Blogit

Kuvassa ylärivi vasemmalta: Tero Sjöroos, Jukka Kivi ja Oscar Komi. Alarivissä vasemmalta: Veera Nielikäinen ja Anselmi Ilola

Mutkatonta ja helppoa – yllättävän yksinkertaiset askeleet DNA:n asiakkaaksi

Liittymät, tietoturva, puhelimet, vaihdepalvelu... Lista yrityksen tarvitsemista työvälineistä on pitkä. Jotta yrityksessä voidaan keskittyä olennaiseen ja järjestelmät ja työvälineet tukevat saumattomasti työn tekoa, on hyvän kumppanin valinta ensiarvoisen tärkeää. DNA Yrityksille, on jokaisen yrittäjän luottopakki, joka hoitaa niin liittymä-, yhteys- kuin laiteasiat yhdeltä luukulta.

“Yrityksen on hyvä kilpailuttaa telepalvelunsa säännöllisesti. Näin yrityksessä voidaan olla varmoja, että he pysyvät kehityksessä mukana ja hintalappukaan ei nouse liian korkeaksi”, vinkkaa DNA:n myyntipäällikkö Anselmi Ilola.  

DNA:n yritysmyyjien tehtävänä on varmistaa, että niin nykyiset kuin tulevatkin asiakkaat pysyvät kärryillä alan uusista tuulista ja tietävät milloin omalle liiketoiminnalle tärkeitä telepalveluita kannattaa päivittää. Myyjä kartoittaa asiakkaan tarpeita ja löytää niihin parhaat mahdolliset ratkaisut.  

“Onnistunut asiakaskokemus perustuu luottamukseen, ja pitkäaikainen kumppanuus on kaikkien etu”, kertoo DNA:n myyjä Tero Sjöroos.

Toimitusvastaava pitää langat käsissä ja rattaat pyörimässä

Kun asiakas ja DNA ovat löytäneet yhteisen sävelen tarvittavista ratkaisuista, ja kaupasta on sovittu, siirtyy asiakas polullaan kohti toimitusta. Toimitus huolehtii, että tarvittavat laitteet saapuvat asiakkaalle sovitussa aikataulussa ja mahdolliset asennukset hoituvat sujuvasti.

Jokaisella asiakkaalla on yksilölliset tarpeet ja erilaiset olosuhteet, joissa laitteita ja työvälineitä tullaan hyödyntämään. Yksi toimii muutaman hengen toimistona kivijalassa, toisella on raskaita tietoturvan kannalta kriittisiä tiedostoja pyöritettävänä sadan hengen organisaatiossa ja kolmas lähinnä naputtelee konettaan lentokentillä ja taksissa. Toimitusvastaavan tehtävänä onkin toimia eräänlaisena projektipäällikkönä, joka pitää lankoja käsissä ja varmistaa asennusten onnistumisen ja laitteiden toimituksen.

“Työni on pitkälti vuorovaikutusta asiakkaan kanssa. Jotta laitteet saadaan oikeaan paikkaan oikeaan aikaan ja mahdolliset asennustyöt hoidettua ennen käyttöönottoa, tarvitsemme erilaisia tietoja asiakkaalta. Sujuvan vuorovaikutuksen ja yhteistyön avulla pääsemme parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen”, kertoo DNA:n toimitusvastaava Veera Nielikäinen.

Vaikka toimitusvaiheessa tapahtuu paljon ja sen onnistuminen edellyttää aktiivista kommunikointia, on prosessista tehty mahdollisimman yksinkertainen asiakkaalle. Toimitusvastaavilta saattaa esimerkiksi tulla kysymyksiä asiakkaalle asennuksiin, laitteisiin ja tiloihin liittyen, jotta ratkaisut ovat mahdollisimman toimivia ja käyttöönotto sujuu jouhevasti. Asiakkaan roolia helpottaaksemme, vuorovaikutus voi tapahtua asiakkaalle parhaiten soveltuvalla tavalla kuten soittamalla, tekstiviestitse tai sähköpostilla.

“Mutkaton palvelu ja helppous ovat DNA:n valtteja asiakkaan tarpeisiin soveltuvia palveluja rakennettaessa”, kertoo Oscar Komi, yrityspalveluiden toimitusvastaava.

Asiakaspalvelulle asiakkaan etu on kaikki kaikessa 

Kun laitteet toimivat, yhteydet on asennettu ja käyttöönotto suoritettu, ei asiakasta unohdeta oman onnensa nojaan. Yritysasiakaspalvelun ammattilaiset huolehtivat, että asiakas saa pikaisesti avun tarvittaessa. Montaa eri reittiä tavoitettavissa oleva asiakaspalvelu on valmiina auttamaan ja ratkomaan mahdollisia haasteita.

Asiakaspalvelussa työskentelee monen eri alan asiantuntijoita, joilla on vahva osaaminen asiakkaiden auttamisesta ja ongelmien ratkomisesta. “Kaikkien edun mukaista on, että asiakaan tarpeisiin löydetään parhaat ratkaisut. Aspa on aidosti auttamassa asiakasta, ja asiakastyytyväisyys onkin tärkeää DNA:lle. Siksi asiakaspalvelun asiantuntijuuteen kannattaa luottaa rohkeasti”, DNA:n yritysasiakaspalvelussa työskentelevä Jukka Kivi toteaa.

 

Tutustu DNA:n monipuolisiin palveluihin ja ota yhteyttä jo tänään!   

Avainsanat:

Viestintä Asiakaskokemus

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
10/2024 DNA Yrityksille

Ollos huoleti! Selausturvalla suojaat työntekijöiden surffailun mobiiliverkossa

Artikkeli
10/2024 DNA Yrityksille

Medialukutaidon merkitys kasvaa – Peter Nyman: ”Meidän on oltava jatkuvasti valppaina"

Artikkeli
10/2024 DNA Yrityksille

Aloita yrityksesi siirtymä kvanttisalaukseen jo tänään

Artikkeli
10/2024 DNA Yrityksille

IoT ei toteudu tyhjiössä – kumppanit, teknologia ja käyttötapaus määrittävät lopputuloksen

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.