Sisällöt, joissa avainsana Asiakaskokemus

6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.
6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Business

Kasvua horisontissa? Tämä kesäpaketti saa ideat liikkeelle!

Lukupaketti, joka päivittää sinut ajan tasalle yritysmaailman trendeistä, välineistä ja kasvutarinoista.
6/2022 DNA Business

Ohjelmointirajapinta toimii siltana ohjelmistojen välillä

Kun data liikkuu rajapintojen kautta automaattisesti, virheiden määrää pienenee ja tiedon laatu parantuu.
5/2022 DNA Business

Digi muutti asiakaspalvelua: asiakkaat kaipaavat yhä henkilökohtaisempaa otetta useassa kanavassa

Asiakaspalvelun tulee onnistua niin somessa kuin puhelimitsekin - monikanavaisuus kunniaan!
2/2022 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
Telenor uskoo, että vuonna 2022 näemme uuden liikkeen, greenfluencing, muokkaavan sosiaalisen median maailmaa.
2/2022 DNA Business

Vihreiden vaikuttajien nousu – teknologiatrendejä, jotka edistävät yhteiskunnan vihreää siirtymää vuonna 2022

Telenor näkee horisontissa viisi vihreää teknologiatrendiä.
2/2022 DNA Business

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Espoon kaupungin tietoliikenneverkkojen kehityksen tavoitteena on taata espoolaisille jatkossa paremmat julkiset palvelut, vähentää katkoja ja varmistaa häiriötilanteessa nopea vianselvitys.
11/2021 DNA Business

Terveisiä Espoon kaupungin digiloikan keskeltä – mitä teknisiä vaatimuksia palveluiden digitalisaatio edellyttää ison luokan toimijalta? 

Projektin valmistuminen tulee osaltaan vapauttamaan resursseja jatkohankkeisiin.
Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
11/2021 DNA Business

Nopeaa, mukavaa ja vastuullista asiointia Ärrällä – tältä näyttävät kestävän kehityksen askeleet Suomen kioskeissa 

Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä, vaikka liiketoiminta ei tapahtuisikaan verkossa.
10/2021 DNA Business

Näin vastaat asiakkaiden kehittyviin odotuksiin – kolme vinkkiä vankkaan digipohjaan

Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä.
Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Monikanavaisuus on selvästi parantanut asiakaspalvelun saavutettavuutta.
9/2021 DNA Business

DNA Viesti tavoittaa kohderyhmän hetkessä

Tekstiviestiin on myös helppo vastata.
”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Business

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Asiakaskokemus koostuu monista tekijöistä ja vaiheista.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
4/2021 DNA Business

Myös maksaessa kuluttaja on kuningas

Valinnanvapaus maksamisessa on nykypäivää.
”Liiketoiminnan sujuvuuden kannalta luotettavat ja toimivat yhteydet ovat erittäin tärkeät”, sanoo Porissa hyvinvointi- ja kauneuspalveluita tarjoavan Hoitola Tyrnin yrittäjä Mikaela Valenius-Vaahtera.
4/2021 DNA Business

Hemmottelua ja arjen irtiottoja – kauneushoitola valitaan usein netistä 

Hyvä verkkonäkyvyys on tänä päivänä avainasemassa.
Saumaton digipalvelukokemus ei ole pelkkää teknologiaa.
3/2021 Tuukka Toivonen

Digimaailmassa välttää tartunnat, mutta palvelun pitää pelata sielläkin

Saumaton digipalvelukokemus ei ole pelkkää teknologiaa.
Kiinnostaisiko epäreilu kilpailuetu?
12/2020 DNA Business

Kiinnostaisiko epäreilu kilpailuetu?

Aiwo Digitalin kehittämä analytiikka kertoo, mistä asiakkaat juuri nyt pöhisevät ja mihin sävyyn.
Valitettavan usein verkkokaupassa asioidessaan ihminen jää oman onnensa nojaan, vaikka tapoja asiakaskokemuksen parantamiseen löytyisi ihan jo kivijalassa toimivista keinoista, sanoo Santtu Kottila.
9/2020 DNA Business

Asiakaskokemus vauhdittaa myyntiä ja saa virtaa kivijalkakaupasta

Santtu Kottilan mukaan kivijalan kolme kovaa sääntöä pätevät myös verkkobisneksessä.
Kysynnän puute vaivaa nyt yrityksiä.
8/2020 DNA Business

Miksi yritys piiloutuu asiakkaaltaan? Jokainen kaupan este kannattaa raivata nyt

Kysynnän puute vaivaa nyt yrityksiä.
Digitaaliset palvelut kannattaa suunnitella mahdollisimman vähän verkkoa kuormittaviksi, sanoo Aalto-yliopiston professori Jukka Manner.
11/2017 DNA Business

Pieni viive mobiilipalvelun käytössä näkyy jo liikevaihdossa

Verkon kuormittavuus on tärkeä huomioida jo suunnittelussa.
Konfliktit edesauttavat innovaatioiden syntymistä, monelle yritykselle se tarkoittaa totuttujen tapojen ravistelua.
7/2017 DNA Business

Työpaikalla ei pidä olla kaikesta samaa mieltä

Belinda Gerdt: ”Onnistunut asiakaskokemus lähtee asiakkaan ymmärtämisestä.”
Puhtaasti hinnalla on vaikea mitata, miten eri toimittajat eroavat toiminnan tehostamisessa tai asiakaskokemuksen parantamisessa.
7/2017 DNA Business

ICT-palvelun kilpailutus kysyy kanttia

Erinomaista ICT-ratkaisua on vaikea punnita juuri siksi, että se poikkeaa muista.
Yksittäinen esine on aina osa suurta kokonaisuutta, jonka tehtävänä on luoda tunnepitoinen elämys.
7/2017 DNA Business

Oleellisinta muotoilussa on elämys

Suunnittelijasisarukset Tuuli ja Kivi Sotamaa luovat työkseen ajatuksia herättäviä elämyksiä.
Tiedätkö minkälaisesta datasta sinun palvelusi käyttäjät ovat valmiita luopumaan ja millä ehdoilla?
7/2017 Tapio Haantie

Tieto on valtaa – eikä valtaa jaeta ilmaiseksi

Datan kerääminen on digitalisaation ytimessä, ja se on suhteellisen suoraviivaista.
Suomessa käytetään mobiilidataa asiakasta kohden eniten maailmassa.
6/2017 Anna Anttinen

Lankapuhelinajan normit romukoppaan

Keski-Euroopassa lankapuhelimella soittaminen on vielä arkipäivää.
Nykyiset työkalut mahdollistavat työn tekemisen joustavasti vaikka toiselta puolelta maapalloa.
5/2017 Sebastian Franckenhaeuser

Katko kahleet ja ryhdy luomaan aikaa

Turhat mutkat pois työstä, otsarypytkin vähenevät.
DNA Kauppa palvelee myös yrityksiä.
3/2017 DNA Business

DNA Kauppa palvelee myös yrityksiä

Some ei ole enää pelkästään markkinointikanava, vaan myös tärkeä asiakaspalvelukanava.
3/2017 DNA Vieraskirjoittaja

Someasiakaspalvelu voi olla B2B-yritykselle kultakaivos

B2B-myynti on usein monimutkaisempaa kuin kuluttajakauppa
2/2017 Tiina Kankare

Yritysmyyjä vai ihminen?

Hyvä asiakaskokemus syntyy aina positiivisen ajattelun kautta
12/2016 DNA Business

Parempi palvelu tarvitsee kehumisen kulttuuria

Viisi vinkkiä parempaan asiakaspalveluun
12/2016 DNA Business

Viisi vinkkiä parempaan asiakaspalveluun

Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta
12/2016 Oskari Koskela

Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta

Palveluosaamisestamme voitaisiin aivan hyvin jalostaa kansallinen voimatekijä
11/2016 Paula Miettinen

Tuhansien hymyjen maa

Palvelumuotoilun avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa liikevaihtoa
11/2016 DNA Business

Oletko aina ihmetellyt, miten palvelumuotoillaan asiakaskokemusta?

Talouskasvun comeback perustuu osaamiseen
11/2016 Hannu Rokka

Talouskasvun comeback perustuu osaamiseen

Tehokkaalla viestinnällä kohti parempaa asiakaskokemusta
11/2016 DNA Business

Tehokkaalla viestinnällä kohti parempaa asiakaskokemusta

Asiakaskokemus - Datan avulla voimme seurata asiakkaan valitsemia tienhaaroja tehokkaasti
11/2016 Kati Sulin

Asiakaskokemus − arvailusta analyysiin!

1 / 2

Lue lisää uudesta työstä

8/2022 DNA Business

Toimiva palaveri ei ole osallistujan paikasta kiinni – vinkit hybridityöskentelyyn

Koronapandemian aikana totuimme etätyöhön, ja vaikka se alussa oli monella tavalla hankalaa, toimivat käytänteet ja yhteiset säännöt löytyivät nopeasti.
7/2022 DNA Business

Datan käyttö räjähdysmäisessä kasvussa – näin se tulee muuttamaan arkeamme

Kestävä kehitys on yhä suuremmassa roolissa, kun ICT-yhtiöt rakentavat ekosysteemejään ja kehittävät huomisen teknologiaa.
7/2022 DNA Business

Vikasietoisuutta vai joustavuutta tien päälle? Tehokkailla yritysratkaisuilla yhteydet toimivat siellä missä sinäkin

Vikasietoisuutta vai joustavuutta? Kolme yritysliittymää vertailussa: räätälöi omannäköisesi sopimus.
7/2022 DNA Business

Kahdeksan älykkäiden kaupunkien IoT-sovellusta – näin yritykset hyödyntävät IoT:tä

Älykaupunkiteknologiat tarjoavat toimivia keinoja kaupungistumisen aiheuttamiin haasteisiin.
8/2022 Lasse Salonen

Mitä yhteistä on kajakkipyörähdyksellä ja tietoturvalla? Toisto, toisto ja toisto

Etukäteen pahimman pelkääminen ei auta – oli kyse sitten kyberturvallisuudesta tai kaatumisesta kylmässä ja myrskyisessä vedessä.
6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.

 
 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Business -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.