Blogit

”On tärkeää, että voin luottaa yhteydenpidon kumppaneihin hoituvan ilman kupruja”, DNA:n tyytyväinen asiakas Peter Nyman sanoo.

DNA luo yhteyden – Peter Nymanin bisnes perustuu kommunikaatioon

Peter Nymanin viestintäyrityksen perusta on tinkimättömässä läsnäolossa ja hyvässä kommunikaatiossa. DNA:n tarjoamilla jouhevasti toimivilla yhteyksillä hän voi keskittyä siihen tärkeimpään – eli sujuvaan asiakastyöhön.

Peter Nymanin kasvot ovat monille tv:stä tutut. Tänä päivänä hän pyörittää omaa viestintäyritystään, joka tarjoaa palveluita viestintävalmennuksesta ja mediaprojekteista aina seminaarien juontotehtäviin saakka. Asiakaskunta koostuu pääasiassa suurista yrityksistä ja julkishallinnon organisaatioista. Työssä olennaista on ihmisten välinen viestintä.

”Olen matkan varrella oppinut, että fokusta ei saa hukata, vaan on tärkeää keskittyä senhetkiseen asiaan totaalisesti. Työtä ei voi tehdä vasemmalla kädellä, sillä se vaatii 100-prosenttista keskittymistä”, Nyman sanoo. ”Toinen oppi on se, että ihmisten hyvä kohtelu on kaiken a ja o. Ole paras versio itsestäsi, kohtelias ja huomaavainen.”

Rutiinit hoituvat toimistolla

Nymanin voi löytää moderoimasta paneelikeskustelua, juontamasta seminaaria tai vetämässä viestintäkoulutusta johtoryhmälle. Liikkuvasta työnkuvasta huolimatta oma toimisto on Nymanille enemmän kuin tarpeen. Se on hänelle tukikohta.

”Siinä mielessä työni on riippumaton fyysisestä osoitteesta, että hommat hoituvat pitkälti läppärin ja puhelimen kautta sekä Teams-palavereissa. En kuitenkaan halua tehdä töitä kotoa käsin. Niinpä minulla on konttori, jossa hoidan toimistorutiinit ja kirjoitustyöt. Siirtymä toimistolle on tärkeä, sillä saan sen kautta työmoodin päälle”, Nyman sanoo.

Yhteyksissä olennaista hänelle on, että ne toimivat sujuvasti ja huolettomasti. Asiakassuhde ei saa kärsiä hitaan netin tai huonon liittymän takia.

”Minulla on ollut hyvä asiakkuussuhde DNA:n kanssa jo vuosia. Asiat ovat hoituneet jouhevasti, ja yhteydet pelittävät. On tärkeää, että voin luottaa yhteydenpidon kumppaneihin hoituvan ilman kupruja.”

Teknologia mahdollistaa yhteydet

Nymanille teknologia on välittäjä, jonka avulla yhteydet ihmisiin pysyvät yllä. Hän seuraa kiinnostuneena teknologian kehitystä – erityisesti ihmisten ja yhteiskunnan kautta.

”Olen tietonörtti. Imen itseeni tietoa netistä, joka on pohjaton lähde informaatiolle. Olen ehkä jopa riippuvainen yleissivistyksestä! Mutta se tukee myös työtäni. Kun on kiinnostunut monesta alasta, yhteistyö eri alojen kanssa on kiinnostavaa – se antaa mahdollisuuden oppia taas lisää. Tieto on minulle elämys ja elämäntapa.”

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaan liiketoimintaa: 

DNA Business Rajaton -yritysliittymä

Avainsanat:

Referenssi Verkko Yhteydet Viestintä Asiakaskokemus Tavoitettavuus Yrittäjille

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Hiekka-akku on tämän hetken puhuttavin innovaatio – Polar Night Energyllä on kunnianhimoiset kasvutavoitteet

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Mullista yrityksesi asiakaspalvelu tekoälyn voimalla – asiakaspoistuma pienenee, myynti kasvaa ja työntekijäkokemus paranee

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Asiakkaan tukena joka käänteessä – DNA:laiset syttyvät asiakaskohtaamisista ja kokevat työnsä merkitykselliseksi

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.