Yhteystiedot

Minun palveluni

Minun palveluni on palvelukeskus, josta löydät mm. omat laskusi, PUK-koodin ja ajankohtaiset palvelusi.

Usein kysyttyä

Valtakirja liittymämuutoksia varten
PUK-koodi
Näin käytät tehokkaasti tukisivustoa

Asiakaspalvelun yhteystiedot

puh. +358 44 144 044
Palveluajat: ma-pe klo 8 - 18, la 9 - 16.30

Muina aikoina DNA:n asiakaspalvelu palvelee vain seuraavissa asioissa:
• PUK-koodi
• Liittymien sulkeminen varkaus- ja katoamistapauksissa

Soittaminen ja jonottaminen asiakaspalveluun DNA Äly ja DNA Pro -liittymistä sekä muiden operaattoreiden liittymistä maksavat saman verran kuin soittaminen DNA:n liittymiin.

DNA:n lankapuhelinliittymistä ja muista DNA:n matkapuhelinliittymistä asiakaspalveluun soittaminen on kotimaasta soitettaessa maksutonta.

Liittymäsi tyypin voit tarkistaa laskustasi.

Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut.

DNA Oy tiedustelee kuluttaja-asiakkaittensa tyytyväisyyttä saamaansa puhelinasiakaspalveluun lähettämällä osalle asiakaspalveluun yhteydessä olleille asiakkaille SMS-kyselyn. Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan kerran kuussa älypuhelin. Kilpailun sääntöihin voit tutustua täällä.

Vastausajat

Kuluttaja-asiakaspalveluiden Q2/2015 vastausajat:

Kuluttaja-asiakaspalvelu, matkaviestintä, keskimääräinen vastausaika: 0:06:29 ja alle 60 s vastattujen puheluiden osuus: 9,0%

Kuluttaja-asiakaspalvelu, kiinteän verkon palvelut, keskimääräinen vastausaika: 0:05:43 ja alle 60 s vastattujen puheluiden osuus: 17,2%

Vika- ja katveilmoitukset 24h/vrk

puh. +358 800 300 500

Soittaminen on maksutonta kaikista liittymistä kotimaassa.

 

Postiosoite

Sähköiset yhteydenotot

Otathan kiireellisissä asioissa ja vikailmoituksissa aina yhteyttä puhelimitse (24 h/vrk) asiakaspalveluumme, numeroon +358 44 144 044.

Vastausaika sähköisiin yhteydenottoihin on 2-3 vrk. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa vastauksen saaminen voi kestää useita päiviä.


Matkapuhelinasiat tai liikkuva laajakaista

Tv-, Viihde- tai laajakaista-asiat

Lankapuhelimet/-liittymät

Yritysasiakas? Klikkaa tästä



Yritysasiakkaita, joiden asia koskee yrityksen nimissä olevia TV-palveluita, pyydämme ystävällisesti olemaan yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen yritystvpalvelut@dna.fi

Faksi

+358 44 044 1703

Seniorilinja

puh. +358 44 144 244

Palveluajat: ma-pe klo 9- 16

Soittaminen ja jonottaminen asiakaspalveluun DNA Äly ja DNA Pro –liittymistä sekä muiden operaattoreiden liittymistä maksavat saman verran kuin soittaminen DNA:n liittymiin.

DNA:n lankapuhelinliittymistä ja muista DNA:n matkapuhelinliittymistä asiakaspalveluun soittaminen on kotimaasta soitettaessa maksutonta.

HS - Works tekninen tuki

HS - Works tekninen tuki palvelee DNA:n laajakaista-asiakkaita arkisin klo 9-17 esimerkiksi asennustuki- ja ohjelmistoasennus-asioissa.

puh. 0600 305060

Soittaminen maksaa 1,98€/min + pvm

Prepaid-liittymät

Täpäkkä

Täpäkkä Credit

puh. 010 252 7181

Palvelee ma-pe klo 9.00 – 16.30
Sähköposti: mastercard(at)pohjola.fi

Sulkupalvelu 24/7

puh. +358 20 333