Sisällöt, joissa avainsana Viestintä

Blogi
7/2024 Ari Alakiuttu

Kauppa käy, kun myyjä osaa haastaa – avainasia on luottamus

Artikkeli
7/2024 DNA Yrityksille

Miten teknologiayritys uudistuu palveluorganisaatioksi?

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Mullista yrityksesi asiakaspalvelu tekoälyn voimalla – asiakaspoistuma pienenee, myynti kasvaa ja työntekijäkokemus paranee

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Asiakkaan tukena joka käänteessä – DNA:laiset syttyvät asiakaskohtaamisista ja kokevat työnsä merkitykselliseksi

Artikkeli
3/2024 DNA Yrityksille

DNA:n vahvat pohjoismaiset hartiat takaavat sujuvat digipalvelut läpi Pohjolan

Artikkeli
11/2023 DNA Yrityksille

DNA:n yritysliiketoiminnan uusi johtaja: "Suunnittelu on hyvä, toimintaan yhdistettynä parempi"

Artikkeli
10/2023 DNA Yrityksille

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

Referenssi
10/2023 DNA Yrityksille

Toiminnanohjauksen asiantuntijoiden arki tehostui DNA:n palveluilla

Referenssi
9/2023 DNA Yrityksille

Diginuija paukkuu huutokaupassa kattavien yhteyksien avulla

Artikkeli
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Artikkeli
Peter Nyman
9/2023 DNA Yrityksille

Kolme harhaluuloa esiintymisestä ja miksi ne eivät pidä paikkaansa – Peter Nymanin opit johtajille

Referenssi
9/2023 DNA Yrityksille

DNA luo yhteyden – Peter Nymanin bisnes perustuu kommunikaatioon

Artikkeli
9/2023 DNA Yrityksille

Aito halu ratkoa ongelmia ja helpottaa asiakkaan arkea – DNA tekee yrityksesi arjesta yllättävän yksinkertaista

Artikkeli
8/2023 DNA Yrityksille

Itse ja automaatiolla – yritykset haluavat vapautta valita, miten ja milloin asiansa hoitavat

Blogi
7/2023 Johan Flykt

Miten pysyväksi muuttunut hybridityö vaikuttaa osaamisen kehittämiseen?

Artikkeli
7/2023 DNA Yrityksille

Tekoäly ja kyberturva puhuttavat yrityksissä – Tässä ovat tulevaisuuden askelmerkit, kertoo DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen

Artikkeli
6/2023 DNA Yrityksille

Heitä hyvästit epämääräisille exceleille ja ota kustannuksista niskalenkki!

Artikkeli
4/2023 DNA Yrityksille

Mutkatonta ja helppoa – yllättävän yksinkertaiset askeleet DNA:n asiakkaaksi

Referenssi
4/2023 DNA Yrityksille

Moottori ja kauppa hyrräävät, kun yhteydet pelaavat

Artikkeli
3/2023 DNA Yrityksille

Johtaja, viesti järjellä ja tunteella, vinkkaa Peter Nyman

Artikkeli
3/2023 DNA Yrityksille

Asiakaskokemuksen konkari: “Asiakkaiden rajallisin resurssi ei ole raha”

Artikkeli
3/2023 DNA Yrityksille

Asynkronisuus jatkaa hybridityön aloittamaa muutosta

Referenssi
2/2023 DNA Yrityksille

Suoraselkäinen asiakaspalvelu ja toimitusvarmuus ovat Jyväs-Caravanin tyytyväisyyden takana

Artikkeli
2/2023 DNA Yrityksille

Palvelujohtajuus tekee alihankkijasta kumppanin – ja kasvattaa myyntiä

Artikkeli
2/2023 DNA Yrityksille

Älykello, älypuhelin, tyhmäpuhelin – Multi-SIMin avulla saat yhden numeron useampaan laitteeseen

Artikkeli
2/2023 DNA Yrityksille

Tavoitteena markkinoiden tyytyväisimmät asiakkaat

Artikkeli
1/2023 DNA Yrityksille

Mitkä ovat yritysten suosituimmat puhelimet juuri nyt?

Artikkeli
DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen on positiivisesti yllättynyt siitä, miten arvojohdettu yritys DNA on.
12/2022 DNA Yrityksille

”Konepeltien alla kuhisee”, sanoo DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen – yritysjohdon on oltava kartalla nousevista teknologiatrendeistä

Blogi
”Mitä paremmat myyjät organisaatiolla on, sitä paremmin se menestyy”, kirjoittaa Markus Winter.
11/2022 Marcus Winter

Teknologiamyyjästä tietoturvan sankariksi – edellytyksenä on oikeanlainen osaaminen

Artikkeli
11/2022 DNA Yrityksille

Miten metaversumiin pääsee, Marja Konttinen?

Referenssi
11/2022 DNA Yrityksille

Kulkutech tuo modernin ovipuhelimen ja älykkään kulunhallinnan ihmisten taskuun

Artikkeli
Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa
9/2022 DNA Yrityksille

Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa

Blogi
8/2022 Mikko Kannisto

Ketterä viitekehys ei tuo autuutta – liian moni unohtaa alkuperäisen tavoitteen

Blogi
6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille

Kasvua horisontissa? Tämä kesäpaketti saa ideat liikkeelle!

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille

Ohjelmointirajapinta toimii siltana ohjelmistojen välillä

Artikkeli
5/2022 DNA Yrityksille

Digi muutti asiakaspalvelua: asiakkaat kaipaavat yhä henkilökohtaisempaa otetta useassa kanavassa

1 / 3

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
10/2024 DNA Yrityksille

Ollos huoleti! Selausturvalla suojaat työntekijöiden surffailun mobiiliverkossa

Artikkeli
10/2024 DNA Yrityksille

Medialukutaidon merkitys kasvaa – Peter Nyman: ”Meidän on oltava jatkuvasti valppaina"

Artikkeli
10/2024 DNA Yrityksille

Aloita yrityksesi siirtymä kvanttisalaukseen jo tänään

Artikkeli
10/2024 DNA Yrityksille

IoT ei toteudu tyhjiössä – kumppanit, teknologia ja käyttötapaus määrittävät lopputuloksen

Blogi
9/2024 Tommi Hirvi

Verkolla ei ole väliä – vai onko sittenkin?

Blogi
Mustapukuinen huppupäinen nainen isoissa pyöreissä aurinkolaseissa katsoo suoraan kameraan.
9/2024 Juho Saarinen

Muutu tai juutu – miltä näyttää syksyn kybermuoti?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.