Vuonna 1975 perustettu perheyritys Jyväs-Caravan Oy on Suomen vanhimpia caravan-liikkeitä.

Suoraselkäinen asiakaspalvelu ja toimitusvarmuus ovat Jyväs-Caravanin tyytyväisyyden takana

Jyväskyläläisen Jyväs-Caravanin henkilöstö on välillä tien päällä. Valtakunnallisesti toimivalle yritykselle yhteyksien toimintavarmuus onkin ehdoton edellytys. DNA:n mobiililiittymillä- ja datalla sekä näppärästi hallinnoitavalla Vaihdepalvelulla yritystoimintaan on saatu mutkattomuutta ja vaadittua joustavuutta.

Vuonna 1975 perustettu perheyritys Jyväs-Caravan Oy on Suomen vanhimpia caravan-liikkeitä. Yritys maahantuo ja myy matkailu- ja retkeilyautoja sekä matkailuvaunuja. Valtakunnallisesti palveleva matkailuajoneuvoalan yritys sijaitsee Jyväskylässä ja työllistää hieman sesongista riippuen noin 30 henkilöä.

Yritys vaihtoi yhteyksiensä palveluntarjoajaa nelisen vuotta sitten.

”Olemme olleet tyytyväisiä erityisesti DNA:n verkon toimintavarmuuteen. Aiemman palvelutarjoajan kanssa oli ajoittain haasteita puheluiden läpi tulemisessa. Nyt näitä huolia ei ole. Esimerkiksi vaihdepalvelujärjestelmään liittyvät päivitykset eivät ole häirinneet arkityötä, sillä ne on toteutettu suunnitelmallisesti ilta- ja yöaikaan”, Jyväs-Caravanin toimitusjohtaja Simo Käyhkö sanoo.

DNA:n palvelut helpottavat Jyväs-Caravanin käytännön liiketoimintaa. Vaihdepalvelun eri toiminnot ovat laajasti käytössä: ”Esimerkiksi Vaihdepalvelun ryhmänumerot tasoittavat ruuhkahuippuja, kun osa myyjistä on tien päällä. Vaihdepalvelun mobiilisovellus DNA Call on helppokäyttöinen, kun sen kanssa tulee tutuksi. Poissaoloviesti on myös asiakkaalle tärkeä tieto.”

Käyhkö on kokenut YritysDNA-itsepalvelun käytön helpoksi ja joustavaksi.

”Voin avata liittymät ja muut lisäpalvelut itse. Työntekijämäärässä on tällä alalla luonnollisesti sesonkikohtaista vaihtelua. Sopimuksemme on myös joustava: voimme lisätä tai vähentää liittymiä tietyn määrän ilman, että koko sopimusta tarvitsee uusia.”

Käyhkö arvostaa myös sitä, että raportoinnilla on mahdollista saada mitattavaa tietoa ja käyttäjä voi itse vaikuttaa millaista raporttia itselleen kaivaa päätöksenteon tueksi.

Vaikka moni asia onnistuukin näppärästi itsepalveluna, asiakastyytyväisyyden takana on loppu viimein hyvä asiakaspalvelu.

”DNA:n myyjä tuntee yrityksemme ja on paikallinen toimija. Meille on tärkeää, että yhteyshenkilöllämme on kasvot eikä vastassa ole vain kasvoton palvelunumero, jonka kanssa asioida. Olemme arvostaneet myös sitä, että jos jokin kaipaamme palvelu vielä toistaiseksi puuttuu, niin olemme saaneet siihen rehellisen vastauksen. Asioinnista on jäänyt sellainen olo, että asiakasta kuunnellaan, toiminta on suoraselkäistä ja lupaukset pidetään. Se tuntuu mukavalle,” Käyhkö sanoo.

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme toimintaa: 

Avainsanat:

Referenssi Mobiili Muuttuva työ Viestintä Asiakaskokemus 4G 5G Liikkuva työ Tavoitettavuus Liittymät Liikkuva laajakaista

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
Siniseen pukuun ja silmälaseihin pukeutunut kalju mies seisoo hymyillen sisätiloissa modernin rakennuksen lasikaiteen vieressä.
9/2025 DNA Yrityksille

DNA:n vahvat pohjoismaiset hartiat takaavat sujuvat digipalvelut läpi Pohjolan

Artikkeli
Lähikuva henkilöstä, joka valitsee numeroita mustalla matkapuhelimen näppäimistöllä.
9/2025 DNA Yrityksille

83377788833 – Vieläkö muistat, miten Nokian puhelimella näpyteltiin viestejä?

Artikkeli
9/2025 DNA Yrityksille

Vähittäiskaupan kilpailu kovenee – näillä keinoin liiketoimintasi menestyy myös tulevaisuudessa

Artikkeli
Pitkät ruskeat hiukset omaava nainen, jolla on tummansininen pilkullinen paita, hymyilee kädet ristissä ikkunan ääressä.
9/2025 DNA Yrityksille

Supattelua kahvipöydässä vai hedelmällistä yhteistyötä – vinkit monisukupolvisen työyhteisön johtamiseen

Artikkeli
9/2025 DNA Yrityksille

Tekoäly innostaa sosiaali- ja terveydenhuollon kehittäjiä: ”Jos tätä ei Suomessa saada tehtyä, niin missä sitten?”

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.