DNA Asiakaskohtainen APN -palvelun lisääminen liittymälle

Yrityksellä tulee olla aktiivinen APN-palvelu, jotta se voidaan liittää yritysliittymiin.

Voit hankkia yrityksellesi yrityskohtaisen APN-palvelun myyntipalvelustamme. Voit tutustua palveluun tarkemmin täällä.

APN:n lisääminen uudelle liittymälle tilauksen yhteydessä

  1. Kirjaudu itsepalveluun
  2. Mene Palvelut-osion Tilaa-välilehdelle
  3. Valitse liittymä ja lisää se ostoskoriin
  4. Valitse palvelukohtaisissa tiedoissa APN-palvelut-kohdassa ”Yrityskohtainen APN”
  5. Valitse yhteysosoitteet
  6. Mikäli liittymällä ei tule päästä yleiseen internetiin, klikkaa ”Standardi yhteysosoite APN” pois päältä*
  7. Tee muut liittymän valinnat
  8. Viimeistele tilaus

*Standardi yhteysosoite APN on oletuksena, jos se on jätetty päälle. Yhteysosoitteen voi vaihtaa laitteen asetuksista tai ottaa pois päältä YritysDNA-itsepalvelun kautta.

APN:n lisääminen ja muokkaaminen olemassa olevaan liittymään

  1. Kirjaudu itsepalveluun
  2. Mene Palvelut-osion Palvelunhallinta-välilehdelle
  3. Valitse liittymä, jonka APN-asetuksia haluat muokata
  4. Valitse liittymän tietojen alla olevasta valikosta ”APN-palvelut”
  5. Klikkaa oikealta ”Muokkaa”
  6. Tee haluamasi muutokset
  7. Tallenna