Ongelmatilanteet numeronsiirron yhteydessä
Numeron vastaanottaja ei vahvista numeron vastaanottamista
- Numeronluovutusvaltakirja on voimassa kaksi viikkoa. Mikäli numeron vastaanottaja ei vahvista numeron vastaanottamista ennen kuin numeronluovutusvaltakirja vanhenee, liittymä irtisanoutuu ajastuksen mukaisesti ja numero joko palautuu yrityksen numeroavaruuteen tai menee yleiseen jakeluun ja palautuu alkuperäisen operaattorin omistukseen.
Valtakirjassa on ilmoitettu vääriä tietoja
- Mikäli valtakirjassa on ilmoitettu vääriä tietoja, esimerkiksi väärä henkilötunnus, yritysasiakaspalvelumme ottaa teihin yhteyttä ja varmistaa oikeat tiedot.
- Vain yrityksen nimenkirjoitusoikeudellinen henkilö tai nimetty yhteyshenkilö voi allekirjoittaa numeronluovutusvaltakirjan. Kaikki yrityksen YritysDNA-käyttäjät ovat nimettyjä yhteyshenkilöitä. Voit tarkistaa yrityksen nimenkirjoitusoikeudellisen henkilön tiedot uusimmasta kaupparekisteriotteesta tai tiedustella yritykseltä oikeat tiedot.
Henkilöasiakkaalla on määräaikainen sopimus ja haluaa siirtää numeron yritykselle
- Voit olla yhteydessä yritysasiakaspalveluun ja selvittää mahdollisuutta siirtää liittymän määräaikaisuus yritykselle numeronsiirron yhteydessä. Yritysasiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8–16 chatissa ja puhelimitse. Löydät yritysasiakaspalvelun yhteysiedot täältä.
Yrityksellä on määräaikainen sopimus ja haluaa siirtää numeron henkilöasiakkaalle
- Mikäli yrityksellä on määräaikainen liittymäsopimus, liittymästä veloitetaan määräajan loppuun sopimuksen mukaisesti. Numeron voi liittymän määräaikaisuudesta huolimatta siirtää, mutta liittymää ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden.