
Artikkeli
9/2023 DNA Yrityksille
Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!
Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.

Referenssi
9/2023 DNA Yrityksille
DNA luo yhteyden – Peter Nymanin bisnes perustuu kommunikaatioon
Peter Nymanin viestintäyrityksen perusta on tinkimättömässä läsnäolossa ja hyvässä kommunikaatiossa. DNA:n tarjoamilla jouhevasti toimivilla yhteyksillä hän voi keskittyä siihen tärkeimpään – eli sujuvaan asiakastyöhön.

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille
Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys
Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
9/2023 DNA Yrityksille
Firmani tarvitsee paremmat verkkoratkaisut! Miten se onnistuu?
Jotta arki rullaa saumattomasti, tulee yhteyksien olla toimintavarmat ja turvalliset. Me DNA:lla pidämme huolen siitä, että kokonaisuus vastaa yrityksesi tarpeita ja käyttöönotto on tehty sinulle yksinkertaiseksi.

Artikkeli
9/2023 DNA Yrityksille
Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!
Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.