Sisällöt, joissa avainsana Viestintä

6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Business

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Johtajat ovat taas saaneet paahtaa täysillä koko kevään ja lähestyvä kesäloma lupailee hetken helpotusta.
6/2022 DNA Business

Kasvua horisontissa? Tämä kesäpaketti saa ideat liikkeelle!

Lukupaketti, joka päivittää sinut ajan tasalle yritysmaailman trendeistä, välineistä ja kasvutarinoista.
6/2022 DNA Business

Ohjelmointirajapinta toimii siltana ohjelmistojen välillä

Kun data liikkuu rajapintojen kautta automaattisesti, virheiden määrää pienenee ja tiedon laatu parantuu.
5/2022 DNA Business

Digi muutti asiakaspalvelua: asiakkaat kaipaavat yhä henkilökohtaisempaa otetta useassa kanavassa

Asiakaspalvelun tulee onnistua niin somessa kuin puhelimitsekin - monikanavaisuus kunniaan!
2/2022 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
Telenor uskoo, että vuonna 2022 näemme uuden liikkeen, greenfluencing, muokkaavan sosiaalisen median maailmaa.
2/2022 DNA Business

Vihreiden vaikuttajien nousu – teknologiatrendejä, jotka edistävät yhteiskunnan vihreää siirtymää vuonna 2022

Telenor näkee horisontissa viisi vihreää teknologiatrendiä.
2/2022 DNA Business

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Espoon kaupungin tietoliikenneverkkojen kehityksen tavoitteena on taata espoolaisille jatkossa paremmat julkiset palvelut, vähentää katkoja ja varmistaa häiriötilanteessa nopea vianselvitys.
11/2021 DNA Business

Terveisiä Espoon kaupungin digiloikan keskeltä – mitä teknisiä vaatimuksia palveluiden digitalisaatio edellyttää ison luokan toimijalta? 

Projektin valmistuminen tulee osaltaan vapauttamaan resursseja jatkohankkeisiin.
Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
11/2021 DNA Business

Nopeaa, mukavaa ja vastuullista asiointia Ärrällä – tältä näyttävät kestävän kehityksen askeleet Suomen kioskeissa 

Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä, vaikka liiketoiminta ei tapahtuisikaan verkossa.
10/2021 DNA Business

Näin vastaat asiakkaiden kehittyviin odotuksiin – kolme vinkkiä vankkaan digipohjaan

Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä.
Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Monikanavaisuus on selvästi parantanut asiakaspalvelun saavutettavuutta.
9/2021 DNA Business

DNA Viesti tavoittaa kohderyhmän hetkessä

Tekstiviestiin on myös helppo vastata.
Kuva: Attendo.
9/2021 DNA Business

Attendolaiset kohtaavat päivittäin tuhansia asiakkaita – toimivat yhteydet ovat elintärkeä osa työtä

Attendo on Suomen suurin yksityinen hoiva-alan yritys.
”Automaation avulla voimme käsitellä koko ajan suurempia pakettivirtoja ja lisätä pakettien käsittelyn vauhtia”, PostNordin asiakaskokemusjohtaja Kati Packalén sanoo. Kuva: Pasi Salminen
8/2021 DNA Business

Paketin matka: Logistiikan asiakaskokemusta kehitetään automaation avulla – ”Inhimillinen kontakti on edelleen yhtä tärkeä kuin teknologinen kehitys”

Asiakaskokemus koostuu monista tekijöistä ja vaiheista.
Natalia Salmela pyrkii ulkoistamaan niitä asioita, joita ei itse osaa. Kuva: Mikko Uosukainen
6/2021 DNA Business

Bloggaaja-yrittäjä Natalia Salmela digitaidoista: “Asioista kannattaa olla sen verran perillä, että tietää mihin tarvitsee apua”

Digitietämys on osoittautunut arvokkaaksi.
6/2021 DNA Business

Kasvuyrittäjä hyötyy mobiilipalvelujen keskittämisestä – helpota kirjanpitoa ja paranna ennakoitavuutta

Yhä useampi työ hoituu mobiilisti.
Digitaalisuus tarjoaa yritykselle miltei rajattomat mahdollisuudet onnistua.
5/2021 Olli Sirkka

Kiinnostaako kasvu? Pureudu erilaisiin asiakkaisiin: keskitien digitouhu ei voita kenenkään sydämiä

Olemme Suomessa digitalisaation edelläkävijöitä.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
4/2021 DNA Business

Myös maksaessa kuluttaja on kuningas

Valinnanvapaus maksamisessa on nykypäivää.
”Liiketoiminnan sujuvuuden kannalta luotettavat ja toimivat yhteydet ovat erittäin tärkeät”, sanoo Porissa hyvinvointi- ja kauneuspalveluita tarjoavan Hoitola Tyrnin yrittäjä Mikaela Valenius-Vaahtera.
4/2021 DNA Business

Hemmottelua ja arjen irtiottoja – kauneushoitola valitaan usein netistä 

Hyvä verkkonäkyvyys on tänä päivänä avainasemassa.
Luonto- ja tiedekeskus Saimaarium sijaitsee Lappeenrannassa. Kuvaaja: Maria Selenius
4/2021 DNA Business

Näyttelytoiminnassa kunnon yhteydet takaavat hyvän asiakaskokemuksen

Saimaarium keskittyy ympäristö- ja tiedekasvatuksen edistämiseen.
Saumaton digipalvelukokemus ei ole pelkkää teknologiaa.
3/2021 Tuukka Toivonen

Digimaailmassa välttää tartunnat, mutta palvelun pitää pelata sielläkin

Saumaton digipalvelukokemus ei ole pelkkää teknologiaa.
Kiinnostaisiko epäreilu kilpailuetu?
12/2020 DNA Business

Kiinnostaisiko epäreilu kilpailuetu?

Aiwo Digitalin kehittämä analytiikka kertoo, mistä asiakkaat juuri nyt pöhisevät ja mihin sävyyn.
Keikkoja ja katkeamattomia livestriimejä suoraan kotisohville
12/2020 DNA Business

Keikkoja ja katkeamattomia livestriimejä suoraan kotisohville

"DNA on toimittanut meille kuitua jo 20 vuotta."
Muru Dining haluaa tarjota sujuvan kokemuksen aina pöydän varaamisesta lähtien
12/2020 DNA Business

Muru Dining haluaa tarjota sujuvan kokemuksen aina pöydän varaamisesta lähtien

Toimivat yhteydet ovat tärkeitä kokemuksen rakentamisessa.
Ei auta itku robottien kanssa markkinoilla
12/2020 Juho Saarinen

Ei auta itku robottien kanssa markkinoilla

Botit mahdollistavat seuraavan tason tehokkuuden ja vapauttavat meidät luomaan arvoa.
Vuoden kasvuyritys Secapp pyrkii kriittisen viestinnän maailman kärkeen
12/2020 DNA Business

Vuoden kasvuyritys Secapp pyrkii kriittisen viestinnän maailman kärkeen

Jos tieto ei kulje, voi jonkun henki olla vaarassa.
Finnkinossa analoginen kävijäkokemus yhdistyy digitaalisiin palveluihin
10/2020 DNA Business

Finnkinossa analoginen kävijäkokemus yhdistyy digitaalisiin palveluihin

Finnkinolla on kovat vaatimukset verkkopuolella.
Valitettavan usein verkkokaupassa asioidessaan ihminen jää oman onnensa nojaan, vaikka tapoja asiakaskokemuksen parantamiseen löytyisi ihan jo kivijalassa toimivista keinoista, sanoo Santtu Kottila.
9/2020 DNA Business

Asiakaskokemus vauhdittaa myyntiä ja saa virtaa kivijalkakaupasta

Santtu Kottilan mukaan kivijalan kolme kovaa sääntöä pätevät myös verkkobisneksessä.
Helsingin Pantti - Perinteistä panttaustoimintaa modernein yhteyksin
9/2020 DNA Business

Perinteistä panttaustoimintaa modernein yhteyksin

"Vaikka tämä on perinteikäs ala, emme tulisi toimeen ilman toimivaa tietoliikennettä."
Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa
9/2020 DNA Business

Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa

Liiketoiminnan kannalta on keskeistä, ettei yksikään asiakas jää palvelematta.
CAP-Group Oy tarjoaa joustavaa verkko-opetusta ja simulaattoriharjoittelua autokoululaisille
8/2020 DNA Business

CAP-Group Oy tarjoaa joustavaa verkko-opetusta ja simulaattoriharjoittelua autokoululaisille

Tiedonsiirron tarve on kasvanut merkittävästi koko ajan.
Kysynnän puute vaivaa nyt yrityksiä.
8/2020 DNA Business

Miksi yritys piiloutuu asiakkaaltaan? Jokainen kaupan este kannattaa raivata nyt

Kysynnän puute vaivaa nyt yrityksiä.
7/2020 Lasse Salonen

Liiketoiminnan merikortti ja kompassi hallussa

Samoin kuin merellä liikkuessa, meidän pitäisi olla kiinnostuneita myös työelämässä matkan jatkuvuuteen liittyvistä uhista.
Etätyövälineet ovat yrittäjän avain parempaan tulevaisuuteen
4/2020 DNA Business

Etätyövälineet ovat yrittäjän avain parempaan tulevaisuuteen

Tärkeimpien etätyövälineiden käyttö kannattaa opetella hyvin.
Digitaaliset järjestelmät, yhteydet ja tavoitettavuus ovat keskeinen osa teatterin toimintaa.
6/2018 DNA Business

Mobiilivaihde näyttelee isoa roolia Kouvolan teatterissa

Digitaaliset järjestelmät, yhteydet ja tavoitettavuus keskeisiä.
EU-dataliittymä on mukava etu, ja se tuo myös kustannussäästöjä yritykselle
5/2018 Sebastian Franckenhaeuser

Onhan yrityksesi luureissa jo kesämatkoihin taipuva liittymä?

Kännykässä datan käyttö lisääntyy jatkuvasti.
Würth myy teollisuuden ja teknisen alan yrityksille työkaluja ja tarvikkeita sekä toimii logistiikkakumppanina.
4/2018 DNA Business

Würth – Kattava mobiiliverkko mahdollistaa työnteon kaikkialla Suomessa

Saumaton logistiikkaketju on Würthille keskeinen asia.
1 / 2

Lue lisää uudesta työstä

Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa.
6/2022 DNA Business

Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa

Kyberrikolliset manipuloivat vastaanottajaa mielellään pelolla.
6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Business

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Johtajat ovat taas saaneet paahtaa täysillä koko kevään ja lähestyvä kesäloma lupailee hetken helpotusta.
6/2022 DNA Business

Tuhdisti teknologiaa – kesällä kerkeää pysähtymään uuden äärelle

Kesälukupaketista löydät katsauksen tärkeimpiin vinkkeihin ja teknologiarintaman uusiin tuuliin.
Kollegasi eivät ole robotteja, joten he kaipaavat johtajalta myös optimismia ja inhimillisyyttä.
5/2022 Marjo-Riitta Mustonen

Työntekijä ei ole robotti, eikä johtajan kannata toimia kuten kone: muutoksen toteuttaa aina ihminen

Johtaja ei ole kone eikä työntekijä robotti – viisi ominaisuutta, joille on kysyntää muutoksen keskellä.
5/2022 Olli Sirkka

Missä ovat hybridityön johtamisen sokeat pisteet?

DNA:lla etä- ja hybridityömalliin on totuteltu jo liki vuosikymmenen ajan.

 
 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Business -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.