YritysDNA: yhteydenottotavat

YritysDNA:ssa voit olla meihin yhteydessä ajasta ja paikasta riippumatta. Voit jutella suoraan yritysasiakaspalvelun kanssa chatin kautta arkisin klo 8–16 tai lähettää yhteydenottopyynnön milloin vain Yhteydenotot-osion kautta.

 

Chat

Voit keskustella DNA Yritysasiakaspalvelun kanssa chatin välityksellä arkisin klo 8–16.
 

Yhteydenottolomakkeet

Yhteydenotot-osion kautta voit lähettää vikailmoituksen tai palvelupyynnön ja seurata niiden käsittelyn edistymistä. Näet listauksena myös aikaisemmat yhteydenottosi kolmen kuukauden ajalta. Kukin yhteydenotto sisältää tiedot viimeisimmästä muokkausajankohdasta sekä yrityksesi ja DNA:n välisistä keskusteluista.

Ota yhteyttä -kohtaa klikkaamalla saat auki valikon, josta voit valita yhteydenoton aiheen.
 

Vikailmoitus

  • Jos palvelu, jota ilmoitus koskee, löytyy alla avautuvasta listasta, lisää se ilmoitukseesi.
  • Jos palvelua ei löydy listasta, valitse "Palvelua ei löytynyt".
  • Lisää halutessasi järjestelmäviite ja yrityksestäsi useampi yhteyshenkilö.

Palvelupyyntö

  • Voit tehdä myös palvelupyynnön, joka liittyy laskutukseen, muutospyyntöön, käytön opastukseen, irtisanomiseen tai uuteen tilaukseen.
  • Jos asiasi koskee jotain muuta asiaa, valitse Muu aihe.