017 Anna Anttinen

Lankapuhelinajan normit romukoppaan

Keski-Euroopassa lankapuhelimella soittaminen on vielä arkipäivää.
Nykyiset työkalut mahdollistavat työn tekemisen joustavasti vaikka toiselta puolelta maapalloa.
5/2017 Sebastian Franckenhaeuser

Katko kahleet ja ryhdy luomaan aikaa

Turhat mutkat pois työstä, otsarypytkin vähenevät.
1 / 2

Lue lisää uudesta työstä

3/2023 DNA Yrityksille

Ollos huoleti! Selausturvalla suojaat työntekijöiden surffailun mobiiliverkossa

Huijausyrityksiä on yhä vaikeampi tunnistaa – teknologia tulee apuun, kun työ valuu kiinteiden verkkojen ulkopuolelle.
3/2023 DNA Yrityksille

Tietotyöläiset työskentelevät tulevaisuudessakin hybridisti – Millaiset yhteydet paikkariippumaton työnteko vaatii?

Hybridityöskentelyssä työpiste vaihtelee.
3/2023 DNA Yrityksille

Matter yhdistää eri valmistajien älylaitteet turvallisesti

Matter-standardi edistää sitä, että erimerkkiset älylaitteet toimisivat yhteen luotettavasti.
3/2023 DNA Yrityksille

Työmatka odottaa – muista ainakin nämä asiat puhelimen käytöstä

EU:n ulkopuolella mobiilidatan käytön hinta voi päästä yllättämään.
2/2023 Lasse Salonen

Nauhoitus alkaa! Mitä opin juontaessani podcastia

Podcastin juontajan pestiin tarttunut Lasse Salonen kertoo, että vieraiden aito innostuneisuus ja omistautuneisuus tarttui häneenkin.
2/2023 Jaana-Liisa Malin

Johtaja: tietääkö asiakaspalvelijasi varmasti, että arvostat hänen työtään? 

DNA juhlisti parhaita asiakaspalvelijoitaan alkuvuodesta 2023. 

 
 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Business -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.