Lisätietoa asiakaspalvelun vastausajoista

Kuluttaja-asiakaspalvelun vastausajat Q2/2024

  
Chatbot palveluksessasi 24/7

Puheluiden keskimääräinen vastausaika 1 minuuttia 17 sekuntia
Puheluihin vastattu 60 sekunnissa, 64 %
Puheluihin vastattu 180 sekunnissa, 88 %

Sähköpostien keskimääräinen vastausaika  9 tuntia 19 minuuttia
Sähköposteihin vastattu 48 tunnissa, 97%

Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä, arvioitu käsittelyaika on noin 2–3 työpäivää. Viestin saatuamme, yritämme tavoittaa sinua puhelimitse numerosta 044 144 044. 

Kiireellisissä asioissa soita asiakaspalveluumme 044 144 044 (arkisin 8–18. Huom. vika- ja häiriöilmoitukset 24/7). 

 

Muistathan että Oma DNA -sovelluksessa voit mm. hallinnoida asiakkuuttasi, tarkastella laskujasi ja tehdä muutoksia nykyisiin palveluihin.

Voit myös saada PUK-koodin chatissa, kun olet kirjautunut pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.