Sovelluskaupan virheilmoitukset
Alla olevasta taulukosta näet mahdolliset virheilmoitukset, mikäli ostaminen ei jostain syystä onnistu.
Otsikko virhetekstissä |
Virheviesti |
Aiheuttaja/Huomioitavaa |
Maksu ei onnistu |
Liittymälläsi ei ole riittävästi saldoa. Jos haluat ostaa tämän kohteen, lataa liittymääsi lisää saldoa osoitteessa https://laturi.dna.fi. Lisämaksullisia palveluita voi ostaa vain ladatulla saldolla, ei bonussaldolla. |
Prepaid-liittymällä ei ole tarpeeksi saldoa. |
Maksu ei onnistu |
Liittymäsi käyttöraja lisämaksullisille palveluille on täyttynyt. Liittymän omistaja voi nostaa käyttörajaa asiakaspalvelusta 044 144 044 (ark. 8-18, la 9-16.30). |
Puhelimellasi tehtävien lisämaksullisten ostosten saldoraja on ylittynyt. |
Maksu ei onnistu |
Liittymälläsi oleva esto estää sisällön ostamisen puhelinlaskulle. Liittymän omistaja voi poistaa estoluokan asiakaspalvelusta 044 144 044 (ark. 8-18, la 9-16.30). |
Liittymällä on P3 tai tiukempi estoluokka kytkettynä tai liittymä on esim. suljettu. |
Yhdistäminen ei onnistu |
Yritä myöhemmin uudelleen. |
Yhteysvirhe tai vastaava. Kokeile myöhemmin uudelleen. |
Tietyissä tilanteissa lähetetään myös muistutusviesti tekstiviestinä puhelimeen:
Liittymällä estoluokka, joka estää oston
DNA: Liittymän DNA Play -ostokset puhelinlaskulla on estetty. Liittymän omistaja voi poistaa estoluokan asiakaspalvelusta 044 144 044 (ark. 8-18, la 9-16.30).
Prepaid-liittymässä ei riittävästi saldoa
DNA: Yritit ostaa Google Play -sovelluskaupasta ostoksen, mutta liittymälläsi ei ollut riittävästi saldoa. Saldoa voit ladata lisää osoitteesta laturi.dna.fi.