DNA Asiakaskohtainen APN -palvelun lisääminen liittymälle
Yrityksellä tulee olla aktiivinen APN-palvelu, jotta se voidaan liittää yritysliittymiin.
Voit hankkia yrityksellesi yrityskohtaisen APN-palvelun myyntipalvelustamme. Voit tutustua palveluun tarkemmin täällä.
APN:n lisääminen uudelle liittymälle tilauksen yhteydessä
- Kirjaudu itsepalveluun
- Mene Palvelut-osion Tilaa-välilehdelle
- Valitse liittymä ja lisää se ostoskoriin
- Valitse palvelukohtaisissa tiedoissa APN-palvelut-kohdassa ”Yrityskohtainen APN”
- Valitse yhteysosoitteet
- Mikäli liittymällä ei tule päästä yleiseen internetiin, klikkaa ”Standardi yhteysosoite APN” pois päältä*
- Tee muut liittymän valinnat
- Viimeistele tilaus
*Standardi yhteysosoite APN on oletuksena, jos se on jätetty päälle. Yhteysosoitteen voi vaihtaa laitteen asetuksista tai ottaa pois päältä YritysDNA-itsepalvelun kautta.
APN:n lisääminen ja muokkaaminen olemassa olevaan liittymään
- Kirjaudu itsepalveluun
- Mene Palvelut-osion Palvelunhallinta-välilehdelle
- Valitse liittymä, jonka APN-asetuksia haluat muokata
- Valitse liittymän tietojen alla olevasta valikosta ”APN-palvelut”
- Klikkaa oikealta ”Muokkaa”
- Tee haluamasi muutokset
- Tallenna