Blogit

Kuvassa ylärivissä vasemmalta oikealle: Katja Komeza ja Janne Hämäläinen. Alarivissä: Janne Eklin, Laura Kiesilä-Järvinen ja Terhi Naaranoja.

Aito halu ratkoa ongelmia ja helpottaa asiakkaan arkea – DNA tekee yrityksesi arjesta yllättävän yksinkertaista

Ajan tasalla olevat laitteet, toimivat yhteydet ja luotettava tietoturva ovat jokaisen yrityksen toiminnan peruspalikoita. Kun yritys muuttuu ja kasvaa, tulee palveluiden skaalautua näppärästi uusiin tarpeisiin. DNA:lla polku tarpeiden kartoituksesta aina niitä tukevien palveluiden käyttöönottoon on yllättävän yksinkertainen. Samalla sinä voit keskittyä oman liiketoimintasi edistämiseen ilman ylimääräisiä huolia!

DNA:lla työskentelee monipuolinen joukko erilaisia osaajia niin myynnissä, toimituksessa kuin asiakaspalvelussakin. Heistä jokaisella on oma tärkeä tehtävänsä varmistamassa, että asiakas tuntee olevansa luotettavissa käsissä.

Miten yrityksesi arkea voi helpottaa nyt ja tulevaisuudessa?

DNA:n yritysmyynnin näkökulma asiakkaan tarpeisiin on hyvin pitkäjänteinen: he miettivät, kuinka asiakkaan arkea voi helpottaa nyt ja tulevaisuudessa. Asiakkaan liiketoiminta muuttuu ja kehittyy vuosien varrella, joten siksi myös palvelukokonaisuuden tulee olla skaalautuva ja tarpeisiin mukautuva.

DNA tarjoaa asiakkaalle yhden yhteyspisteen, jonka kautta hän saa kaikki asiat datayhteyksistä asiakaspalveluratkaisuihin kuntoon.

“Asiakasta kuuntelemalla löytyvät hänen arkeaan eniten helpottavat ratkaisut”, myyntipäällikkö Janne Hämäläinen kertoo.

Asiakasta kuuntelemalla löytyvät hänen arkeaan eniten helpottavat ratkaisut.

Hämäläinen on kerryttänyt 15-vuotisen DNA-uransa aikana kokemusta moninaisista myynnin tehtävistä ja keskenään hyvin erilaisten asiakkaiden palvelemisesta.  

”Pitkäaikaiset asiakassuhteet ovat arvokkaita. Se, että asiakas soittaa edelleen missä tahansa asiassa ensimmäisenä minulle, on suuri luottamuksenosoitus.”

Tavoitteena toimitus, joka sujuu kuin huomaamatta

Henkilökohtainen toimitusvastaava pitää huolen siitä, että uusien palveluiden toimitukset ja käyttöönotto sujuvat kuin rasvattu. Toimitusvastaavan vastuulle kuuluu tarkastaa, että tilatut palvelut ovat sitä mitä pitää, asiakkaan toivoma aikataulu on selvillä ja käyttöönotto sujuu ongelmitta.

”Asiakkaalle parhaan ratkaisun toteuttaminen ja kehittäminen on palkitsevinta työssäni. Vielä jos tilaukseen löydetään joku wow-elementti, eli jotain sellaista, mitä asiakas ei ole edes osannut odottaa, en voisi olla tyytyväisempi”, toimitusvastaavana työskentelevä Janne Eklin kertoo.

Myös toimitusvastaava Terhi Naaranoja käsittelee päivittäin lukuisia tilauksia. Naaranoja muistuttaa, että onnistunein toimitus on se, kun kaikki hoituu sulavasti kuntoon ikään kuin kulisseissa.

“On ensisijaisen tärkeää, että toimitukset hoituvat sujuvasti ja ongelmitta, jolloin asiakas voi keskittyä olennaiseen – liiketoiminnan pyörittämiseen keskeytyksettä”, Naaranoja kertoo.

Kun toimitukset hoituvat sujuvasti, asiakas voi keskittyä liiketoiminnan pyörittämiseen keskeytyksettä.

”Me olemme täällä asiakkaita varten”

DNA:n yritysasiakaspalvelu on varustettu proaktiivisilla ongelmanratkaisijoilla, minkä ansioista asiakkaiden kysymykset, pyynnöt ja ongelmat selviävät nopeasti.

Asiakaspalvelupäällikkö Laura Kiesilä-Järvinen nauttii työstään tiiminvetäjänä. Lauran tiimi koostuu huippuosaajista, jotka ovat asiakaspalvelutaitojensa lisäksi treenanneet myös tietämystään nykyteknologian ajankohtaisimmista kehityssuunnista ja työkaluista.

”Meille on kunnia-asia pitää osaamisemme taso korkealla. Haluamme aidosti ymmärtää asiakkaiden arjen haasteita ja ratkoa heidän ongelmansa. Mottoni on, että me olemme täällä asiakasta varten”, Kiesilä-Järvinen toteaa.

Meille on kunnia-asia pitää osaamisemme taso korkealla.

Palveluasiantuntija Katja Komeza on nähnyt 20-vuotisen DNA-uransa aikana asiakaspalvelutilanteita laidasta laitaan. Pitkästä urasta huolimatta työhön ei ole ollut mahdollista kyllästyä, sillä sen monipuolisuus pitää otteessaan.

”Työpäivän alussa ei koskaan tiedä, mitä kaikkea sinä päivänä pääsee ratkomaan chatissa tai puhelimessa. Yhteydenottokanavia on useita, mikä helpottaa asiakkaan asiointia.”

Komeza haluaa tehdä työnsä hyvin ja kehittyä siinä jatkuvasti.

“Kuuntelemme asiakkaidemme tarpeita ja kehitämme sen perusteella prosessejamme, jotta meillä olisi markkinoiden tyytyväisimmät asiakkaat.”

DNA:lla polku uusien palveluiden hankinnasta sujuvaan käyttöön on mutkatonta. Sinun tehtäväksesi jää vain ihastella prosessin yksinkertaisuutta.

 

Tarvitsetko yrityksellesi uusia laitteita, nopeita verkkoyhteyksiä tai kenties lisäpaukkuja asiakasyhteydenottojen käsittelyyn? Olipa tarpeesi jokin näistä tai jotain aivan muuta, me autamme sinua mielellämme. Tutustu monipuolisiin yritysratkaisuihimme ja asiakkaaksi tulon helppouteen!

Avainsanat:

Verkko Yhteydet Muuttuva työ Työkulttuuri Viestintä Asiakaskokemus Tietoturva Monikanavaisuus Tavoitettavuus

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
12/2024 DNA Yrityksille

Vain oppiva organisaatio voi selvitä tekoälyn aikakaudesta voittajana

Artikkeli
12/2024 DNA Yrityksille

”Maalaisjärki on iso osa tietoturvaa” – kyberturvallisuuden lehtori Pia Satopää tietää, missä voisimme kehittyä

Artikkeli
12/2024 DNA Yrityksille

Kokeilemalla kohti tekoälyvallankumousta – nyt on yritysjohdon aika toimia

Artikkeli
12/2024 DNA Yrityksille

Tekoäly innostaa sosiaali- ja terveydenhuollon kehittäjiä: ”Jos tätä ei Suomessa saada tehtyä, niin missä sitten?”

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.