Blogit

Vuonna 1975 perustettu perheyritys Jyväs-Caravan Oy on Suomen vanhimpia caravan-liikkeitä.

Suoraselkäinen asiakaspalvelu ja toimitusvarmuus ovat Jyväs-Caravanin tyytyväisyyden takana

Jyväskyläläisen Jyväs-Caravanin henkilöstö on välillä tien päällä. Valtakunnallisesti toimivalle yritykselle yhteyksien toimintavarmuus onkin ehdoton edellytys. DNA:n mobiililiittymillä- ja datalla sekä näppärästi hallinnoitavalla Vaihdepalvelulla yritystoimintaan on saatu mutkattomuutta ja vaadittua joustavuutta.

Vuonna 1975 perustettu perheyritys Jyväs-Caravan Oy on Suomen vanhimpia caravan-liikkeitä. Yritys maahantuo ja myy matkailu- ja retkeilyautoja sekä matkailuvaunuja. Valtakunnallisesti palveleva matkailuajoneuvoalan yritys sijaitsee Jyväskylässä ja työllistää hieman sesongista riippuen noin 30 henkilöä.

Yritys vaihtoi yhteyksiensä palveluntarjoajaa nelisen vuotta sitten.

”Olemme olleet tyytyväisiä erityisesti DNA:n verkon toimintavarmuuteen. Aiemman palvelutarjoajan kanssa oli ajoittain haasteita puheluiden läpi tulemisessa. Nyt näitä huolia ei ole. Esimerkiksi vaihdepalvelujärjestelmään liittyvät päivitykset eivät ole häirinneet arkityötä, sillä ne on toteutettu suunnitelmallisesti ilta- ja yöaikaan”, Jyväs-Caravanin toimitusjohtaja Simo Käyhkö sanoo.

DNA:n palvelut helpottavat Jyväs-Caravanin käytännön liiketoimintaa. Vaihdepalvelun eri toiminnot ovat laajasti käytössä: ”Esimerkiksi Vaihdepalvelun ryhmänumerot tasoittavat ruuhkahuippuja, kun osa myyjistä on tien päällä. Vaihdepalvelun mobiilisovellus DNA Call on helppokäyttöinen, kun sen kanssa tulee tutuksi. Poissaoloviesti on myös asiakkaalle tärkeä tieto.”

Käyhkö on kokenut YritysDNA-itsepalvelun käytön helpoksi ja joustavaksi.

”Voin avata liittymät ja muut lisäpalvelut itse. Työntekijämäärässä on tällä alalla luonnollisesti sesonkikohtaista vaihtelua. Sopimuksemme on myös joustava: voimme lisätä tai vähentää liittymiä tietyn määrän ilman, että koko sopimusta tarvitsee uusia.”

Käyhkö arvostaa myös sitä, että raportoinnilla on mahdollista saada mitattavaa tietoa ja käyttäjä voi itse vaikuttaa millaista raporttia itselleen kaivaa päätöksenteon tueksi.

Vaikka moni asia onnistuukin näppärästi itsepalveluna, asiakastyytyväisyyden takana on loppu viimein hyvä asiakaspalvelu.

”DNA:n myyjä tuntee yrityksemme ja on paikallinen toimija. Meille on tärkeää, että yhteyshenkilöllämme on kasvot eikä vastassa ole vain kasvoton palvelunumero, jonka kanssa asioida. Olemme arvostaneet myös sitä, että jos jokin kaipaamme palvelu vielä toistaiseksi puuttuu, niin olemme saaneet siihen rehellisen vastauksen. Asioinnista on jäänyt sellainen olo, että asiakasta kuunnellaan, toiminta on suoraselkäistä ja lupaukset pidetään. Se tuntuu mukavalle,” Käyhkö sanoo.

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme toimintaa: 

Avainsanat:

Referenssi Mobiili Muuttuva työ Viestintä Asiakaskokemus 4G 5G Liikkuva työ Tavoitettavuus Liittymät Liikkuva laajakaista

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Asiakkaan tukena joka käänteessä – DNA:laiset syttyvät asiakaskohtaamisista ja kokevat työnsä merkitykselliseksi

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tekoäly on sitä mitä teemme siitä – ja samaan aikaan sekä uhka että mahdollisuus

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Deepfake-huijaukset ja monet muut verkkorikokset ammattimaistuvat – Jokainen yritys on potentiaalinen kohde kyberrosvolle

Blogi
4/2024 Mari Eklund

Uhkakenttä muuttuu teknologian kehittyessä – miten yrityksen kyberresilienssiä voi vahvistaa?

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.