Yhteystiedot

Minun palveluni

Minun palveluni on DNA asiakkaan palvelukeskus, josta näkee laskut, puk-koodin ja pääsee muokkaamaan palveluita.

Usein kysyttyä

DNA:n tukisivustolla löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin tai voit nostaa esiin sinua askarruttavia aiheita.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

puh. +358 44 144 044
Palveluajat: ma-pe klo 8 - 18, la 9 - 16.30

Muina aikoina DNA:n asiakaspalvelu palvelee vain seuraavissa asioissa:
• PUK-koodi
• Liittymien sulkeminen varkaus- ja katoamistapauksissa

Soittaminen ja jonottaminen asiakaspalveluun DNA Äly ja DNA Pro –liittymistä sekä muiden operaattoreiden liittymistä maksavat saman verran kuin soittaminen DNA:n liittymiin.

DNA:n lankapuhelinliittymistä ja muista DNA:n matkapuhelinliittymistä asiakaspalveluun soittaminen on kotimaasta soitettaessa maksutonta.

Liittymäsi tyypin voit tarkistaa laskustasi.

Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut.

Vastausajat

Kuluttaja-asiakaspalveluiden Q1/2014 vastausajat
Kuluttaja-asiakaspalvelu, matkaviestintä, keskimääräinen vastausaika: 0:02:53 ja alle 60 s vastattujen puheluiden osuus: 32,0%

Kuluttaja-asiakaspalvelu, kiinteän verkon palvelut, keskimääräinen vastausaika: 0:01:21 ja alle 60 s vastattujen puheluiden osuus: 63,0%

Sähköiset yhteydenotot

Liitä sähköpostiin yhteysnumerosi ja tunnistetiedot (esim. asiakastunnus, sopimusnumero, laskunumero, liittymänumero tai henkilötunnuksen loppuosa), jotta asiasi käsittely nopeutuu.

• Matkapuhelin- ja mokkula-asiat: mobiiliasiakaspalvelu(a)dna.fi
• Kiinteä laajakaista, TV-palvelut, lankapuhelin ja kotiluuri: dnawelho(a)dna.fi

Vika- ja katveilmoitukset 24h/vrk

Vika- ja katveilmoitukset 24h/vrk

puh. +358 800 300 500

Soittaminen on maksutonta kaikista liittymistä kotimaassa

Matkapuhelinverkon vikailmoitukset: mobiiliasiakaspalvelu(a)dna.fi
Kiinteän verkon vikailmoitukset: dnawelho(a)dna.fi

Postiosoite

Faksi

Faksi

+358 44 044 1703

Seniorilinja

Seniorilinja

puh. +358 44 144 244

Palveluajat: ma-pe klo 9- 16

Soittaminen ja jonottaminen asiakaspalveluun DNA Äly ja DNA Pro –liittymistä sekä muiden operaattoreiden liittymistä maksavat saman verran kuin soittaminen DNA:n liittymiin.

DNA:n lankapuhelinliittymistä ja muista DNA:n matkapuhelinliittymistä asiakaspalveluun soittaminen on kotimaasta soitettaessa maksutonta.

HS - Works tekninen tuki

HS - Works tekninen tuki

HS - Works tekninen tuki palvelee DNA:n laajakaista-asiakkaita arkisin klo 9-17 esimerkiksi asennustuki- ja ohjelmistoasennus-asioissa.

puh. 0600 305060

Soittaminen maksaa 1,98€/min + pvm

Prepaid-liittymät

Prepaid-liittymät

DNA prepaid-liittymien käyttöpalvelu

puh. 0800 412 582

Prepaid lataus

http://lataa.dna.fi

Täpäkkä

Täpäkkä

0600 303 300

Palveluajat: ma-pe klo 9- 18

Soittaminen maksaa 0,09€/min

Kirjalliset yhteydenotot: tapakka.dna.fi/asiakaspalvelu

Sulkupalvelu 24/7

DNA Täpäkkä -mobiilisovelluksen tai -verkkosivuston kautta

Täpäkkä Credit

Täpäkkä Credit

puh. 010 252 7181

Palvelee ma-pe klo 9.00 – 16.30
Sähköposti: mastercard(at)pohjola.fi

Sulkupalvelu 24/7

puh. +358 20 333