Tilaaminen

Asioi silloin kun sinulle sopii: netissä, DNA Kaupassa, puhelimessa tai chatissa. Autamme mielellämme!

Tilaa turvallisesti netistä tai aloita chat

DNA Nettikaupassa tilatessasi henkilöllisyytesi varmistetaan maksutavasta riippuen joko verkkopankkitunnuksin tai Mobiilivarmenteen avulla. Maksaessasi luottokortilla maksu tapahtuu aina suojatun SSL-yhteyden kautta.

Jos haluat apua valinnassa, tavoitat DNA:n myyjät myös chatista: 

maanantaista perjantaihin 8-21
lauantaisin 9-17

Soita DNA Apurille tai varaa soittoaika

DNA:n asiantuntijat vastaavat maksuttomassa puhelinnumerossa: 0800 550 044.
Voit myös varata soittoajan, niin asiantuntijamme soittavat sinulle takaisin toivomallasi hetkellä.

Katso yhteystiedot

Poikkea DNA Kauppaan

Lähimmän DNA Kaupan ja aukioloajat löydät täältä:

Sijainnit ja aukioloajat

Tilauksen muuttaminen

Soita asiakaspalveluun

DNA:n asiakaspalvelu vastaa numerossa 044 144 044. Puhelun hinta on matkapuhelimella soitettaessa operaattorin hinnaston mukainen maksu ja lankapuhelimella soitettaessa 0,2643 €/min + paikallisverkkomaksu.

Katso asiakaspalvelun aukioloajat Yhteystiedot-sivulta.

Lähetä sähköpostia tai postia
  • Sähköpostitse:  palvelu@dna.fi
  • Postitse: DNA Oyj, PL 100, 01044 DNA

Tilauksen peruminen

Peruutusoikeus

Sinulla on etämyynnissä oikeus* perua tilaus ilmoittamalla siitä DNA:lle 14 päivän kuluessa. Etämyynnillä tarkoitetaan joko netissä tai puhelinmyynnissä tehtyä tilausta. 14 päivän peruutusaika alkaa tilausvahvistuksen vastaanottamisen jälkeen. Tavaran osalta peruutusaika alkaa kuitenkin tavaran vastaanottamisesta, jos tuote vastaanotetaan myöhemmin kuin tilausvahvistus.

Tuotteen palauttaminen on maksutonta. Lue lisää Palautus ja takuu -sivulta

*Kuluttajansuojalain 6 luvun 15 §:n mukaan.

Peruutusilmoituksen tekeminen

Nopein tapa perua tilaus on soittaa DNA:n asiakaspalveluun: 044 144 044.  Tutustu: asiakaspalvelun aukioloajat

Peruutusilmoituksen voi tehdä myös lähettämällä peruutusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen palvelu@dna.fi tai lähettämällä peruutuslomake postitse osoitteella:

DNA Oyj
PL 1111
01044 DNA

Lue tarkemmin mm. DNA:n virhevastuusta, rahapalautuksista ja laitteiden takuusta etämyynnin tilaus- ja toimitusehdoista. Samassa dokumentissa on myös palautuslomake:

Etämyynnin tilaus- ja toimitusehdot (pdf)

Usein kysyttyä tilaamisesta

Tuotetta ei ole saatavilla. Miten voin selvittää tuotteen saatavuuden myymälässä?


DNA Nettikaupassa näet saatavuustilanteen tilatessasi; jos tuotetta ei ole juuri sillä hetkellä saatavana, ilmoitamme siitä. Laitteesta riippuen kannattaa kokeilla esim. toista väriä tai palata myöhemmin uudelleen sillä saatavuustilanne vaihtelee jatkuvasti. 

Miksi tarvitsen pankkitunnukset tilauksen yhteydessä?

Tunnistautumalla pankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella vahvistat henkilöllisyytesi sopimuksen tekemistä varten ja varmistat turvallisen asioinnin. Tunnistautuessasi sinulta ei veloiteta mitään.

Jos olet valinnut maksutavaksi verkkopankkimaksun, veloitus tapahtuu vasta maksun yhteydessä tai vasta myöhemmin laskulla - riippuen tilauksestasi.

Onko tilaamillani tuotteilla takuu?

Laitteiden takuuaika on aina valmistajakohtainen, mutta puhelimille, tableteille ja SIM-kortillisille älykelloille saat ostamaasi laitteeseen normaalia pidemmän 3 vuoden DNA Takuun. DNA:n tarjoama takuun laajennus pidentää valmistajan antaman tehdastakuun 36 kuukauden mittaiseksi silloin, kun valmistajan myöntämä takuu on tätä lyhyempi.  

Takuuaika on aina erikseen kerrottu tuotteen tiedoissa.

Miten voin tehdä muutoksia nykyisiin palveluihini?

Oma DNA  -sovelluksella ja kirjautumalla DNA.fi -sivuille hoidat tärkeimmät asiakkuuteesi liittyvät asiat, silloin kuin sinulle parhaiten sopii: maksa laskuja, tutustu palveluihisi ja muokkaa tilauksiasi sekä hyödynnä ajankohtaiset asiakasetusi. Lisätietoja Asiointikanavat-sivulla.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Anna DNA Apurin auttaa

Poikkea myymälään, aloita chat, tai varaa soitto- tai palveluaika. Kysy mitä vain, me autamme mielellämme.

Valitse mieleisesi asiointitapa