Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

Jokaisella yrityksellä tulee joskus vastaan tilanne, jossa puheluun ei ehditä vastata. Sattumus on ikävä niin soittajan kuin yrityksenkin kannalta – vastaamaton puhelu saattoi juuri maksaa potentiaalisen asiakkaan. 

DNA Call -mobiilisovellus on linkki yrityksen ja tyytyväisen asiakkaan välillä. Näppärän mobiilisovelluksen avulla varmistat, että olet aina asiakkaidesi tavoitettavissa. 

Miksi ottaa DNA Call -mobiilisovellus yrityksen käyttöön?

DNA Callin avulla asiakas saa tarvitsemansa vastaukset kätevästi yhdestä numerosta: asiakas tavoittaa niin yrityksen asiakaspalvelun, myynnin, markkinoinnin kuin teknisen tuen. Mikäli tavoiteltava henkilö on varattu, puhelu on mahdollista siirtää automaattisesti vapaalle työntekijälle tai jonoon. Jos asiakas ei halua jonottaa, hänet voidaan ohjata takaisinsoittopalveluun.

Joskus voi kuitenkin käydä niin, että asiakkaan puheluun jää vastaamatta. Tuolloin kaikki vastausryhmän jäsenet näkevät sovelluksesta vastaamattomat puhelut ja niiden tilan, jolloin kuka tahansa voi ottaa asian hoitaakseen. Aina asiakkaan pulma ei myöskään hoidu yhdeltä istumalta. Jatkokäsittelyä varten puhelu voidaan merkitä “varattu” -tilaan joko omia tai kollegan jatkotoimia varten. Kun tilanne saadaan ratkottua, puhelu merkitään käsitellyksi ja se katoaa listalta. Takaisinsoittoihin pystyy helposti valitsemaan asiakkaalle näytettävän numeron, joka voi olla esimerkiksi yrityksen tai asiakaspalvelun numero. 

Katso, miten yrityksesi tavoitettavuus paranee DNA Call -sovelluksen avulla!

 

Mobiilisovelluksessa voi muokata paikallaolotietoja sekä soittoasetuksia. Käytössä voi olla useita numeroita ja päätelaitteita, ja työntekijä voi kuulua useampaan vastausryhmään samanaikaisesti. Myös soittojen ohjausta eteenpäin tietylle henkilölle tai ryhmälle sekä työntekijän tavoitettavuutta on helppo hallinnoida.

DNA Call on osa DNA Vaihdepalvelua ja soveltuu kaikenkokoisille yrityksille toimialasta riippumatta, skaalautuen joustavasti yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan. 

 

Tavoitteena parantaa asiakaspalvelua? Tutustu DNA Call -palveluun ja sen muihin yrityksesi tavoittavuutta edistäviin toiminnallisuuksiin!


Artikkeli päivitetty 2.10.2023. Alunperin artikkeli on julkaistu 16.6.2021.

Avainsanat:

Viestintä Tavoitettavuus

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
Siniseen pukuun ja silmälaseihin pukeutunut kalju mies seisoo hymyillen sisätiloissa modernin rakennuksen lasikaiteen vieressä.
9/2025 DNA Yrityksille

DNA:n vahvat pohjoismaiset hartiat takaavat sujuvat digipalvelut läpi Pohjolan

Artikkeli
Lähikuva henkilöstä, joka valitsee numeroita mustalla matkapuhelimen näppäimistöllä.
9/2025 DNA Yrityksille

83377788833 – Vieläkö muistat, miten Nokian puhelimella näpyteltiin viestejä?

Artikkeli
9/2025 DNA Yrityksille

Vähittäiskaupan kilpailu kovenee – näillä keinoin liiketoimintasi menestyy myös tulevaisuudessa

Artikkeli
Pitkät ruskeat hiukset omaava nainen, jolla on tummansininen pilkullinen paita, hymyilee kädet ristissä ikkunan ääressä.
9/2025 DNA Yrityksille

Supattelua kahvipöydässä vai hedelmällistä yhteistyötä – vinkit monisukupolvisen työyhteisön johtamiseen

Artikkeli
9/2025 DNA Yrityksille

Tekoäly innostaa sosiaali- ja terveydenhuollon kehittäjiä: ”Jos tätä ei Suomessa saada tehtyä, niin missä sitten?”

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.