DNA Business Apuri

Yhdistä tekoäly ja henkilökohtainen palvelu saumattoman asiakaskokemuksen varmistamiseksi. DNA Business Apurin avulla tarjoat laadukasta asiakastukea kellon ympäri!

Aloita DNA Business Apurin käyttö

Hienoa - olet askeleen lähempänä omaa asiakaspalvelubottia! Syötä alle tietosi, niin saat linkin DNA Business Apurin käyttöönottoon.

Voit testata palvelua maksutta. Mikäli haluat julkaista Apurin verkkosivuillasi, ota yhteyttä yritysmyyntiimme.


Yksityisyytesi on meille tärkeää. Tarkemmat tiedot henkilötietojesi käsittelystä löydät tietosuojaselosteestamme.

Tekoälypohjainen asiakaspalvelubotti tehostaa työtä ja parantaa asiakastyytyväisyyttä

DNA Business Apuri on tekoälypohjainen työkalu asiakaspalvelun automatisointiin. Se on luotettava ja tietoturvallinen tekoälybotti, joka vastaa asiakaspalvelun ja myynnin kyselyihin verkkosivuilla tai sähköpostissa.

Palvelu mukautuu yrityksesi liiketoimintaan ja oppii viestimään tavoitteellisesti - optimoiden sekä asiakastyytyväisyyttä että tuloksia. Tekoäly keskustelee aina asiakkaan kielellä ja osaa käyttää yrityksen brändin mukaista puhetyyliä. Palvelu indeksoi yrityksesi verkkosivujen sisällön ja osaa luoda vastaukset asiakkaiden kysymyksiin itsenäisesti. Tarvittaessa Apuri voi ohjata keskustelut ihmisagentille.

DNA Business Apuri on helppokäyttöinen ja saat sen käyttöösi muutamassa minuutissa!

”Pilotit osoittivat selvästi, että Apuri vähentää asiakaspalvelun kuormaa ja nopeuttaa vastaamista. Lisäksi palautteet olivat erittäin positiivisia."

- Joosua Nikkinen, Business Line Lead, DNA

Nopea palvelu parantaa asiakastyytyväisyyttä

Asiakas saa vastauksen haluamallaan kielellä ja ilman jonottamista.

Laadukkaat vastaukset lisäävät luottamusta

Apuri käyttää yritykselle sopivaa puhetyyliä ja vastaa johdonmukaisesti kaikissa kanavissa.

Asiakaspalvelu tehostuu

Apuri hoitaa rutiinikysymykset itsenäisesti, mikä säästää resursseja. Lisäksi se auttaa ihmisagentteja vaativimmissa kysymyksissä.

Skaalautuva palvelu tuo joustavuutta

Apuri sopeutuu vaihteleviin tarpeisiin: Kysyntäpiikit tai palvelutiimin koko eivät vaikuta asiakkaiden saamaan palveluun.

 

Testaa DNA Business Apuria maksutta!

Näin saat DNA Business Apurin käyttöösi muutamassa minuutissa:

  1. Syötä palveluun yrityksesi verkkosivujen osoite.
  2. DNA Business Apuri rakentaa yrityksellesi räätälöidyn hallintapaneelin ja ensimmäisen AI-asiakaspalvelijan automaattisesti - huomioiden yrityksesi puhetyylin, värit ja fontit sekä verkkosivujen sisällön.
  3. Keskustele Apurin kanssa ja opeta sitä tarvittaessa lisäsivustoilla ja dokumenteilla.

Voit testata palvelua maksutta hallintapaneelissa. Mikäli haluat julkaista botin sivustollasi, ota yhteyttä yritysmyyntiimme.

Aloita DNA Business Apurin käyttö

Hienoa - olet askeleen lähempänä omaa asiakaspalvelubottia! Syötä alle tietosi, niin saat linkin DNA Business Apurin käyttöönottoon.

Voit testata palvelua maksutta. Mikäli haluat julkaista Apurin verkkosivuillasi, ota yhteyttä yritysmyyntiimme.


Yksityisyytesi on meille tärkeää. Tarkemmat tiedot henkilötietojesi käsittelystä löydät tietosuojaselosteestamme.

DNA Business Apuri pähkinänkuoressa

DNA Business Apuri tarjoaa asiakaspalveluun tekoälypohjaisen ratkaisun, joka:

  • Käsittelee rutiinikyselyt itsenäisesti. Tekoäly käsittelee toistuvat ja yksinkertaiset kysymykset, jotta yrityksen työntekijät tai palvelutiimi voivat keskittyä vaativampiin asioihin, jotka vaativat henkilökohtaista huolenpitoa.
  • Tehostaa ihmisten työtä. Palveluagentit saavat tekoälyn ehdottamia valmiita vastauspohjia, mikä varmistaa, että vastausten laatu pysyy johdonmukaisena ja mahdollistaa heidän vastaavan asiakkaille entistä tehokkaammin.
  • Tunnistaa erityistapaukset. Kun kysymykset tai tilanteet vaativat inhimillistä kosketusta, DNA Business Apuri tunnistaa ne ja ohjaa asiakkaan ihmisagentille.
  • Keskustelee aina asiakkaan kielellä. DNA Business Apurin kanssa voi kommunikoida joko viesteillä tai puheella – yli 40 kielellä. Se ymmärtää tekstiä, ääntä, kuvia ja erilaisia dokumentteja.
  • Oppii jatkuvasti paremmaksi. Voit seurata Apurin keskusteluita asiakkaiden kanssa ja antaa palautetta. Voit opettaa tekoälyä myös erilaisilla dokumenteilla. Valjasta botti myös myyntityöhön!
  • Voidaan yhdistää integraatioiden kautta esimerkiksi CRM-, verkkokauppa- ja tiketöintijärjestelmiin.

Mies ja humanoidirobotti kohtaavat toisensa lasiseinän läpi futuristisessa, neonvalaistussa ympäristössä.

Kysy lisää tai tilaa Apuri yrityksellesi

Ota yhteyttä yritysmyyntiimme! Soita meille arkisin klo 8–16 tai varaa soittoaika. Voit myös jättää yhetydenottopyynnön.