Tuotteiden ja palveluiden hallinnointi

Puhelin- ja Liikkuva laajakaista -liittymien hallinnointi

Liittymien hallinnoinnin pikaopas

  1. Mene Palvelut-osion Palvelunhallinta-välilehdelle
  2. Valitse liittymä, jota haluat hallinnoida
  3. Valitse haluamasi toiminto joko vasemmalta valikosta tai klikkaa oikea kohta sivun haitarista auki ja klikkaa "Muokkaa"
  4. Tee ja tallenna muutokset

Liittymien hallinnointi

Voit tarkistaa ja muokata maksutta YritysDNA:ssa yrityksesi liittymien tietoja ja ominaisuuksia. Huomioithan, että oikeudet näkyvyyteen ja muutoksien tekemiseen riippuvat käyttäjätyypistä ja -oikeuksista

Klikkaamalla haluamasi liittymän auki Palvelut-osion Palvelunhallinta-välilehdellä näet kaikki liittymäsi tiedot.

Sivun vasemmalla olevasta valikosta voit:

  • Tarkistaa PUK-koodin
  • Vaihtaa SIM-kortin
  • Saada näkyviin digitaalisen eSIM-kortin QR-koodin
  • Vaihtaa liittymätyypin
  • Sulkea liittymän väliaikaisesti
  • Avata liittymän, mikäli se on väliaikaisesti suljettu
  • Irtisanoa liittymän, mikäli sinulla on siihen määritelty oikeus

Sivun haitarista voit:

  • Tarkastella ja muokata palvelusi valintoja ja tietoja
  • Vaihtaa liittymän käyttäjän*
  • Muokata estovalintoja
  • Muokata numeropalvelussa näytettäviä tietoja
  • Tilata liittymään Multi-SIM-palvelun ja Selausturvan
  • Tilata liittymään muita lisäpalveluita
  • Määrittää Reissudatan tilausoikeuden

*HUOM! Mikäli vaihdat liittymän käyttäjän ja liittymä on liitetty Vaihdepalveluun, vaihtuu Vaihdepalvelun käyttäjä samalla.

Laitteiden ja Palvelulaitteiden hallinnointi

  1. Mene Palvelut-osion Palvelunhallinta-välilehdelle
  2. Valitse laite tai Palvelulaite, jota haluat hallinnoida
  3. Tarkista tiedot tai tee haluamasi muutokset
  4. Tallenna muutokset

Vaihdepalvelukäyttäjän hallinnointi

Voit tilata YritysDNA:ssa uuden vaihdepalvelukäyttäjän.

Vaihtaessasi yritysliittymän käyttäjää vaihtuu Vaihdepalvelun käyttäjä samalla. Voit hallinnoida yritysliittymiä Palvelut-osion Palvelunhallinta-välilehdellä.

Kiinteän laajakaistan ja muiden palveluiden hallinnointi

Kiinteitä datapalveluita ei voi hallinnoida, mutta voit tarkastella kaikkia yrityksesi palveluita Palvelut-osion Palvelulista-välilehdellä. Voit luoda palveluista esimerkiksi palvelupyynnön ja vikailmoituksen Yhteydenotto-osiossa.

Palvelulistan kautta voit luoda yhteydenottopyynnön palvelusta riippuem. Valitse Palvelulistalta palvelu ja avaa sen tiedot. Mikäli tiketti on mahdollista tehdä suoraan palvelusta, näet palvelun nimen alla oikealla eri vaihtoehtoja yhteydenotolle.