Blogit

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

Jokaisella yrityksellä tulee joskus vastaan tilanne, jossa puheluun ei ehditä vastata. Sattumus on ikävä niin soittajan kuin yrityksenkin kannalta – vastaamaton puhelu saattoi juuri maksaa potentiaalisen asiakkaan. 

DNA Call -mobiilisovellus on linkki yrityksen ja tyytyväisen asiakkaan välillä. Näppärän mobiilisovelluksen avulla varmistat, että olet aina asiakkaidesi tavoitettavissa. 

Miksi ottaa DNA Call -mobiilisovellus yrityksen käyttöön?

DNA Callin avulla asiakas saa tarvitsemansa vastaukset kätevästi yhdestä numerosta: asiakas tavoittaa niin yrityksen asiakaspalvelun, myynnin, markkinoinnin kuin teknisen tuen. Mikäli tavoiteltava henkilö on varattu, puhelu on mahdollista siirtää automaattisesti vapaalle työntekijälle tai jonoon. Jos asiakas ei halua jonottaa, hänet voidaan ohjata takaisinsoittopalveluun.

Joskus voi kuitenkin käydä niin, että asiakkaan puheluun jää vastaamatta. Tuolloin kaikki vastausryhmän jäsenet näkevät sovelluksesta vastaamattomat puhelut ja niiden tilan, jolloin kuka tahansa voi ottaa asian hoitaakseen. Aina asiakkaan pulma ei myöskään hoidu yhdeltä istumalta. Jatkokäsittelyä varten puhelu voidaan merkitä “varattu” -tilaan joko omia tai kollegan jatkotoimia varten. Kun tilanne saadaan ratkottua, puhelu merkitään käsitellyksi ja se katoaa listalta. Takaisinsoittoihin pystyy helposti valitsemaan asiakkaalle näytettävän numeron, joka voi olla esimerkiksi yrityksen tai asiakaspalvelun numero. 

Katso, miten yrityksesi tavoitettavuus paranee DNA Call -sovelluksen avulla!

 

Mobiilisovelluksessa voi muokata paikallaolotietoja sekä soittoasetuksia. Käytössä voi olla useita numeroita ja päätelaitteita, ja työntekijä voi kuulua useampaan vastausryhmään samanaikaisesti. Myös soittojen ohjausta eteenpäin tietylle henkilölle tai ryhmälle sekä työntekijän tavoitettavuutta on helppo hallinnoida.

DNA Call on osa DNA Vaihdepalvelua ja soveltuu kaikenkokoisille yrityksille toimialasta riippumatta, skaalautuen joustavasti yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan. 

 

Tavoitteena parantaa asiakaspalvelua? Tutustu DNA Call -palveluun ja sen muihin yrityksesi tavoittavuutta edistäviin toiminnallisuuksiin!


Artikkeli päivitetty 2.10.2023. Alunperin artikkeli on julkaistu 16.6.2021.

Avainsanat:

Viestintä Tavoitettavuus

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
12/2024 DNA Yrityksille

Vain oppiva organisaatio voi selvitä tekoälyn aikakaudesta voittajana

Artikkeli
12/2024 DNA Yrityksille

”Maalaisjärki on iso osa tietoturvaa” – kyberturvallisuuden lehtori Pia Satopää tietää, missä voisimme kehittyä

Artikkeli
12/2024 DNA Yrityksille

Kokeilemalla kohti tekoälyvallankumousta – nyt on yritysjohdon aika toimia

Artikkeli
12/2024 DNA Yrityksille

Tekoäly innostaa sosiaali- ja terveydenhuollon kehittäjiä: ”Jos tätä ei Suomessa saada tehtyä, niin missä sitten?”

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.