Asiakaspalvelu
Voit ottaa yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun verkossa tai puhelimitse.
Aloita chat
ma - pe 8:00 - 21:00 & la 9:00 - 16:30
Varaa soittoaika
Varaa kalenterista sopiva aika, ja me soitamme sinulle.
Soita meille
ma - pe 8:00 - 18:00
Vikailmoitukset 24/7
Lähetä viesti
Kirjaudu sisään lähettääksesi viestin.
Asiakaspalvelu-chat palvelee sinua arkisin ja lauantaisin
Huomioithan, että kaikkien asiakaspalvelijoiden ollessa varattuina chat ei ole saatavilla, ja voit joutua odottamaan hetken.
Asiakaspalvelu
Aukioloaikojen ulkopuolella voit tiedustella unohtunutta PUK-koodia, sekä tehdä varkaus-, katoamis- tai vikailmoituksen vikapalvelunumeron kautta.
Soittaminen ja jonottaminen asiakaspalveluun maksaa normaalin kotimaanpuhelun verran. Ulkomailta soittaessa puhelu veloitetaan ulkomaan hinnaston mukaisesti. DNA:n lankapuhelinliittymästä soittaminen on maksutonta.
Vika- ja häiriöilmoitukset
Pulmia laitteen tai palvelun kanssa? Jos kyseessä on esim. modeemi tai jokin muu DNA:lta ostamasi laite, olethan kyseisen laitteen äärellä soittaessasi. Vika- ja häiriötilanteiden palvelunumero vastaa ympäri vuorokauden.
Puhelu on maksuton kotimaasta soitettaessa.
DNA Asennusmestari
Olet sitten asentamassa DNA Nettiä tai DNA TV Hubi -palvelua tai ottamassa käyttöön liittymää tai uutta puhelinta, DNA Asennusmestari auttaa alkuun ja sen jälkeenkin - puhelimessa, chatissa tai paikan päällä.
Palvelu on maksuton kotimaasta soitettaessa.
DNA Kiireetön linja
DNA Kiireetön linja on suunnattu kaikille niille DNA:n asiakkaille, jotka tarvitsevat kiireetöntä asiakaspalvelua ja opastusta esimerkiksi korkean iän tai näkö-, kuulo- tai muun rajoitteen vuoksi.
Soittaminen ja jonottaminen asiakaspalveluun maksaa normaalin kotimaanpuhelun verran. Ulkomailta soittaessa puhelu veloitetaan ulkomaan hinnaston mukaisesti. DNA:n lankapuhelinliittymästä soittaminen on maksutonta.
Fiksari
Varaa aika etätukeen tai Fiksarin kotikäynnille. Palvelut ovat maksullisia.
Puhelun hinta on 0,25 €/min + mpm/pvm
Valitse sinulle sopivin aika
Voit varata kalenteristamme sinulle sopivimman soittoajan, niin soitamme sinulle. Jos asiasi koskee DNA:lta ostamaasi laitetta, olethan sen äärellä soittohetkellä.
Tarvitsetko apua tai haluatko antaa meille palautetta?
Lähetä meille viesti, ja asiakaspalvelumme vastaa sinulle sähköpostitse tai puhelimitse.
Voit hoitaa asioitasi myös Oma DNA -mobiilisovelluksella.
Myyntipalvelu auttaa sinua tilaamaan juuri sinulle sopivat palvelut.
Yrittäjänä voit kääntyä yritysasiakaspalvelun puoleen.
Lisätietoa DNA:n asiakaspalvelun vastausajoista.