Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Paras keino taata laadukas asiakaskokemus on moderni, tekoälyäkin hyödyntävä contact center. Se tekee asiakkaiden palvelusta sujuvaa ja tehokasta. DNA:n asiantuntijoiden avulla monikanavaisesta asiakaspalveluratkaisusta saadaan muokattua juuri sinun yrityksesi tarpeisiin vastaava työkalu.

Toimiva, helposti tavoitettava ja tasalaatuinen asiakaspalvelu on kuin yrityksesi kruununjalokivi – ja loistava tapa erottautua kilpailijoistasi. Asiakkaidesi yksilölliset, muuttuvat tarpeet ja yhteydenottojen suuri määrä kuitenkin tekevät palvelusta vaativaa.  

Onneksi tarpeesi ratkaisee monikanavainen ja huippumoderni DNA Contact Center -asiakaspalvelujärjestelmä. Se kerää tiedot helposti yhteen ja tehostaa palvelua – ja mikä tärkeintä – takaa aina laadukkaan asiakaskokemuksen. Järjestelmän takana on maailman johtava, joustava ja tietoturvallinen Genesys-pilvipalvelu.  

Tuo kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden järjestelmän alle

Kun asiakkaasi lähestyvät yritystäsi eri kanavia pitkin – puhelimella, sähköpostilla, tekstiviestillä, WhatsAppilla, sosiaalisessa mediassa tai chatissä – yhteydenottojen käsittelyn ja palvelemisen pitää toimia yhtä laadukkaasti kanavasta riippumatta. Siksi ylivertainen ratkaisu on hyödyntää monikanavaista asiakaspalvelujärjestelmää, johon yhteydenotot ohjautuvat. Siten pystyt myös vastaamaan asiakaskäyttäytymisen muutoksiin.  

Monikanavainen asiakaspalveluratkaisu mahdollistaa integraatiot eri järjestelmien välillä. Voit yhdistää asiakaspalveluusi melkeinpä minkä tahansa muun järjestelmän, kuten CRM:n tai kiinteistöhuoltojärjestelmän. Asiakkaiden sähköinen tunnistaminen vauhdittaa asiakaspalvelua.  

Valjasta kaikki palvelun ominaisuudet käyttöön – DNA:n asiantuntijat ovat apunasi

DNA Contact Center -asiakaspalvelujärjestelmää on mahdollista muokata yrityksesi tarpeiden mukaisesti. DNA:n asiantuntijat auttavat sinua tarpeiden tunnistamisessa ja palvelun räätälöinnissä niin, että saat järjestelmästä parhaan mahdollisen tuen asiakaspalvelullesi. Kokemuksemme palvelusta on kattava, sillä käytämme sitä myös itse omassa asiakaspalvelussamme, joka on yksi Suomen suurimmista.

Olethan jo kuullut järjestelmän tekoälyominaisuuksista? Niihin kuuluvat esimerkiksi suomea puhuvat puhebotit, jotka sujuvoittavat asiakkaidesi palveluita ja pienentävät asiakaspoistumaa. Tekoäly jopa analysoi asiakkaan puhetta ja tunnetilaa. Samalla tekoäly helpottaa asiakaspalvelijoiden työskentelyä, antaa heille enemmän aikaa keskittyä asiakkaisiin ja parantaa työntekijäkokemusta.  

 

Haluatko sinäkin asiakaspalvelujärjestelmän, joka kattaa kaikki kanavat ja nostaa yrityksesi asiakaskokemuksen huippuunsa? Tutustu monikanavaiseen ja tekoälyvalmiiseen asiakaspalveluun!

 

Artikkeli päivitetty 19.4.2024. Alunperin artikkeli on julkaistu 3.7.2023.

Avainsanat:

Viestintä Asiakaskokemus Monikanavaisuus Tavoitettavuus

Lue lisää uudesta työstä

Blogi
Kaksi naista seisoo ikkunan ääressä hymyillen ja katselee kannettavaa tietokonetta, jonka ulkopuolella on valtatie ja sininen taivas.
11/2025 Kaapro Kanto

Johtaja, älä rakenna hulppeaa pilvenpiirtäjää rapistuvien perustusten päälle

Artikkeli
Mustaan huppariin ja lippikseen pukeutunut valkohattuhakkeri Benjamin Särkkä puhuu podcast-mikrofoniin studiossa, jossa on violetti valaistus.
11/2025 DNA Yrityksille

Kyberhyökkäys maksoi kasinojätille 100 miljoonaa dollaria – Benjamin Särkkä: ”Ihan vanhanaikaisella mentiin sisään”

Artikkeli
Kyberasiantuntija Antti Kurittu istuu podcast-studiossa musta huppari päällä ja hymyilee kameralle.
11/2025 DNA Yrityksille

Näin eteni 35 miljoonan deepfake-huijaus – Aina vain uskottavampaa, varoittaa asiantuntija

Artikkeli
Matkapuhelinmasto metsän yllä auringonlaskun aikaan, taustalla värikäs taivas.
11/2025 DNA Yrityksille

Mobiiliverkot käyvät tuulella – ja hetkittäin akuilla

Artikkeli
Peter Nyman nauhoittamassa Kyberrosvot-podcastia.
11/2025 DNA Yrityksille

Kyberrosvot etsivät aina helpointa reittiä sisään – eikä saaliina haeta vain dataa

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.