Sisällöt, joissa avainsana Viestintä

9/2023 DNA Yrityksille

Diginuija paukkuu huutokaupassa kattavien yhteyksien avulla

Suomen Filateliapalvelun toiminnassa teknologia ja nopeus kohtaavat vanhat ja arvokkaat keräilyesineet, kun DNA Yritysinternetin tarjoamat nopeat ja kestävät yhteydet mahdollistavat verkossa järjestettävät huutokauppatapahtumat sekä verkkokaupan pyörittämisen.
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.
Peter Nyman
9/2023 DNA Yrityksille

Kolme harhaluuloa esiintymisestä ja miksi ne eivät pidä paikkaansa – Peter Nymanin opit johtajille

Esiintymistaito on yritysten johdolle yhä tärkeämpi avu. Siihen liittyy kuitenkin turhaa mystiikkaa. Peter Nyman setvii esiintymiseen liittyviä harhaluuloja ja antaa käytännön neuvoja parempaan esiintymiseen.
9/2023 DNA Yrityksille

DNA luo yhteyden – Peter Nymanin bisnes perustuu kommunikaatioon

Peter Nymanin viestintäyrityksen perusta on tinkimättömässä läsnäolossa ja hyvässä kommunikaatiossa. DNA:n tarjoamilla jouhevasti toimivilla yhteyksillä hän voi keskittyä siihen tärkeimpään – eli sujuvaan asiakastyöhön.
9/2023 DNA Yrityksille

Aito halu ratkoa ongelmia ja helpottaa asiakkaan arkea – DNA tekee yrityksesi arjesta yllättävän yksinkertaista

DNA:lla polku tarpeiden kartoituksesta aina niitä tukevien palveluiden käyttöönottoon on yllättävän yksinkertainen.
9/2023 DNA Yrityksille

Miten teknologiayritys uudistuu palveluorganisaatioksi?

”Jääkiekkotermeillä sanottuna palvelunhallinta on parhaimmillaan kuin joukkueen yhteisen pelisuunnitelman tekoa”, sanoo DNA:n palvelunhallinnan osastopäällikkö Teemu Kaski.
8/2023 DNA Yrityksille

Itse ja automaatiolla – yritykset haluavat vapautta valita, miten ja milloin asiansa hoitavat

Yritysratkaisuilta odotetaan yhä enemmän yhtä sujuvaa käyttöä kuin kuluttajien verkkopalveluilta.
7/2023 Johan Flykt

Miten pysyväksi muuttunut hybridityö vaikuttaa osaamisen kehittämiseen?

Pandemian yhteydessä siirryimme kertaheitolla etätyöhön.
7/2023 DNA Yrityksille

Tekoäly ja kyberturva puhuttavat yrityksissä – Tässä ovat tulevaisuuden askelmerkit, kertoo DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen

DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen ennustaa tulevaisuuden askelmerkit yrityksille.
7/2023 DNA Yrityksille

Haluatko tehdä asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokiven? Ota käyttöön monikanavainen asiakaspalveluratkaisu, joka skaalautuu yrityksesi tarpeisiin

Monikanavainen asiakaspalveluratkaisu takaa, että asiakkaasi saavat laadukasta palvelua kanavasta riippumatta.
6/2023 DNA Yrityksille

Heitä hyvästit epämääräisille exceleille ja ota kustannuksista niskalenkki!

Liittymät, laitteet ja palvelut: ota kustannukset haltuun ja optimoi yritystoimintasi helposti DNA Yritysraporteilla.
4/2023 DNA Yrityksille

Mutkatonta ja helppoa – yllättävän yksinkertaiset askeleet DNA:n asiakkaaksi

DNA Yrityksille, on jokaisen yrittäjän luottopakki, joka hoitaa niin liittymä-, yhteys- kuin laiteasiat yhdeltä luukulta.
4/2023 DNA Yrityksille

Moottori ja kauppa hyrräävät, kun yhteydet pelaavat

DNA:n avulla O.K. Auto on varmistanut tietoturvalliset ja takuuvarmasti toimivat yhteydet.
3/2023 DNA Yrityksille

Johtaja, viesti järjellä ja tunteella, vinkkaa Peter Nyman

Johtaja, viesti järjellä ja tunteella, vinkkaa Peter Nyman.
3/2023 DNA Yrityksille

Asiakaskokemuksen konkari: “Asiakkaiden rajallisin resurssi ei ole raha”

Asiakaskokemuksen konkari: teknologia ei voi koskaan täysin korvata aitoa ihmiskohtaamista.
3/2023 DNA Yrityksille

Asynkronisuus jatkaa hybridityön aloittamaa muutosta

Palaveriputki stressaa ja verottaa työtehoja – Asynkronisuus auttaa.
2/2023 DNA Yrityksille

Suoraselkäinen asiakaspalvelu ja toimitusvarmuus ovat Jyväs-Caravanin tyytyväisyyden takana

DNA:n mobiililiittymillä- ja datalla sekä Vaihdepalvelulla yritystoimintaan on saatu mutkattomuutta ja joustavuutta.
2/2023 DNA Yrityksille

Palvelujohtajuus tekee alihankkijasta kumppanin – ja kasvattaa myyntiä

Ylivertaisen palvelun tarjoaminen nostaa alihankkijan kumppaniksi – ja kasvattaa myyntiä.
2/2023 DNA Yrityksille

Älykello, älypuhelin, tyhmäpuhelin – Multi-SIMin avulla saat yhden numeron useampaan laitteeseen

Multi-SIMin avulla saat yhden numeron kahteen laitteeseen.
2/2023 DNA Yrityksille

Tavoitteena markkinoiden tyytyväisimmät asiakkaat

Tavoitteena markkinoiden tyytyväisimmät asiakkaat – DNA haluaa asiakkaiden äänen esiin ja datan avuksi.
1/2023 DNA Yrityksille

Mitkä ovat yritysten suosituimmat puhelimet juuri nyt?

Mitkä ovat yritysten suosituimmat puhelimet juuri nyt?
DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen on positiivisesti yllättynyt siitä, miten arvojohdettu yritys DNA on.
12/2022 DNA Yrityksille

”Konepeltien alla kuhisee”, sanoo DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen – yritysjohdon on oltava kartalla nousevista teknologiatrendeistä

DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen on positiivisesti yllättynyt siitä, miten arvojohdettu yritys DNA on.
”Mitä paremmat myyjät organisaatiolla on, sitä paremmin se menestyy”, kirjoittaa Markus Winter.
11/2022 Marcus Winter

Teknologiamyyjästä tietoturvan sankariksi – edellytyksenä on oikeanlainen osaaminen

Teknologiamyyjä voi olla tietoturvan sankari – ehtona on kouluttaminen oikeista asioista
11/2022 DNA Yrityksille

Miten metaversumiin pääsee, Marja Konttinen?

Metaversumiin pääsee helposti: siihen tarvitsee vain nettiyhteyden ja hyvän tietokoneen.
11/2022 DNA Yrityksille

Kulkutech tuo modernin ovipuhelimen ja älykkään kulunhallinnan ihmisten taskuun

Palvelun mahdollistavien IoT/M2M-liittymien toimittajaksi valikoitui kustannustehokkuudella ja asiakaspalvelun tasolla DNA.
Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa
9/2022 DNA Yrityksille

Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa

Liiketoiminnan kannalta on keskeistä, ettei yksikään asiakas jää palvelematta.
8/2022 Mikko Kannisto

Ketterä viitekehys ei tuo autuutta – liian moni unohtaa alkuperäisen tavoitteen

Ketterä vallankumous on nyt täällä – mutta mitä se oikein tarkoittaa?
6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.
6/2022 DNA Yrityksille

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Yrityksille

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Johtajat ovat taas saaneet paahtaa täysillä koko kevään ja lähestyvä kesäloma lupailee hetken helpotusta.
6/2022 DNA Yrityksille

Kasvua horisontissa? Tämä kesäpaketti saa ideat liikkeelle!

Lukupaketti, joka päivittää sinut ajan tasalle yritysmaailman trendeistä, välineistä ja kasvutarinoista.
6/2022 DNA Yrityksille

Ohjelmointirajapinta toimii siltana ohjelmistojen välillä

Kun data liikkuu rajapintojen kautta automaattisesti, virheiden määrää pienenee ja tiedon laatu parantuu.
5/2022 DNA Yrityksille

Digi muutti asiakaspalvelua: asiakkaat kaipaavat yhä henkilökohtaisempaa otetta useassa kanavassa

Asiakaspalvelun tulee onnistua niin somessa kuin puhelimitsekin - monikanavaisuus kunniaan!
2/2022 DNA Yrityksille

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
Telenor uskoo, että vuonna 2022 näemme uuden liikkeen, greenfluencing, muokkaavan sosiaalisen median maailmaa.
2/2022 DNA Yrityksille

Vihreiden vaikuttajien nousu – teknologiatrendejä, jotka edistävät yhteiskunnan vihreää siirtymää vuonna 2022

Telenor näkee horisontissa viisi vihreää teknologiatrendiä.
2/2022 DNA Yrityksille

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Espoon kaupungin tietoliikenneverkkojen kehityksen tavoitteena on taata espoolaisille jatkossa paremmat julkiset palvelut, vähentää katkoja ja varmistaa häiriötilanteessa nopea vianselvitys.
11/2021 DNA Yrityksille

Terveisiä Espoon kaupungin digiloikan keskeltä – mitä teknisiä vaatimuksia palveluiden digitalisaatio edellyttää ison luokan toimijalta? 

Projektin valmistuminen tulee osaltaan vapauttamaan resursseja jatkohankkeisiin.
Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
11/2021 DNA Yrityksille

Nopeaa, mukavaa ja vastuullista asiointia Ärrällä – tältä näyttävät kestävän kehityksen askeleet Suomen kioskeissa 

Kauppiaiden menestyksen tukeminen on Ärrän tärkein tehtävä.
Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä, vaikka liiketoiminta ei tapahtuisikaan verkossa.
10/2021 DNA Yrityksille

Näin vastaat asiakkaiden kehittyviin odotuksiin – kolme vinkkiä vankkaan digipohjaan

Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä.
Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Yrityksille

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
1 / 3

Lue lisää uudesta työstä

Sormet näppäimistöllä
9/2023 DNA Yrityksille

Kyberrosvoilta suojautumisen ABC

Kokosimme artikkeliin huippusuosioon nousseen Kyberrosvot-podcastin tärkeimmät tärpit parempaan suojautumiseen.
Nainen tabletin kanssa
9/2023 DNA Yrityksille

Firmani tarvitsee paremmat verkkoratkaisut! Miten se onnistuu?

Jotta arki rullaa saumattomasti, tulee yhteyksien olla toimintavarmat ja turvalliset. Me DNA:lla pidämme huolen siitä, että kokonaisuus vastaa yrityksesi tarpeita ja käyttöönotto on tehty sinulle yksinkertaiseksi.
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.
Peter Nyman
9/2023 DNA Yrityksille

Kolme harhaluuloa esiintymisestä ja miksi ne eivät pidä paikkaansa – Peter Nymanin opit johtajille

Esiintymistaito on yritysten johdolle yhä tärkeämpi avu. Siihen liittyy kuitenkin turhaa mystiikkaa. Peter Nyman setvii esiintymiseen liittyviä harhaluuloja ja antaa käytännön neuvoja parempaan esiintymiseen.
8/2023 Mikael Stendahl

Tekoäly tulee sinunkin yrityksesi käyttöön, helposti ja turvallisesti – mutta miten?

Tekoälyyn ei voi olla törmäämättä. AI ja ChatGPT tuntuvat olevan kaikkien huulilla.
7/2023 Johan Flykt

Miten pysyväksi muuttunut hybridityö vaikuttaa osaamisen kehittämiseen?

Pandemian yhteydessä siirryimme kertaheitolla etätyöhön.

 
 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Business -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.