Blogit

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Kun asiakas haluaa saada yhteyden yritykseesi, on todennäköistä, että hän etsii verkkosivuilta puhelinnumeron ja pistää pirauttaen – ja kauppa käy, vai käykö?

Jos ensimmäinen yhteydenotto yritykseen menee mönkään, on todennäköistä, että asiakas ei toista kertaa palaa. Vaikka chattibotit ja yhteydenottolomakkeet ovat osa jokaisen yrityksen toimintaa, suurin osa asiakkaista tai potentiaalisista asiakkaista valitsee puhelun kaikista mieluiten yhteydenottovälineeksi.

Siksi fiksun yrityksen on varmistettava henkilöstönsä ja palveluidensa tavoitettavuus, myös silloin kun linjoilla on ruuhkaa.

DNA:lla rakennamme yrityksesi toimintaa parhaiten tukevat ratkaisut yhdessä kanssasi. Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee kuitenkin olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.

Askelmerkit jouhevaan asiakaspalveluun – yllättävän yksinkertaista!

Kun puhelin pirisee jatkuvalla soitolla, yrityksesi liiketoimintaa tukevien ratkaisujen käyttöönotto luonnistuu mutkattomasti neljällä askeleella:

  1. Liittymät kuntoon! Yhä nopeammin liikkuvassa maailmassa myös yrityksesi yhteyksien on pysyttävä vauhdissa mukana. DNA Business Rajaton -yritysliittymät takaavat, että yhteydet pelittävät mallikkaasti. Vaikka yrityksesi liittymät olisivat tällä hetkellä toiselta operaattorilta, DNA:n asiakaspalvelu pitää huolen siitä, että vaihto sujuu nopeasti ilman liiketoimintaa häiritseviä käyttökatkoksia. Ajankohta siirrolle sovitaan toiveidesi mukaan. Autamme sinua valitsemaan juuri oikeat liittymät ja lisäpalvelut. Yrityksesi yhteyshenkilönä sinun tarvitsee toimittaa vain liittymien saajien tiedot. Me hoidamme kaiken muun.
  2. Palvelua putkeen! Suunnittelemme mobiilipalvelumme aina yrityskohtaisesti. DNA:n huippuasiantuntijat varmistavat liittymäpalveluiden yhteydessä muut tarpeesi ja suosittelevat kartoituksen pohjalta sopivia, liiketoimintaasi tukevia ratkaisuja. Jos esimerkiksi yrityksesi puhelin soi jatkuvalla syötöllä, DNA Vaihdepalvelulla voit varmistaa, ettei yksikään arvokas puhelu jää vastaamatta. Vaihdepalveluratkaisu rakennetaan räätälöidysti aina asiakkaan tarpeita kuunnellen. Kun yritykselläsi on käytössä Vaihdepalvelu, uusia käyttäjiä on helppo lisätä itsekin YritysDNA-itsepalvelun kautta. Samasta paikasta tilaat kätevästi myös liittymät ja laitteet uusille työntekijöillesi.
  3. Mukauta! Palvelumme mukautuvat tarpeisiisi. Esimerkiksi Vaihdepalvelu on muokattavissa eri käyttäjäryhmien tarpeiden mukaan DNA Call -mobiilisovelluksesta kokonaiseen call centeriin asti! Asiantuntijamme kartoittavat tarpeesi ja auttavat sinua valitsemaan juuri sinun yrityksellesi sopivat palvelut, myös yrityksen kasvaessa tai tarpeiden muuttuessa.
  4. Nauti! Nyt liiketoiminta hyrrää tyytyväisenä ja asiakkaasi tavoittavat yrityksesi entistä helpommin. Mutkattomuus ulottuu asiakkaiden lisäksi yrityksesi toimintaan. Vaihdepalvelulla voit hallinnoida helposti soittojen ohjausta ja käyttäjien tavoitettavuutta sekä tilatietoja kätevän web-käyttöliittymän avulla. Palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja ja laskutus perustuu käyttömääriin, jolloin maksat vain siitä, mitä tarvitset. Yritysraporttien avulla saat puolestaan selkeän näkymän ja voit optimoida palveluiden käytön.

Meillä asioit ihmisen kanssa. DNA:n asiantuntijat ovat tukenasi joka askeleella, ja voit valita asiointikanavista juuri itsellesi sopivan!


Kun haluat tehdä asiat yksinkertaisemmin, DNA Yrityksille on apunasi!

Avainsanat:

Mobiili Viestintä Asiakaskokemus Monikanavaisuus Tavoitettavuus Liittymät

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Hiekka-akku on tämän hetken puhuttavin innovaatio – Polar Night Energyllä on kunnianhimoiset kasvutavoitteet

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Mullista yrityksesi asiakaspalvelu tekoälyn voimalla – asiakaspoistuma pienenee, myynti kasvaa ja työntekijäkokemus paranee

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Asiakkaan tukena joka käänteessä – DNA:laiset syttyvät asiakaskohtaamisista ja kokevat työnsä merkitykselliseksi

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.