Blogit

Haluatko tehdä asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokiven? Ota käyttöön monikanavainen asiakaspalveluratkaisu, joka skaalautuu yrityksesi tarpeisiin

Yrityksesi koon ja käyttötarpeiden mukaan skaalautuva contact center tekee asiakkaiden palvelusta tehokasta ja sujuvaa. DNA:n asiantuntijoiden avulla monikanavaisesta asiakaspalveluratkaisusta saadaan muokattua juuri sinun yrityksesi tarpeisiin vastaava työkalu.

Toimiva, tasalaatuinen asiakaspalvelu on paras tapa erottautua kilpailijoistasi. Asiakkaiden yksilölliset, muuttuvat tarpeet ja yhteydenottojen suuri määrä eivät kuitenkaan tee siitä helppoa. 

Yhteydenottojen käsittelyä ja laadukkaan asiakaskokemuksen välittämistä varten on onneksi kehitetty teknisiä ratkaisuja, jotka keräävät tiedon helposti yhteen sekä tehostavat työskentelyä. Yksi näistä on monikanavainen asiakaspalveluratkaisu. Järjestelmä takaa, että asiakkaasi saavat laadukasta palvelua kanavasta riippumatta. Ratkaisun takana on tietoturvallinen Genesys-pilvipalvelu, joka muuntautuu erikokoisten yritysten moninaisiin tarpeisiin.

Tuo kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden järjestelmän alle

Kun asiakaspalvelun kanavia on useita, on niiden yhdistäminen saman palvelun alle viisainta. Asiakas voi olla yhteydessä yritykseesi esimerkiksi puhelimitse, sähköpostilla, tekstiviestillä, WhatsAppilla tai sosiaalisen median kanavissa – mikä vain on hänelle helpoin tapa. Kaikki yhteydenotot ohjautuvat käsiteltäviksi keskitettyyn palveluun.

Monikanavainen asiakaspalveluratkaisu mahdollistaa integraatiot eri järjestelmien välillä. Kyseessä voi olla melkeinpä mikä tahansa järjestelmä CRM:stä kiinteistöhuoltojärjestelmään, jonka tiedot haluat yhdistää asiakaspalvelujärjestelmääsi. Asiakkaiden sähköinen tunnistaminen nopeuttaa asiakaspalvelua.

Valjasta kaikki palvelun ominaisuudet käyttöön – DNA:n asiantuntijat ovat apunasi

Monikanavaista asiakaspalveluratkaisua on mahdollista muokata yrityksesi tarpeiden mukaisesti. DNA:n asiantuntijat auttavat sinua tarpeiden tunnistamisessa ja palvelun räätälöinnissä niin, että saat järjestelmästä parhaan mahdollisen tuen asiakaspalvelullesi. Kokemuksemme palvelusta on kattava, sillä käytämme sitä myös itse omassa asiakaspalvelussamme, joka on yksi Suomen suurimmista.

Tekoälyn mahdollistamien ominaisuuksien ansiosta järjestelmä voi esimerkiksi analysoida asiakkaan puhetta, suunnitella työvuoroja entistä paremmin sekä arvioida asiakkaan tunnetilaa. Tekoälyn ansiosta asiakaspalvelijoille jää enemmän aikaa keskittyä asiakkaisiin ja nostaa asiakaspalvelun laatua. Samalla asiakaspalvelijoiden työtyytyväisyys kasvaa, kun järjestelmän älykkäät ominaisuudet helpottavat työtä.

 

Haluatko sinäkin asiakaspalveluratkaisun, jonka käyttö laventuu yhdestä ympäristöstä moneen eri palveluun ja käyttötarkoitukseen? Tutustu monikanavaiseen asiakaspalveluun! 

Avainsanat:

Viestintä Asiakaskokemus Monikanavaisuus Tavoitettavuus

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
2/2024 DNA Yrityksille

Näin viet tekstiviestihuijareilta tehokkaan keinon esiintyä yrityksesi nimissä

Artikkeli
2/2024 DNA Yrityksille

”Apua, työntekijäni haluaa työskennellä ulkomailla” – Mitä jokaisen yrityksen tulisi tietää diginomadismista?

Artikkeli
2/2024 DNA Yrityksille

Omnitelen tutkimus: Suomen suurimmissa kaupungeissa nautitaan laadukkaasta mobiilidatapalvelusta

Artikkeli
2/2024 DNA Yrityksille

Reunalaskenta, yksityisverkot ja autonomiset droonit – millaisia keinoja moderni teknologia tarjoaa liiketoimintasi turvaksi?

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.