Anna DNA:n huoltopalvelun hoitaa

Huoltopalvelu hoitaa viankorjausta (TV- ja kaapelilaajakaistaviat) DNA:n kaapeliverkossa verkkoon liitetyissä taloissa sekä asiakkaiden kotona. Jos televisiokuva ei näy tai kaapelilaajakaistayhteys ei toimi, ota yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun puh. 044 144 044.

Huoltokäynnit pääkaupunkiseudulla sekä Kuopion, Lahden, Lohjan, Oulun, Porin, Rauman ja Turun alueella hoitaa DNA:n oma huoltopalveluhenkilöstö. Yleensä voimme luvata huoltokäynnin viimeistään seuraavalle päivälle. Huoltokäynnit sovitaan aina asiakkaan kanssa asiakaspalvelun kautta klo 8.00 - 16.00 välisenä aikana. Muistathan olla kotona, kun korjaaja saapuu!

Palveluajat:

  • Arkisin klo 8-24 (Huom! klo 16 jälkeen päivystys laajempia vikoja varten)
  • Viikonloppuisin 9-24

Huoltokäynnin tilaus:

Tilaa huoltokäynti omaan asuntoon DNA:n asiakaspalvelusta.
 

Jos kyseessä on laajempi, esimerkiksi koko kiinteistöä koskeva tai sitä laajempi vika, huoltopalvelu ei tee erillistä kotikäyntiä vaan asiakaspalvelun tai järjestelmähälytyksen perusteella käynnistää viankorjauksen heti. Laajempia vikailmoituksia varten DNA:lla on 24 tunnin päivystys arkisin ja viikonloppuisin.

Jotta voimme parantaa huoltopalveluamme jatkuvasti, saat huoltokäynnin jälkeen tekstiviestillä kyselyn palvelun laadusta. Palaute auttaa huoltopalvelun laadun seurannassa ja kehityksessä.