Anna DNA:n huoltopalvelun huoltaa

Huoltopalvelu hoitaa viankorjausta (TV- ja kaapelilaajakaistaviat) DNA:n kaapeliverkossa verkkoon liitetyissä taloissa sekä asiakkaiden kotona. Jos televisiokuva ei näy tai kaapelilaajakaistayhteys ei toimi, ole aina ensin yhteydessä DNA:n asiakaspalveluun. Sovimme huoltokäynnistä erikseen ja tilaamme korjaajan paikalle.

Huoltokäynnit pääkaupunkiseudulla sekä Kuopion, Lahden, Lohjan, Oulun, Porin, Rauman ja Turun alueella hoitaa DNA:n oma huoltopalveluhenkilöstö. Käyttämällä omaa asiantuntevaa henkilöstöämme olemme kyenneet parantamaan merkittävästi asiakaskokemusta ongelmatilanteiden selvittelyssä. Pääosaan asiakaskontakteista lupaamme huoltokäynnin viimeistään seuraavalle päivälle.

Kun kyseessä on laajempi, esimerkiksi koko kiinteistöä koskeva tai sitä laajempi vika, huoltopalvelu ei tee erillistä kotikäyntiä vaan asiakaspalvelun tai järjestelmähälytyksen perusteella käynnistää viankorjauksen heti. Laajempia vikailmoituksia varten DNA:lla on 24 tunnin päivystys arkisin ja viikonloppuisin. Muutoin huoltokäynnit sovitaan aina asiakkaan kanssa asiakaspalvelun kautta erikseen virka-aikana eli klo 8.00 - 16.00 välisenä aikana. Muistathan olla kotona, kun korjaaja saapuu!

Jotta voimme parantaa huoltopalveluamme jatkuvasti, saat huoltokäynnin jälkeen tekstiviestillä kyselyn palvelun laadusta. Palaute auttaa huoltopalvelun laadun seurannassa ja kehityksessä.

Palveluajat:

  • Arkisin klo 8-24 (Huom! klo 16 jälkeen päivystys laajempia vikoja varten)
  • Viikonloppuisin 9-24

Huoltokäynnin tilaus: