DNA TV:n ja Hubin tuki – Usein kysyttyä | DNA

DNA TV:N JA DNA TV HUBIN TUKI

Usein kysyttyä

Täältä löydät tietoa DNA TV:n ja DNA TV Hubin käytöstä, teknisistä ominaisuuksista ja muiden laitteiden yhteensopivuudesta sekä vastauksia mahdollisiin pulmatilanteisiin. Tutustu ohjevideoihin alla tai siirry Kysymyksiä ja vastauksia -osioon.

DNA TV on uudistunut, päivitä tilauksesi!

Jos käytössäsi on vielä vanha DNA TV -sovellus, päivitä se nyt, niin pääset nauttimaan DNA TV:n uusista ominaisuuksista: mm. rajaton tallennustila, maksuton DNA TV Viihdekirjasto sekä  helppokäyttöinen ja aiempaa visuaalisempi ulkoasu. 


 

Uusi DNA TV on täällä

Saat uuden DNA TV:n käyttöösi helposti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, p. 044 144 044, ark. 8-18, la 9-16.30. DNA TV -tilauksen päivittäminen ei vaikuta hintaan. Tutustu näihin kysymyksiin ja vastauksiin ennen yhteydenottoa, niin tiedät miksi päivitys kannattaa tehdä.

Mitä eroa on vanhalla ja uudella DNA TV:llä?
Uusi DNA TV korvaa vanhan sovelluksen. Uusi DNA TV sisältää enemmän ja parempia ominaisuuksia, kuten rajaton tallennustila, maksuton DNA TV Viihdekirjasto sekä visuaalinen ja helppokäyttöinen ulkoasu. Uusi DNA TV on ollut saatavilla helmikuusta 2020 lähtien. Voit tarvittaessa tarkistaa Minun palvelustani, kumpi tilaus sinulla on. Uusi DNA TV eroaa DNA TV:stä nimen perusteella. Jos haluat päivittää tilauksesi uuteen DNA TV:hen, voit tehdä sen helposti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, p. 044 144 044, ark. 8-18, la 9-16.30.

Miksi sovelluskaupassa on kaksi eri DNA TV -sovellusta?
Uusi DNA TV korvaa vanhan sovelluksen, mutta vielä toistaiseksi vanha DNA TV -sovellus toimii uuden rinnalla. Uusi DNA TV sisältää enemmän ja parempia ominaisuuksia, kuten rajaton tallennustila, maksuton DNA TV Viihdekirjasto sekä visuaalinen ja helppokäyttöinen ulkoasu. Voit tarvittaessa tarkistaa Minun palvelustani, kumpi tilaus sinulla on. Uusi DNA TV eroaa DNA TV:stä nimen perusteella. Jos haluat päivittää tilauksesi uuteen DNA TV:seen, voit tehdä sen helposti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, p. 044 144 044, ark. 8-18, la 9-16.30.

Käytössäni on vanha DNA TV, miten saan käyttööni Uusi DNA TV -palvelun?
Saat uuden DNA TV:n käyttöösi helposti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, p. 044 144 044, ark. 8-18, la 9-16.30. Kun tilauksesi on käsitelty, saat lisää ohjeita sähköpostiisi.

Voinko siirtymisen jälkeen käyttää vielä vanhaa DNA TV:tä?
Kun siirryt käyttämään uutta DNA TV:tä, vanha palvelu päättyy automaattisesti 14 päivän kuluessa, jonka jälkeen sitä ei voi enää käyttää. Uudessa DNA TV:ssä on kaikki samat ominaisuudet ja palvelut sekä lisäksi paljon uutta, joka parantaa käyttökokemustasi, kuten esimerkiksi rajaton tallennustila, maksuton DNA TV Viihdekirjaston käyttö sekä ohjelmien katsominen jälkikäteen.

Mitä tapahtuu tekemilleni tallenteille?
Tekemäsi tallenteet siirtyvät automaattisesti nykyisestä DNA TV -sovelluksesta uuteen 48 tunnin sisällä tilauksen päivittämisestä.

Miten vaihtaminen vaikuttaa hintaan?
Tilauksen päivittäminen ei vaikuta hintaan, kun tilaus pysyy samana.

DNA Hubin kaukosäätimen painikkeet

Katso DNA Hubin kaukosäätimen painikkeiden toiminnot.

Kirjautuminen ja tunnistautuminen

DNA TV mobiililaitteilla ja tietokoneella

Yleistä DNA Hubista

Tallentaminen ja kovalevyn käyttö

DNA Hubin lisälaitteet ja muut tekniset tiedot